Альтернативна енергетика в світі: 25-31.03.2019



У Норвегії побудують першу в світі електростанцію з літаючими вітрогенераторами

Розробкою проекту займаються компанії Shell і Makani. Літаючий вітрогенератор буде здатний перебувати на висотах, де майже постійно є вітер.
Вітряк на тросі з розмахом крила 25,9 метра здатний підніматися на висоту до 305 метри. Він має вісім невеликих генераторів з повітряними гвинтами діаметром 2,3 метри.
Енергія буде потрапляти на Землю за допомоги спеціального дроту. Після зльоту апарат буде підніматися на робочу висоту, а потім кружляти навколо точки прив’язки.
Перші випробування нової електростанції проведуть в кінці 2019 року.
https://www.unian.ua/ecology/10486209-u-norvegiji-pobuduyut-pershu-v-sviti-elektrostanciyu-z-litayuchimi-vitrogeneratorami-video.html


Офіційно: Volkswagen Group представить 70 нових моделей електромобілів і випустить 22 млн примірників електромобілів в наступні 10 років

Німецький автомобільний концерн Volkswagen Group оновив свою стратегію переходу до ринку електромобілів, поставивши більш амбітні цілі в даному напрямку.
Зокрема, група збирається представити майже 70 нових повністю електричних моделей (BEV) протягом найближчих 10 років, хоча раніше збиралася анонсувати в той же період тільки 50 новинок даного класу. Завдяки цьому заплановане число вироблених в наступні 10 років електромобілів має зрости з 15 млн до 22 млн примірників. До 2030 року частка електромобілів в структурі продажів концерну має зрости до 40%, а інвестиції в даний напрямок перевищать позначку 30 млрд євро.
Показово, що мова йде не тільки про перехід на електромобілі, німецький концерн планує зробити всі свої структури, включаючи виробничі та адміністративні підрозділи, повністю «CO2-нейтральними» до 2050 року. Стратегія поступового зниження викидів вуглекислого газу буде включати три принципи: постійне зниження рівня викидів CO2; перехід на поновлювані джерела енергії на виробництві; компенсація шкідливих викидів там, де зменшити їх неможливо. В результаті, до 2025 року заплановано зниження викидів CO2 автомобілями компанії на 30% в порівнянні з 2015 роком.
Першими серійними електромобілями концерну, які повноцінно вийдуть на ринок, стануть електрокроссовери AUDI e-tron і Porsche Taycan. Кількість попередніх замовлень на кожну з них вже перевищило позначку 20 тис. Штук. Наступними комерційними електромобілями компанії стане сімейство VW ID., Включаючи моделі ID., ID. CROZZ, ID. BUZZ і ID. VIZZION, а також SEAT el-born і SKODA Vision E.
Основними постачальниками акумуляторних батарей обрані такі великі гравці, як LG Chem, SKI, CATL і Samsung. До речі, в середині минулого року Volkswagen практично подвоїв суму замовлень на акумулятори для своїх електромобілів з $ 25 млрд до $ 48 млрд. Щоб прискорити процес поширення електромобілів, Volkswagen збирається розгорнути мережу швидкісних зарядок з 400 станцій на основних трасах Європи до 2020 року спільно з IONITY, 100 з яких побудують в Німеччині.
https://itc.ua/news/ofitsialno-volkswagen-group-predstavit-70-novyih-modeley-elektromobiley-i-vyipustit-22-mln-ekzemplyarov-elektromobiley-v-sleduyushhie-10-let/


Сонце стане основним джерелом енергії в світі до 2050 - DNV GL

Норвезька компанія DNV GL, найбільший міжнародний сертифікаційний і класифікаційний центр в енергетичному секторі, відомий також в сфері енергетичного консалтингу, опублікувала статтю під назвою Utility-scale solar PV: From big to biggest ( «Фотоелектрична сонячна енергетика промислового масштабу: від великого до найбільшого») , передає енергореформи.
DNV прогнозує стрімку електрифікацію всіх секторів споживання енергії в світі, в результаті чого частка електрики в кінцевому споживанні енергії до 2050 р досягне 45% (сьогодні близько 20%). Весь цей ріст забезпечать поновлювані джерела енергії при лідируючій ролі фотоелектричної сонячної енергетики.
Ефект масштабу у виробництві обладнання призведе до того, що витрати на будівництво об’єктів сонячної генерації до 2050 року знизяться вдвічі, прогнозують автори. Це дозволить додатково інвестувати в розширення мережевого господарства та інші технології, що поліпшують інтеграцію ВДЕ і підвищують вартість сонячних активів, такі як системи зберігання енергії і управління попитом (demand response).
За оцінкою авторів, питомі капітальні витрати на будівництво великих промислових сонячних електростанцій в 2050 році становитимуть 0,42-0,58 долара США на ват встановленої потужності (в залежності від регіону).
У зв’язку зі значним зниженням капітальних витрат прогнозується, що в період 2016-2050 глобальна встановлена потужність фотоелектричних станцій збільшиться в 65 разів - до 19 000 ГВт в 2050 році, що складе майже половину всієї встановленої електричної потужністю не планеті, яка очікується до цього терміну. В результаті сонячна енергетика буде виробляти приблизно 40% світової електроенергії - стане першим виробникам електрики на Землі. Приблизно 60% світових потужностей фотоелектричної сонячної енергетики буде сконцентровано в Китаї і Індії.
Хоча інші коментатори підкреслюють роль розподіленої генерації, вважаючи, що вона перевершить великі централізовані установки, DNV GL не поділяє цю точку зору. Компанія вважає, що економія на масштабі великих об’єктів переважить економію на розвитку мережевої інфраструктури при децентралізованою, «мікросетевой» організації. З падінням вартості сонячних панелей їх частка в капітальних витратах знижується. Тому будувати великі об’єкти (з великою кількістю сонячних модулів) буде все вигідніше. До 2020 року великі промислові сонячні електростанції будуть приблизно в три рази ефективніше з економічної точки зору, ніж працюють на сонячній енергії мікромережі (хоча й зі значними регіональними відмінностями, пов’язаними, наприклад, з витратами на оплату праці).
В результаті до 2050 року майже у всіх регіонах світу будуть переважати великі сонячні об’єкти, за винятком країн Африки на південь від Сахари, де велику частку будуть займати невеликі автономні (off-grid) системи.
У новій статті DNV GL багато в чому повторюються висновки, що містяться в недавно опублікованому «прогнозі енергетичної трансформації» (Energy Transition Outlook) компанії.
http://reform.energy/news/solntse-stanet-osnovnym-istochnikom-energii-v-mire-k-2050-dnv-gl-10770


В аеропорту Гельсінкі відкрили нову сонячну електростанцію на даху терміналу

Оператор аеропорту Гельсінкі Вантаа Finavia відкрив другу чергу сонячної електростанції на даху пасажирського терміналу.
За ідеальних умов сонячні панелі зможуть виробляти до 330 кіловат електроенергії на годину. Для порівняння, потужність першої черги сонячної електростанції, встановленої на даху терміналу влітку 2017 року, становить 126 кіловат.
Робота обох секцій дозволяє забезпечити 5% потреби терміналу в електроенергії або 1% від потреби в електриці всього аеропорту.
Іншу електроенергію аеропорт Вантаа отримує від вітряків, завдяки чому вся електрика, що використовується підприємством, надходить з поновлюваних джерел.
У 2020 році Finavia намір розширити виробництво в Гельсінкі аеропорту сонячної електроенергії в ідеальних умовах до 750 кіловат на годину, встановивши сонячні панелі на фасаді нового паркінгу. Одержуване електрику планується використовувати для підзарядки електроавтомобілів.
https://www.avianews.com/world/2019/03/19/vantaaairport_solar_panels_terminal/


У Нідерландах запустили найбільшу берегову вітрову турбіну

Компанія General Electric запустила в Нідерландах найбільшу і потужну сухопутну турбіну в світі - Cypress 5.3. Цифра вказує на потужність в мегаватах. У GE її називають «порівняно скромною», але цього достатньо, щоб забезпечити енергією близько 5000 домогосподарств.
Перша 158-метрова турбіна сімейства Cypress була представлена восени 2017 року. У ній GE вперше для турбін такого розміру зазнала технологію збірних лопатей. Зазвичай саме їх розмір обмежує амбіції, коли мова йде про сухопутних вітряки - адже кожну турбіну треба доставити на місце збірки. З кожним додатковим метром довжини логістика стає все складніше.
Потужність версії 2017 року було менше - лише 4,8 МВт. У новій GE оптимізувала віддачу при тихому і спокійному вітрі, характерному для суші, збільшивши вироблення без зміни розміру 77-метрових карбонових лопатей. Відзначається, що на прийнятному рівні залишився і рівень шуму - важливий параметр, коли мова йде про встановлення вітрових парків на суші.
Втім, треба зазначити, що з такими показниками Cypress не загубиться і на тлі морських вітряків-гігантів: входить в трійку за розміром і в десятку по продуктивності.
GE повідомляє про підготовку морської версії Cypress. Потужність і розміри поки не уточнюються. Турбіну і платформу під неї представлять до кінця нинішнього року.
Хоча поки Cypress називають прототипом, в GE підкреслюють, що при розробці орієнтувалися на побажання трьох десятків своїх найбільших клієнтів і незабаром запропонують комерційну версію.
Недавнє дослідження показало, що швидкість вітру знижується в усій північній півкулі Землі. На цьому тлі переваги GE можуть стати більш вагомими.
https://hightech.plus/2019/03/15/v-niderlandah-zapustili-samuyu-moshnuyu-beregovuyu-vetrovuyu-turbinu

Поділитися

Підписатися на наші оновлення

Знаходьте нас тут

Зв'яжіться з нами