Альтернативна енергетика в світі: 27.05-02.06.2019



В Японії планується побудувати офшорний вітропарк потужністю 500 МВт


Компанія Aomori Nishikita Offshore Wind Power Joint Company - спільне підприємство компаній Hitachi Zosen Corporation і Eco Power - представила плани зі спорудження офшорного вітропарку сумарною потужністю 500 МВт, розташованого біля узбережжя японської префектури Аоморі (Aomori). В акваторії вітропарку планується встановити до 125 вітрових турбін потужністю від 4 до 9,5 МВт кожна. Очікується, що вітропарк почне функціонувати після 2025 р.
Офшорна вітрова генерація в Японії знаходиться в стадії розвитку. У грудні 2018 року уряд ухвалив законопроект, покликаний сприяти використанню територіальних вод країни для розвитку офшорної вітрогенерації. Новий закон дозволяє уряду визначити приблизно п’ять потенційних зон в територіальних водах, придатних для розвитку вітрової генерації, і запустити перші тендери за проектами будівництва офшорній вітрогенерації в 2019 р Переможцям торгів буде надано право користування зонами протягом 30 років.
Прийняті на законодавчому рівні зміни представляють серйозну зміну в процесі розвитку японської офшорній вітроенергетики, так як раніше розробники проектів будівництва офшорній вітрогенерації орієнтувалася на використання пільгових тарифів (FiTs) на електроенергію при оцінці рентабельності проектів. Розвиток системи відбору, заснованої на проведенні тендерів, демонструє готовність японського уряду до довгострокових інвестицій в даний сектор.
Серед інших проектів спорудження офшорній вітрогенерації в Японії знаходяться: реалізований японською компанією TEPCO проект спорудження ВЕС Тёсі (Choshi) потужністю 1 000 МВт в префектурі Тіба (Chiba Prefecture), будівництво якої може початися вже в 2019 р фінансовому році (квітень 2019 року - березень 2020 р), а також проект споруди офшорній ВЕС біля узбережжя р Юрі-Хондзьо (Yurihonjo City) в префектурі Акіта (Akita Prefecture) потужністю 700 МВт, що розробляється японською компанією Tohoku Electric і португальської компаній Renova. Будівництво ВЕС планується почати в 2021 року, а введення в експлуатацію намічене на фінансовий 2024 р.
https://www.ruscable.ru/news/2019/05/13/V_YAponii_planiruetsya_postroity_ofshornyj_vetropa/


На вітровій турбіні в Іспанії встановили гнучкі сонячні панелі

Компанія Acciona встановила на вежі однієї зі своїх турбін на вітроелектростанції Brena (Іспанія) гнучкі фотоелектричні модулі. 120 таких модулів зможуть забезпечувати роботу допоміжних систем вітрогенератора, пише Renews.biz.
Ініціатива дозволить провести польові випробування альтернативного типу гнучких фотоелементів, в основі яких – органічні компоненти, а не силіконові модулі або тонкоплівкова технологія. Також планують вивчити показники продуктивності органічних панелей в реальних умовах, а також оцінити можливості їх застосування для підвищення енергоефективності вітрових турбін. Органічні фотоелектричні елементи можуть повністю або частково покривати попит на енергію, необхідну для підтримки роботи вітрогенератора, використовуючи для цього сонячне випромінювання. Вірогідно, що в подальшому вони зможуть подавати електрику в систему й тоді, коли сонце не світить. Це стане можливим завдяки акумуляторним системам зберігання енергії.
Гнучкі сонячні панелі від німецької компанії Heliatek розташували на восьми різних рівнях. Їхня сукупна потужність становить 9,36 кВт, а товщина – всього 1 мм.
Хоча органічні модулі мають більш низьку віддачу в порівнянні з панелями на силіконовій основі, при їх виробництві використовуються вуглецеві матеріали, завдяки чому вони відрізняються підвищеною структурної гнучкістю, що дозволять адаптуватися до різних поверхонь. Крім того, вони мають низку додаткових переваг, зокрема нижчі витрати на технічне обслуговування, менші енерговитрати в процесі виготовлення, легкість при транспортуванні, а головне, можливість повної переробки всіх компонентів.
https://ecotown.com.ua/news/Na-vitroviy-turbini-v-Ispaniyi-vstanovyly-hnuchki-sonyachni-paneli/


Bloomberg спрогнозував, коли електрокари перевершать з продажу бензинові авто

Дослідницька компанія Bloomberg NEF (New Energy Finance) опублікувала черговий прогноз розвитку електромобільного ринку. За даними аналітиків компанії, в 2018 році було продано більше 2 млн електромобілів, а всього на даний момент в світі налічується близько 5 млн електромобілів. Прогноз Bloomberg NEF говорить, що темпи продажів електричних моделей будуть активно рости і вже до середини 2030-х років електромобілі перевершать з продажу ДВС-моделі, а до 2040 року - займуть близько 57% ринку продажів, передає itc.ua.
При цьому вартість середньостатистичних електромобілів і ДВС-автомобілів зрівняється вже в 2025 році завдяки зниженню цін на акумуляторні батареї. Серед факторів, які посприяють активному росту продажів електромобілів, також називають посилення екологічних норм і повсюдне розвиток зарядної інфраструктури.
Аналітики очікують, що за підсумками 2019 року зафіксована відмітка в 2,6 млн електромобілів, в 2025 році буде вперше побита планка 10 млн електромобілів на рік, у 2030 році буде продано 28 млн екземплярів, а в 2040 році - 56 млн примірників. Природно, чим активніше будуть рости продажу електромобілів, тим сильніше падатимуть продажі бензинових і дизельних автомобілів.
Представники Bloomberg NEF прогнозують, що вже до 2040 року на дорогах світу знаходитимуться 500 млн пасажирських і 40 млн комерційних електромобілів. При цьому ДВС-моделі як і раніше будуть займати більшу частину світового автопарку, а зниження їх сумарної кількості не наступить раніше 2030 року.
Помітний внесок у зростання кількості продажів електромобілів повинні внести різноманітні мобільні сервіси (каршерінг, таксі, прокат і т.д.). До 2040 року користувачі будуть проїжджати до 19% сумарного шляху на таких засобах пересування, а на той момент 4 з 5 автомобілів в автопарку таких сервісів будуть електричними.
За даними Bloomberg NEF, в світі вже налічується близько 400 тис. Електричних автобусів в рамках систем громадського транспорту, що складає близько 20% всього комерційного пасажирського автопарку. При цьому в даному сегменті зростання буде йти ще активніше, ніж у випадку з пасажирськими електромобілями - вже до 2030 року електричних автобусів буде більше, ніж класичних, а до 2040 року їх частка зросте до 70%.
Незважаючи на зростання продажів електричних автомобілів і автобусів, кількість шкідливих вихлопів від транспортних засобів буде рости до 2030 року, після чого піде плавне зниження і до 2040 року цей рівень знизиться до позначки станом на 2018 рік.
https://www.unian.net/economics/transport/10557978-bloomberg-sprognoziroval-kogda-elektrokary-prevzoydut-po-prodazham-benzinovye-avto-infografika.html


ЄС завершив ухвалення пакету законів по чистій енергетиці

Рада ЄС ухвалила в середу чотири закони з законодавчого пакету «Чиста енергія для всіх європейців», йдеться в поширеному комюніке ради.
«ЄС завершив корінний перегляд своєї енергетичної політики, який забезпечує нормативні передумови для переходу до чистої енергетики і направляє ЄС шляхом виконання своїх зобов’язань за Паризькою угодою», - наголошується в повідомленні.
Нові закони включають регламент і директиву по електроенергії, які роблять ринок електроенергії ЄС більш взаємозалежним, гнучким і орієнтованим на споживача. Регламент готовності до ризиків в електроенергетичному секторі забезпечить безпеку електропостачання в кризових ситуаціях. Пакет також включає в себе перегляд ролі і схеми функціонування Агентства зі співпраці органів регулювання електроенергетики (ACER).
Ухвалення чотирьох законів - це останній крок у законодавчому процесі. Вони вступлять в силу через 20 днів після публікації в Офіційному журналі ЄС.
Згідно з повідомленням ради, нова нормативно-правова база дає більше прав споживачам і полегшує їх участь на ринку в якості активних клієнтів. Право постачальників електроенергії встановлювати свої ціни зменшить ринкові спотворення, посилить конкуренцію і знизить ціни для споживачів. Завдяки новим правилам система електропостачання зможе варіювати вироблення електроенергії з поновлюваних джерел.
Правила також встановлюють нові нормативні рамки для потужну генерацію, що обмежують викиди від викопних видів палива 550 грамами CO2 на кВт.год електроенергії.
Нові нормативні рамки запобігання та врегулювання криз в сфері електроенергетики покликані зміцнити енергетичну безпеку в ЄС. Новий регламент зобов’язує держави ЄС скласти плани готовності до ризиків на основі регіональних і національних кризових сценаріїв. Він передбачає розширення співпраці і взаємодопомога в разі електроенергетичного кризи.
Пакет пропозицій, що отримав назву «Чиста енергія для всіх європейців», Європейська комісія представила в листопаді 2016 року. Він складається з восьми законодавчих актів, які сприяють формуванню Енергетичного союзу в рамках ЄС і виконання зобов’язань за Паризьким угодою ЄС. Чотири законодавчі акти вже вступили в силу, і тепер прийняті ще чотири.
До комюніке ради прикладена інфографіка, яка нагадує, що ЄС є найбільшим в світі імпортером енергії. Щорічно він витрачає 350 млрд євро на імпорт енергоносіїв, закуповуючи в третіх країнах половину того, що споживає. При цьому сильно залежить від обмеженого числа постачальників. Все це служить потужним стимулом для розвитку в ЄС чистої енергетики.
https://elektrovesti.net/65847_es-zavershil-prinyatie-paketa-zakonov-po-chistoy-energetike


Норвезькі теплоходи почнуть ходити на біопаливі з риби в 2021 році

Норвезька судноплавна компанія Hurtigruten переведе до 2021 року шість своїх теплоходів на біогаз, вироблений з відходів рибної та лісової промисловості. Як повідомив у четвер телеканал NRK, оператор круїзів вже уклав контракт з місцевим виробником Biokraft.
«Інші судноплавні компанії використовують дешеве важке нафтове паливо, яке забруднює атмосферу. Наші суда буде приводити в рух сама природа», - заявив глава Hurtigruten Даніель Шельду. Договір на поставку екологічно чистого палива укладено на 7,5 років. Як стверджують, угода стала найбільшою в світі. Йдеться про десятки мільйонів доларів, але точна сума не розкривається. Перші поставки «рибного палива» заплановані вже на 2020 рік.
Відновлюваний біогаз давно вважається одним з найбільш екологічно чистих видів палива, доступних нам сьогодні. Деякі сектора транспортної галузі, наприклад, автобусні перевезення вже частково використовують екопаливо. «Там, де інші бачать сміття і проблеми, ми бачимо ресурси і рішення», - сказав після підписання угоди глава Hurtigruten.
Норвезька Hurtigruten була заснована в 1893 році. Hurtigruten володіє 2% світового ринку круїзів.
https://tass.ru/ekonomika/6463987

Поділитися

Підписатися на наші оновлення

Знаходьте нас тут

Зв'яжіться з нами