Альтернативна енергетика в світі: 29.07-04.08.2019



Компанія Hyundai представила SonataHybrid з технологією ActiveShiftControl (ASC) і дахом з сонячних батарей


Південнокорейська марка показала бензоелектричну модифікацію HyundaiSonata нового покоління, оснащену першої в світі активною системою контролю перемикань передач для гібридів - ActiveShiftControl (ASC), який скорочує час перемикання передач на 30%. Нова технологія дозволяє підвищити економічність автомобіля і зробити поїздку динамічнішою і комфортнішою, а також продовжує термін служби коробки передач, за рахунок зменшення тертя під час перемикання.
Зовні гібрид можна відрізнити за ексклюзивними елементами дизайну, серед яких нова радіаторна решітка з поперечними ребрами, задній спойлер і легкосплавні колісні диски в особливому дизайні. Але головна відмінність - дах з сонячних панелей. Як кажуть в компанії, за умови зарядки по 6 годин на день використана ними покрівельна система зможе збільшити пробіг автомобіля на електротязі на 1300 км на рік.
Нова Hyundai Sonata Hybrid укомплектована гібридною силовою установкою, що складається з 2.0-літрового чотирициліндрового бензинового мотора сімейства Smartstream, що генерує 152 к.с. і 188 Нм, і 52-сильного електродвигуна (250 Нм). Сумарна потужність установки - 192 к.с. - передається на колеса через шестиступінчасту гібридну автоматичну коробку передач. Середня витрата палива в комбінованому циклі - близько 5 л / 100 км.
Ще одне нововведення - система цифрового ключа. Через спеціальний додаток для смартфона з технологією NFC власник зможе дистанційно блокувати центральний замок, активувати сигналізацію і запускати двигун. Крім того, нове покоління моделі отримало ряд віртуальних помічників, серед яких система виявлення пішоходів з функцією автономного екстреного гальмування ForwardCollision-AvoidanceAssist і асистент утримання в смузі руху LaneFollowAssist, що працює на швидкості від 0 до 145 км / год на шосе і в місті.
Надалі у Sonata нового покоління з’явиться вже анонсована компанією «заряджена» версія N Line з двигуном потужністю понад 280 к.с., а також кілька «абсолютно різних варіантів» седана.
https://elektrovesti.net/66623_shotlandiya-vyrabotala-vdvoe-bolshe-energii-vetra-chem-ey-neobkhodimo


У поточному році у світі буде встановлено 114,5 ГВт сонячних електростанцій – WoodMac

Згідно з опублікованим прогнозом консалтингової компанії WoodMackenzie, в поточному році у світі буде введено в експлуатацію 114,5 ГВт (гігават) фотоелектричних сонячних станцій - рекордний річний обсяг за всю історію.
«Ринок повернувся до траєкторії сильного зростання - уповільнення 2018 року було всього лише миттю, і ми очікуємо, що до початку 2020-х років щорічно буде вводиться приблизно близько 125 ГВт на рік», - відзначають аналітики компанії.
Прогноз зростання в нинішньому році спирається головним чином на позитивну динаміку європейського ринку, а також в Іспанії, США, Індії, В’єтнамі, Єгипті та Об’єднаних Арабських Еміратах.
Країни, які встановлюють від 1 до 5 ГВт сонячних електростанцій в рік, будуть багато в чому стимулювати загальносвітове зростання. У минулому році було сім таких ринків. До 2022 року їх буде 19, включаючи Францію, Саудівську Аравію і Тайвань, йдеться в доповіді.
У всьому світі аукціони, а не субсидії, стають все більш важливими для стимулювання розвитку відновлюваних джерел енергії. «Аукціони будуть дуже важливі для стимулювання росту, особливо на ринках, що розвиваються», - сказав Рейтер Том Хеггарті, старший аналітик по сонячної енергії в WoodMackenzie. Очікується, що на аукціонах в цьому році буде відібрано близько 90 ГВт проектів, що на 10% більше, ніж у 2018 році.
Нагадаємо, що консалтингова компанія GlobalDataопублікувала дослідження ринку сонячної теплової енергетики (ConcentratedSolarPower - CSP), що містить прогноз до 2030 року.
https://elektrovesti.net/66771_u-potochnomu-rotsi-u-sviti-bude-vstanovleno-1145-gvt-sonyachnikh-elektrostantsiy-woodmac


Німецька PromondisEnergy має намір побудувати в Казахстані СЕС за 120 млн доларів

ТОВ «Промондіс Казахстан», що входить до групи PromondisEnergyGmbH (Німеччина), планує побудувати в Жамбилському районі Алма-Атинської області сонячну електростанцію потужністю 50 МВт, пишуть «ЕлектроВісті», посилаючись на агентство «Інтерфакс-Казахстан».
СЕС будується на території індустріальної зони «Казбек бек». Проект оцінюється в 120 млн доларів. Ввести станцію в експлуатацію планується в 2020 році.
У 2013 році «Промондіс Казахстан» уклала угоду з ТОВ «Шимкент Інновація» про створення СП з будівництва в Південно-Казахстанській області (в даний час - Туркестанская область) чотирьох фотовольтаїчних станцій сумарною потужністю 100 МВт.
Основною діяльністю PromondisEnergy є проектування, будівництво і експлуатація об’єктів виробництва електроенергії з використанням відновлюваних джерел енергії.
http://oilreview.kiev.ua/2019/07/29/nemeckaya-promondis-energy-namerena-postroit-v-kazaxstane-ses-za-120-mln-dollarov/


Безпілотники будуть проводити технічне обслуговування вітрових турбін

Безпілотники стають відмінним інструментом для енергетичних компаній. Так, дрони і роботи, оснащені штучним інтелектом скоро почнуть проводити огляд і техобслуговування вітряків. На думку фахівців, безпілотники зможуть взяти на себе найбільш небезпечну і важку роботу.
Вітрові турбіни потребують регулярного технічного обслуговування, так як вони постійно піддаються агресивному впливу навколишнього середовища. Дощі, сніг, спека і вітер - все це впливає на стан конструкцій. Більш того, йде постійний знос через тертя рухомих частин, а самі лопаті відчувають серйозне навантаження.
Профілактичні огляди дозволяють виявити і усунути проблеми на ранній стадії, уникнувши серйозних поломок. У підсумку це стає серйозною економією коштів. І все ж, обслуговування і ремонт вітрових турбін - досить важке, витратне і небезпечне завдання для інженерів, особливо для промислових альпіністів, які працюють на висоті декількох десятків метрів.
Втім, вже скоро цією роботою займуться безпілотники. Вчені Національної лабораторії Sandia розробляють роботів, які зможуть ефективно досліджувати конструкції вітрових турбін і виявляти неполадки. Для цього вони будуть оснащуватися інфрачервоними камерами, ультразвуковими сканерами і іншим сучасним обладнанням. Планується, що техобслуговуванням вітряків будуть займатися літаючі дрони і роботи.
Поява таких безпілотників дозволить істотно знизити витрати на утримання ВЕС. Більш того, підвищиться якість і швидкість технічного обслуговування, так як роботи зможуть потрапити в такі місця, куди людина дістатися не зможе.
https://eenergy.media/2019/07/28/bespilotniki-budut-provodit-tehnicheskoe-obsluzhivanie-vetrovyh-turbin/?fbclid=IwAR2ZBUf5Ie58_6cykktoMnv0Z-FvC7V58AXbGKZ7O8IMVf-PC5fTh8


Компанія IndianRailways стане першим в світі 100% «зеленим» оператором залізничного транспорту

Недавно представлений в парламенті план є розширеною версією пропозиції національного оператора залізничних перевезень по установці 1 ГВт сонячних потужностей в поточному фінансовому році і 5 ГВт до 2025 року.
В рамках цього проекту акцент буде в першу чергу зроблений на сонячні модулі встановлені вздовж залізничних колій та фотоелектричні системи на дахах будівель, зазначив міністр залізниць Індії.
Індійські залізниці - найбільші споживачі електроенергії в країні (2,4% від загального обсягу енергоспоживання), вони також є третіми за величиною користувачами дизельного палива (2,6 млрд. Літрів в рік). Можливо, в найближчі 10 років це буде перша в світі 100% «зелена» залізнична мережа.
Даний амбітний план є продовженням раніше заявленого проекту по розробці 1 ГВт сонячних потужностей в поточному фінансовому році і досягненню позначки встановленої потужності в 5 ГВт до 2025 року. Реалізація всіх запланованих на цей рік заходів дозволить IndianRailways забезпечувати 10% своїх енергопотреб за рахунок відновлювальних джерел енергії.
Під час свого виступу у верхній палаті індійського парламенту, Раджа Сабха, міністр залізниць ПіюшГоял розповів про прагнення IndianRailways повністю перейти на чисту енергію і зазначив, що компанія планує найближчим часом запустити 1 ГВт сонячних і 200 МВт вітрових електростанцій на своїх об’єктах по всій країні. Залізничний оператор уже встановив 88 МВт сонячних і 103 МВт вітрових потужностей.
«На даний момент IndianRailways обладнала сонячними панелями 19 вузькоколійних і 40 ширококолійних вагонів без систем кондиціонування, які знаходяться в експлуатації», - зазначив пан Гоял. «Крім того, фотоелектричні модулі були встановлені на дахах 50 вантажних гальмівних вагонів. Ці батареї забезпечують електроживлення вентиляторів, освітлювальних приладів і зарядних пристроїв, що використовуються членами бригад».
Міністр також звернув увагу на деякі труднощі, з якими довелося зіткнутися при установці панелей на дахах вагонів. «Вага сонячних модулів є чинником, що обмежує їх повсюдне впровадження», - сказав пан Гоял. «Таким чином, проект по установці сонячних панелей на дахах залізничних вагонів в даний час знаходиться на експериментальній стадії і поки не розглядається питання про оснащення ними всіх складів».
Він також додав, що на вихідну потужність панелей на рухомих поїздах, впливає часта зміна напрямку, а також тінь, яку відкидають дерева і будівлі, розташовані уздовж шляхів.
IndianRailways планує розмістити 30 ГВт сонячної генерації на своїх земельних ділянках, сукупна площа яких становить 51 тис. Га.
У своєму звіті «декарбонізація індійських залізниць» за 2017 рік, Рада з питань енергетики, навколишнього середовища і водних ресурсів, зазначила, що Індійські залізниці можуть до 2025 року встановити до 5 ГВт генеруючих потужностей, з яких близько 1,1 ГВт припадатиме на СЕС на даху і 3,9 ГВт - на проекти комунального масштабу. Таким чином 25% енергопотреб залізничного оператора буде забезпечуватися за рахунок поновлюваних джерел енергії.
Згідно з дослідженням Індійської залізниці «PoweringIndianRailways: 5 GW by 2025», виконання наміченого завдання дозволить створити тисячі робочих місць в області чистої енергії, залучити приватні інвестиції в розмірі 4 млрд. дол., а також покрити 5% від національної мети в області сонячної енергетики, яка передбачає установку 100 ГВт фотоелектричних потужностей.
https://elektrovesti.net/66848_kompaniya-indian-railways-stanet-pervym-v-mire-100-zelenym-operatorom-zheleznodorozhnogo-transporta


Тесла досягла рекордного обсягу накопичення енергії, в той час як «сонячний» бізнес занепадає

TeslaEnergy відзвітувала про новий рекорд у сфері зберігання енергії. Протягом другого кварталу 2019 року компанія на 81% збільшила обсяг систем Powerwall і Powerpack, досягнувши показника в 415 МВт*год. Загалом системи зберігання енергії від Tesla встановлені в 50 000 точках по всьому світу, пише Electrek.
Рекордне зростання пов’язане з додатковими поставками елементів від Panasonic і збільшенням виробничої потужності Gigafactory 1. Тепер компанія може щорічно отримувати близько 28 ГВт*год акумуляторів замість 23 ГВт*год. Цього достатньо, щоб забезпечити як Model 3, так і системи зберігання енергії.
Разом з тим, темпи розгортання «сонячного» бізнесу Tesla продовжують знижуватися. Обсяги установки нових фотоелектричних систем в минулому кварталі знизилися до 29 МВт. Ці показники демонструють, що компанії поки що не вдалося успішно інтегрувати придбану три роки тому SolarCity, яка вважалася найбільшим виробником сонячних батарей в США. Втім, у Tesla стверджують про готовність істотно вдосконалити цей напрямок.
https://ecotown.com.ua/news/Tesla-dosyahla-rekordnoho-obsyahu-nakopychennya-enerhiyi-v-toy-chas-yak-sonyachnyy-biznes-zanepadaye/

Поділитися

Підписатися на наші оновлення

Знаходьте нас тут

Зв'яжіться з нами