Альтернативна енергетика в світі: 24-30.06.2019



Берлін готується до повного переходу на електроавтобуси


До 2030 року у Берліні поступово відмовляться від дизельних автобусів для пасажирських перевезень.
Про це заявила компанія Berliner Verkehrsbetriebe (BVG), передає aussiedlerbote.de.
Наразі погоджений план повного переходу на еко-транспорт. Зараз в автопарку перевізника налічується 140 електробусів, а до 2030 року всі автобуси BVG стануть електричними.
Швидко перейти на порівняно чистий транспорт не вдасться, оскільки електричні двигуни вимагають багатогодинної підзарядки. Проте, зі збільшенням автопарку і модернізацією технологій повна заміна дизельного громадського транспорту стане цілком реальною.
Незважаючи на довгий час зарядки та короткий термін експлуатації батарей, електробуси на даний момент визнані найбільш «зеленим» транспортом.
https://ecotown.com.ua/news/Berlin-hotuyetsya-do-povnoho-perekhodu-na-elektroavtobusy/


П’ять провідних виробників вітряних турбін зайняли 68% світового ринку

Консалтингова компанія Wood Mackenzie Power & Renewables підрахувала, що до 2020 року п’ять провідних виробників вітряних турбін займуть 68% світового ринку. П’ять років тому частка першої п’ятірки складала 47%. В галузі відзначається явна консолідація, що прогнозувалося всіма експертами.
Якщо протягом останніх 4 років відбувалася концентрація виробництва серед західних виробників турбін, то протягом наступних 4 років Wood Mackenzie очікує консолідації на китайському ринку, оскільки китайські виробники обладнання другого і третього ешелонів починають втрачати позиції на конкурентних аукціонах.
Лідером на світовому ринку є датська Vestas, за якою слідують Siemens Gamesa (SGRE) і GE. У сукупності ця трійка займе 50% світового ринку в поточному році. Відзначимо, що дві перші з названих компаній представлені на російському ринку.
«Китайські лідери, Goldwind і Envision, користуються популярністю завдяки надійності продукції і послужним списками. Їх частка на внутрішньому ринку в КНР перевищить 50%. Міжнародна експансія в Латинську Америку, Африку і APAC призведе до того, що обидві компанії увійдуть до топ-5 світового списку».
«Європейські піонери Enercon і Nordex повертаються в стрій завдяки зростанню замовлень протягом останніх 12 місяців, прокладаючи собі шлях до високих показників в 2020/21 році за межами основних європейських ринків з оптимізованими за вартістю платформами. Проте, обидва можуть зіткнутися з важкою боротьбою, коли справа дійде до конкуренції з їх більш великими західними колегами».
В офшорній вітроенергетиці домінують SGRE і MHI Vestas. Їх сумарна частка до 2023 року перевищить 60%. GE повинна зосередитися на комерціалізації своєї мега-турбіни Halide-X 12MW-220ш на майбутніх аукціонах, щоб відвоювати частку ринку у конкурентів.
У Китаї ще толком немає офшорної вітроенергетики (тільки будуються перші станції), але вже є чотири провідні виробники турбін - SEwind, Goldwind, MingYang і Envision. Вони займають більше 90% місцевого ринку.
Про конкуренції в різних регіонах світу
У найближчому майбутньому для світових лідерів - Vestas, GE і SGRE - найважливішим ринком залишаться США. Тут такі енергетичні компанії як NextEra і Invenergy історично воліють GE в якості постачальника турбіни. Vestas успішно працює з енергопостачальними підприємствами і незалежними виробниками електроенергії, поставляючи великі обсяги турбін компаніям MidAmerican, Xcel, EDF і Avangrid.
Vestas домінує в регіоні EMEARC через географічну диверсифікацію і сильного присутності на аукціонах на ринках, що розвиваються, таких як Росія, Близький Схід і Африка.
В Індії Suzlon і SGRE захопили понад 50% обсягу останніх ринкових аукціонів, але зростання попиту на ринку створює простір і для нових гравців. Vestas в 2017 році повернулася в Індію, отримавши рекордний замовлення на 1,1 ГВт, багато в чому завдяки місцевому виробництву лопатей.
https://elektrovesti.net/66238_pyat-vedushchikh-proizvoditeley-vetryanykh-turbin-zanyali-68-mirovogo-rynka


Новий електрокар VW отримає 8-річну гарантію на батарею

Електромобіль Volkswagen ID.3 встиг завоювати неймовірну популярність ще до офіційної прем’єри, яка відбудеться на осінньому автосалоні у Франкфурті. Щоб ще більше підігріти інтерес до новинки німці анонсували умови гарантії на тяговий акумулятор моделі.
Volkswagen пообіцяв, що батарея без проблем відпрацює 8 років або 160 000 км пробігу, а після цього терміну збереже не менше 70% ємності. Як зазначив глава Центру передових технологій VW Френк Блум, мета компанії бути впевненим в тому, що акумулятор ID.3 прослужить стільки ж, скільки і сам електромобіль.
Електрокар VW ID.3 буде доступний в трьох версіях. Базову модель оснастять батареєю на 45 кВтг, що забезпечує запас ходу 330 км. Більш дорогий варіант отримає акумулятор на 58 кВтг з пробігом на одній зарядці 420 км. Топ-модифікація зможе проїхати без підзарядки 550 км, а ємність батареї складе 77 кВтг.
Volkswagen вже встиг отримати 20 000 попередніх замовлень на електромобіль ID.3, а до моменту презентації у Франкфурті кількість заявок збільшиться до 30 000. Перша партія з 30 тисяч електрокарів буде виконана в особливій версії ID.3 1ST з акумулятором на 58 кВтг (420 км) . На вибір клієнтів запропонують чотири кольори кузова і три варіанти обробки салону.
https://www.autocentre.ua/news/novinka/novyj-elektrokar-vw-poluchit-8-letnyuyu-garantiyu-na-batareyu-888793.htmlЄС хоче прискорити перехід
на відновлювану енергію і знизити залежність від енергоімпорту
Електромобіль Renault Zoe 2020 представлено офіційно
Компанія Renault представила нове покоління одного з найпопулярніших електромобілів — Zoe.
Ця модель на ринку з 2012 року, а остання зміна поколінь трапилася в 2016-му, передає Motor1. Електромобіль дебютував із акумулятором на 22 кВт, і доріс до 41 кВтг на модифікації Zoe ZE 40 (2016), нова Zoe ZE 50 отримала вже 52 кВтг, що за заявами виробника повинно забезпечити запас ходу в 390 км на одному заряді акумулятора в тесті WLTP. Це на 20% більше, ніж було раніше.
Гніздо для зарядки розташовується на передній решітці під логотипом Renault. Електромобіль здатний приймати струм від 50-кВт зарядних станцій. Від домашньої мережі (7 кВт) потрібно буде витратити 9 годин і 25 хвилин для повної зарядки, за вісім годин в теорії відновиться заряд для поїздки на 300 км, за годину на 22-кВт — 126 км і 145 км на максимальній потужності.
Автомобіль оснащений електродвигуном на 134 кінських сили і 245 Нм. Це повинно бути досить для розгону до 100 км/год за 10 с, максималки в 140 км/ч і 80-120 км/год за 7,7 с. Зате Zoe, як і будь-який електромобіль краще себе почуває на міських швидкостях.
У салоні розташовується п’ятидюймовий дисплей для бортової мультимедійної системи, а замість приладів перед водієм може розташовуватися 10-дюймовий екран. Початок продажів нового покоління електромобіля — осінь 2019 року, але вартість Renault Zoe оголосять пізніше.
https://tehnot.com/ua/elektromobil-renault-zoe-2020-predstavlen-ofitsialno/


США готові підтримувати програми енергетичних реформ в Україні

Сполучені Штати Америки готові разом з міжнародними партнерами підтримувати програми енергетичних реформ в Україні.
Про це заявив заступник держсекретаря США з енергетичних питань Кент Логсдон, повідомляється на сторінці американського посольства в Twittter.
Під час зустрічей з представниками Світового банку та ЄС головний заступник керівника Бюро Держдепартаменту з питань енергоресурсів Логсдон підкреслив готовність США підтримувати програми енергетичних реформ в Україні разом з міжнародними партнерами», - відзначили в посольстві.
http://oilreview.kiev.ua/2019/06/25/ssha-gotovy-podderzhivat-programmy-energeticheskix-reform-v-ukraine/

Поділитися

Підписатися на наші оновлення

Знаходьте нас тут

Зв'яжіться з нами