Альтернативна енергетика в світі: 27.01-02.02.2020

pexels-photo-356036

Найбільші виробники сонячних модулів в 2019 році

Компанія PV InfoLink опублікувала рейтинг найбільших постачальників сонячних модулів в 2019 році на основі своєї бази даних.
 Як і в минулому році, перше місце зайняла китайська JinkoSolar, однак обсяги поставок набагато зросли. Jinko продала свої панелі сумарною потужністю 14 ГВт, в 2018 році обсяг її продажів становив 11 ГВт.
Ті, що йдуть на другому і третьому місцях JA Solar і Trina поставили на ринок 10 ГВт сонячних модулів кожна. В першу десятку також увійшли Longi, Canadian Solar, Hanwha Q Cells, Risen, Suntech, Astronergy, and Talesun.
За винятком Hanwha Q Cells, це все китайські виробники.
За обсягами експорту перші п'ять місць посіли Jinko, JA Solar, Canadian Solar, Trina і Risen. Разом вони експортували з Китаю 33-34 ГВт модулів.
Десять найбільших компаній продали в 2019 році 80 ГВт сонячних модулів, що відповідає 65,4% світового ринку. Загальний обсяг продажів в світі склав 121,4 ГВт. Можна припустити, що приблизно на таку ж величину в минулому році зросла сонячна енергетика.
На 2020 рік PV InfoLink очікує зростання обсягів продажів до 134,8 ГВт і збільшення концентрації виробництва - частка першої десятки може перевищити 70%.
Лідируючий виробник, JinkoSolar, планує провести 18-20 ГВт сонячних панелей в 2020 році.
https://elektrovesti.net/69277_krupneyshie-proizvoditeli-solnechnykh-moduley-v-2019-godu
Ключові слова: сонячна енергетика
Shell запустить в Німеччині 35 заправок з біо-зрідженим природним газом
Компанія Shell має намір побудувати в Німеччині мережу з 35-40 станцій з біо-зрідженим природним газом (LNG).
Таким чином нафтогазовий гігант прагне скоротити викиди CO2.
"Ми прагнемо допомогти в досягненні Паризької угоди, скоротивши викиди CO2 від енергетичних продуктів, які продаються нашою компанією, приблизно на 20% до 2035 року і приблизно наполовину до 2050 року», - сказав глава представництва Shell в Німеччині Фабіан Циглер.
Ця ініціатива доповнює інвестиції Shell в інші альтернативні види палива, такі як синтетичний дизель з природного газу (GTL), стиснений природний газ (CNG), дизельне паливо з 33% поновлюваними компонентами (R33 Blue Diesel), а також інфраструктуру для зарядки водню і акумуляторів в Німеччині.
"Наша мета запропонувати кожному клієнту - як ділового, так і приватного - на наших станціях більш чисту і конкурентоспроможну альтернативу мобільності, - сказав генеральний менеджер по роздрібній торгівлі в Німеччині, Австрії та Швейцарії Ян Тошка. - Чисте майбутнє вимагає співпраці між енергетичною галуззю, виробниками автомобілів, клієнтами, політиками і владою - кожен повинен зіграти свою роль в енергетичному розвитку ".
https://elektrovesti.net/69296_shell-zapustit-v-germanii-35-zapravok-s-bio-szhizhennym-prirodnym-gazom
 
 
На Олімпіаді в Токіо не тільки кубок олімпійського вогню буде на водні, а й 100 автобусів

За повідомленням Bloomberg, під час Літніх олімпійських ігор 2020 року Токіо продемонструє технологію паливних елементів. Водень не тільки буде живити кубок Олімпійського вогню на іграх цього року в столиці Японії, а й майже 100 автобусів, зайнятих під час заходу, що є частиною зусиль країни з просування палива як форми екологічно чистої енергії.
Останньою заправною станцією, яка буде використовуватися для обслуговування автобусів з паливними елементами на водні «Toyota Motor Corp.» під час Олімпійських ігор та Паралімпійських ігор 2020 року,  відкрилася в четвер автобусна автозаправка біля рибного ринку Токіо.
Як заявив на церемонії відкриття станції глава відділу стратегій по водневим і паливним елементам в Міністерстві економіки, торгівлі і промисловості Тошиюки Ширай: «Японія є світовим лідером в розробці водневих технологій. Олімпіада дає нам найкращий шанс показати їх людям з усього світу».
Хоча такі критики, як засновник «Tesla Inc.» Ілон Маск, відкидають технологію водневих паливних елементів як неефективну і дорогу, згідно BloombergNEF, це паливо може грати ключову роль в глобальному переході на екологічно чисту енергію, оскільки для підвищення її економічної життєздатності розробляється цілий ряд технологій зберігання.
Аналітик BNEF Алі Ізаді-Наджафабаді вважає, що необхідно зробити акцент на заправці більш важких транспортних засобів. Експерт сказав: «Японія ризикує відстати від автомобілів на паливних елементах, тому що вона зосередилася на просуванні седанів на паливних елементах замість комерційних автомобілів і автобусів, де переваги більше». За його словами, в Китаї вже є понад 1200 автобусів на паливних елементах, які Японія планує запустити лише до 2030 року.
Згідно зі звітом консультанта з енергетичних питань E4tech, поставки водневих паливних елементів в минулому році виросли більш ніж на 40%, оскільки прихильники цієї технології працювали над її впровадженням поряд з літій-іонними акумуляторами як спосіб усунення забруднення при транспортуванні.
Станція Токіо, яка була побудована спільно «Tokyo Gas Co.» і «Japan H2 Mobility», є 112-ою в країні водневої заправної станцією і найбільшою і, згідно з даними «Tokyo Gas», здатна постачати 300 м³ водню на годину.
https://novostienergetiki.ru/na-olimpiade-v-tokio-ne-tolko-kubok-olimpijskogo-ognya-budet-na-vodorode-no-i-100-avtobusov/
 
 
Британія відмовилась від інвестицій у вугільну енергетику за кордоном

Великобританія відмовилася від будь-яких державних інвестицій у вугільну енергетику за кордоном.
Як зазначив прем'єр-міністр Сполученого Королівства Борис Джонсон на Британсько-африканському інвестиційному саміті в Лондоні 20 січня, ні пенса з грошей британських платників податків не буде безпосередньо інвестовано у видобуток вугілля, яке потім будуть спалювати для отримання електрики, передає tass.
 "Всі ми дихаємо одним повітрям, живемо під одним небом, і всі ми страждаємо, коли викиди вуглецю збільшуються, а клімат планети стає спекотнішим, - сказав глава уряду. Відсьогодні британський уряд більше не буде інвестувати кошти у видобуток енергетичного вугілля або вугільні електростанції за кордоном, надавати пряму державну допомогу країнам, що розвиваються на відповідні цілі, виділяти експортні кредити або вживати інших заходів, спрямованих на стимулювання даної галузі, а зосередимося на підтримці заходів щодо переходу до низьковуглецевої або безвуглецевої енергетики".
Борис Джонсон наголосив, що ще десять років тому Великобританія за обсягами вуглецевмісних викидів обганяла майже всі інші країни Європи, проте з тих пір ситуація різко змінилася. «На даний момент електростанції на вугіллі забезпечують лише 5% потреб країни в електроенергії у порівнянні з 30% ще у 2014 році, - зауважив він. - За підсумками 2019 року у британській структурі енергоспоживання на викопні види палива припадало лише 43%, вітряки, АЕС, гідроелектростанції, сонячні панелі, а також переробка біомаси в енергію "переважили" вугілля і природний газ».
Втім, останній як і раніше є для королівства найважливішим видом палива, забезпечуючи близько 40% енергетичних потреб британців.
https://ecotown.com.ua/news/Britaniya-vidmovilas-vid-investitsiy-u-vugilnu-energetiku-za-kordonom-/
 
 
Експерти у Давосі закликають відмовитись від вугілля до 2030 року

Експерти наголошують на нагальній потребі відмови від вугілля до 2030 року та переходу на відновлювальні джерела енергії заради зменшення викидів.
 Про це заявив президент Міжнародної бізнес ради (Німеччина) Джо Кайзер у четвер під час дискусії на Світовому економічному форумі у швейцарському Давосі, повідомляє власний кореспондент Укрінформу.
«Майбутнє – за відновлювальними джерелами. У цьому немає сумнівів. І необхідні зміни відбуваються вже сьогодні. Це той тест, який ми повинні пройти», - заявив Кайзер.
При цьому він відзначив, що у багатьох країнах, де сотні мільйонів людей живуть у бідності й навіть можуть не мати електроенергії, відмовитися від вугілля буде важко, адже цей процес потребує значних інвестицій.
У свою чергу, представник аналітичного центру «Глобальний оптимізм» Крістіана Фігуерес підкреслила, що для виконання цілей Паризької кліматичної угоди та переходу на відновлювальні джерела енергії до 2030 року у світі не може бути винятків, і всі країни повинні пройти цей транзитний період.
«Треба заборонити викиди вуглецю», - переконана експерт.
https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/2861760-eksperti-u-davosi-zaklikaut-vidmovitis-vid-vugilla-do-2030-roku.html
 
 
У Великобританії будують морський вітропарк потужністю 3,6 ГВт

Моря, що оточують Великобританію, вже давно стали майданчиком для низки амбітних проектів у сфері відновлюваної енергетики.
 Найближчим часом там з'явиться черговий «найбільший в світі» та водночас найпотужніший в Сполученому Королівстві морський вітропарк Dogger Bank, сукупна потужність якого складе 3,6 ГВт.
Роботи з будівництва вітропарку вже стартували, пише New Atlas.
Будівництво ВЕС планують завершити в 2022 році, а електроенергія постачатиметься в мережу з 2023 року.
https://my.ua/news/cluster/2020-01-24-u-velikobritaniyi-buduiut-morskii-vitropark-potuzhnistiu-36-gvt

 
Китайська компанія запустила у промислове виробництво великорозмірний сонячний модуль

Китайська компанія Trina Solar Co., Ltd запустила серійне виробництво першого великорозмірного модуля із застосуванням кремнієвих пластин 210 мм ("модуля 210").
Про це провідний світовий постачальник комплексних рішень для сонячної енергетики офіційно повідомив у п’ятницю, 24 січня, передає tass. 
Початок серійного виробництва дозволить значно прискорити час виведення великорозмірних систем на комерційний ринок.
Перший модуль 210, до розробки якого компанія приступила у 2019 році, створений на базі багатошинної технології і має інноваційну урізану на третину конструкцію, яка може інтегруватися та суміщатися із великогабаритними, потужними модулями з попереднім технологічним обладнанням.
«Багаторічний досвід технологій переробки і виготовлення модулів дає нам впевненість у здатності використовувати новітні досягнення у сферах матеріалознавства і технологічних процесів для створення передових високопродуктивних і надійних фотоелектричних модулів, - зазначив керівник Департаменту інженерно-технологічних НДДКР Trina Solar. - Сьогодні наша команда збільшує темпи перетворення досягнень наших проектно-конструкторських пошуків у продукти для серійного виробництва, прискорюючи настання епохи модулів потужністю 500Вт у галузі фотовольтаїки".
Компанія Trina Solar заснована у 1997 році.
https://ecotown.com.ua/news/Kitayska-kompaniya-zapustila-u-promislove-virobnitstvo-velikorozmirniy-sonyachniy-modul-/
 
Франція зачине 14 ядерних реакторів до 2035 року

Франція поступово скорочує виробництво атомної енергії. Уже в поточному році, імовірно в лютому і червні, повинні бути зупинені два найстаріших реактора на Атомній електростанції Фассенхайм, розташованої на північному сході країни.
Крім того влада підтвердила намір закрити до 2035 року 14 ядерних реакторів і зменшити частку атомної енергії з 70 відсотків до 50%.
Відмовитися повністю від атомної енергетики Франція не готова, але зацікавлена ​​в збільшенні частки використання відновлюваних джерел енергії для боротьби зі зміною клімату.
Уряд має намір виділити додатково один мільярд вісімсот мільйонів євро на проекти пов'язані з біогазом і збільшити обсяги енергії, виробленої вітряними установками в море на 40 відсотків.
https://ru.euronews.com/2020/01/22/france-nuke-power-plant-to-be-cl

Поділитися

Підписатися на наші оновлення

Знаходьте нас тут

Зв'яжіться з нами