У Брюсселі заборонили рух автомобілів з дизельним двигуном
З 1 січня Брюссель ввів нове обмеження на дизельні автомобілі Євро–4, фактично заборонивши їх поширення у 19 брюссельських комунах.
Про це повідомляє інформаційне агентство Belga, передає brusselstimes.com.
Нові правила будуть поширюватися приблизно на 76 500 транспортних засобів старше 11 років, зареєстрованих у Бельгії і які пересуваються по столичному регіону Брюссель, в тому числі легкових автомобілів, фургонів, автобусів і мікроавтобусів. Приблизно 25 000 з них зареєстровані у самому Брюсселі.
Згідно з Brussels Environment, це правило поширюється на дизельні автомобілі останнього покоління, які не повинні були оснащуватися фільтрами для запобігання викиду дрібних забруднюючих частинок. Тримісячний перехідний період триватиме до 1 квітня 2022 року, після чого ті, хто продовжить керувати цими транспортними засобами у цьому районі, отримають штраф у розмірі 350 євро.
Brussels Environment сподівається, що цей захід принесе відчутну користь місту. Згідно з дослідженням, у якому оцінювалося 130 000 транспортних засобів у столиці, автомобілі з дизельними двигунами категорії Євро-4 відповідальні за майже половину викидів твердих частинок з вихлопних труб і одну чверть викидів високотоксичних оксидів азоту. І це незважаючи на те, що на ці транспортні засоби припадає всього 12% транспортних засобів в регіоні.
https://ecotown.com.ua/news/U-Bryusseli-zaboronili-rukh-avtomobiliv-z-dizelnim-dvigunom/
Mercedes представив електромобіль, який може проїхати понад 1000 км на одній зарядці
Mercedes представив автомобіль, який може проїхати більше 1000 км, намагаючись переконати користувачів, що нестача інфраструктури для зарядки батарей не є перешкодою для придбання автомобіля на електричній тязі.
Mercedes-Benz Vision EQXX був розроблений фахівцями із гоночних команд Mercedes Formula One та Formula E, передає mind.ua.
Модель Vision EQXX оснащена системою автопілота, датчиками позиціонування на дорозі та сонячною батареєю, розміщеною на даху. У салоні встановлена мультимедійна система з екраном шириною майже на весь салон. Вага автомобіля – 1750 кг, витрата енергії – 10 кВт/год на 100 км.
«Ми представили прототип, і не всі елементи комплектації підуть у виробництво, - зазначає виробник моделі, німецький концерн Daimler. - Дана машина буде доступна для купівлі у 2024 або 2025 році, а 5-8 січня вона буде представлена на автосалоні у Лас-Вегасі.
Mercedes-Benz Vision EQXX став другим автомобілем на акумуляторах із заявленим запасом ходу понад 1000 км. 18 грудня китайська компанія Nio представила електричний седан ET5. На цю модель встановлюються три варіанти акумуляторів, які, залежно від ємності, дозволяють проїхати на одній зарядці 550, 700 або 1000 км. Автомобіль також обладнаний датчиками та камерами для позиціонування на дорозі.
Наразі середній запас ходу електромобілів для масового покупця становить 300 км.
https://ecotown.com.ua/news/Mercedes-predstaviv-elektromobil-yakiy-mozhe-proikhati-ponad-1000-km-na-odniy-zaryadtsi/
В Іспанії частка відновлюваних джерел у виробництві електроенергії досягла 46,6%
У 2021 році в Іспанії частка відновлюваних джерел у виробництві електроенергії досягла 46,6%.
Про це йдеться у опублікованих іспанським системним оператором Red Eléctrica de España(REE) статистичних даних про розвиток електроенергетики в країні в грудні 2021 року і за минулий рік в цілому, передає elektrovesti.net.
Частка вітроенергетики в річному виробництві електрики в Іспанії у 2021 році склала 23,3%, а фотоелектричної електроенергетики - 8%. Ще 1,8% виробила сонячна теплова енергетика.
У грудні вітроенергетика виробила 28,8%, а сонячна фотоелектрична енергетика - 4,3% електроенергії.
Частка атомної енергетики у виробництві електроенергії знизилася у порівнянні з минулим роком і за весь 2021 рік склала 20,8%.
З урахуванням атомної енергетики частка низьковуглецевих джерел у виробництві електрики у 2021 році склала 67,4%.
Примітно, що у 2020 році частка ВДЕ у виробництві електроенергії становила 44%, а у 2019 - 37,5%.
Згідно з іспанським законодавством, частка відновлюваних джерел енергії в кінцевому споживанні енергії до 2030 року повинна скласти 42%, а у виробництві електроенергії — 74%.
Споживання електрики в Іспанії у минулому році склало 256462 ГВт-год, що на 2,6% більше, ніж у 2020 році і на 3,1% менше, ніж у 2019 році.
https://ecotown.com.ua/news/V-Ispanii-chastka-vidnovlyuvanikh-dzherel-u-virobnitstvi-elektroenergii-dosyagla-46-6/
Найбільший у світі вугільний порт переходить на 100% «зеленої» енергії
Найбільший у світі вугільний порт оголосив, що тепер буде повністю працювати на відновлюваних джерелах енергії. Повідомлення з порту Ньюкасла надійшло, коли генерація з вугілля на національному ринку електроенергії Австралії впала до найнижчого рівня за останні три місяці 2021 року, пише The Guardian.
Хоча порт продовжує експортувати в середньому 165 млн тонн вугілля на рік, цей крок є частиною плану декарбонізації бізнесу до 2040 року. Порт підписав угоду з компанією Iberdrola про купівлю електроенергії з вітрової електростанції.
У рамках переходу на ВДЕ порт переобладнав 97% транспортних засобів на електричні та долучився до інших інфраструктурних проектів для декарбонізації своєї діяльності.
За даними Мельбурнського університету, відновлювані джерела енергії забезпечують майже третину всієї електроенергії, виробленої на національному ринку електроенергії (NEM). За останні три місяці 2021 року частка вугілля в електромережі впала на 5,9% порівняно з аналогічним періодом 2020 року.
За той же період кількість встановлених сонячних електростанцій на дахах зросла на 24%, хоча частка вітру зросла лише на «досить скромні» 6,4% порівняно з попередніми роками.
https://ecotown.com.ua/news/Naybilshiy-u-sviti-vugilniy-port-perekhodit-na-100-zelenoi-energii/
Німеччина встановила 5,3 ГВт сонячних потужностей в 2021 році
За попередніми результатами Німецької асоціації сонячної промисловості (BSW), минулого року в Німеччині було встановлено 5300 МВт сонячних енергетичних систем, інформує Renews.biz.
Нові цифри показують, що приблизно 240 000 нових сонячних модулів було підключено до мережі в 2021 році, що на 10% більше у порівнянні з попереднім роком.
BSW зазначає, що близько 10% внутрішнього споживання електроенергії в Німеччині зараз покривається сонячними фотоелектричними системами. Водночас, із минулорічним зростанням попиту на сонячні енергетичні системи в домашньому секторі та наземні сонячні електростанції, сонячні потужності у комерційній сфері у деяких випадках значно впали. На цей фактор впливає щомісячне зниження ринкових надбавок і велика кількість непропорційних бюрократичних вимог. Тому організація звернулася до нового федерального уряду з проханням реалізувати програму захисту клімату до Великодня.
Новий федеральний уряд поставив собі за мету збільшити потужності сонячної енергетики в Німеччині до 200 ГВт до 2030 року.
https://ecotown.com.ua/news/Nimechchina-vstanovila-5-3-GVt-sonyachnikh-potuzhnostey-v-2021-rotsi-/
Поділитися