Альтернативна енергетика в світі: 23.09.2018



Майбутнє енергетики за локальними електричними мікромережами -доповідь нідерландської енергокомпанії Metabolic

Новий підхід до енергетики може навіть відкрити шлях до повного самозабезпечення енергією, теплом і водою, йдеться в доповіді, підготовленій нідерландської енергетичної компанією Metabolic на замовлення Міністерства економіки країни.
Якщо вірити звіту, до 2050 року майже половина домогосподарств ЄС буде виробляти власну електроенергію. Більше третини з них будуть членами місцевих енергетичних громад. У світлі цього локальні енергомережі можуть стати справжнім проривом, розповідає Motherboard.
Автор доповіді Флорійн де Грааф описує локальні енергомережі як поєднання декількох технологій: сонячних панелей, електротранспорту, теплових насосів і батарей для зберігання енергії. Головна їхня особливість - децентралізація, тобто все це повинно бути доступно місцевим домовласникам і кооперативам.
Нинішній же спосіб використовувати ці технології де Грааф називає дурним.
Якщо просто приєднувати сонячні панелі, насоси та електромобілі до місцевої енергомережі, це суттєво збільшує навантаження і вимагає дорогої модернізації. Альтернатива - розумна система децентралізованої енергії SIDE, яка дозволяє збалансувати попит і пропозицію так, щоб запобігти зростанню цін.
Якщо локальні енергомережі будуть належним чином оптимізовані, вони можуть зіграти ключову роль в переході на відновлювану енергію і досягненні цілей Паризького кліматичної угоди. Нідерланди, згідно з цією угодою, зобов’язуються скоротити емісію вуглекислого газу на 80-95% до 2050. Досягнення цієї мети вимагає екстраординарних зусиль. Однак використання локальних енергетичних мереж - децентралізованих систем, які врівноважують запаси чистої енергії з попитом на них - дозволить уникнути великих витрат на оновлення інфраструктури.
Звіт базується на даних, зібраних в голландському екоселі Ардехойзен, що складається з 23 будинків. Змоделювавши на цьому прикладі перехід громади на систему SIDE, де Грааф отримав майже повне самозабезпечення енергією - 89%.
На думку автора, застосування цього методу дозволив би Нідерландам значно підвищити використання відновлюваної енергії - з нинішніх 25-30% до 50-75%. Більш того, ці результати можна буде без зусиль перенести і на інші країни.
У сусідній Німеччині розвиток сонячної енергетики спровокувало бум домашніх акумуляторів. До 2020 року їх вже буде нараховуватися 200 000. Німці виробляють так багато сонячної і вітрової енергії, що зберігання надлишків стає нагальною потребою.
Раніше ЕлектроВісті писали, що домашні системи зберігання енергії б’ють рекорди популярності в США. За останніми даними, в другому кварталі 2018 домовласники США встановили системи зберігання енергії на 156,5 МВт * год. Це на 24% більше, ніж за перший квартал 2018. А в порівнянні з другим кварталом 2017, зростання склало рекордні 200%.
http://elektrovesti.net/62689_budushchee-energetiki-za-lokalnymi-elektricheskimi-mikrosetyami-doklad-niderlpanii-metabolic


У Лос-Анджелесі весь громадський транспорт буде електричним

Об’єднавшись з 30 містами і ключовими гравцями на ринку, Лос-Анджелес запустив програму щодо відмови від використання транспорту з ДВС. Реалізація плану зробить вигідні умови закупівель електромобілів доступними і для невеликих міст.
Лос-Анджелес прискорює електрифікацію своєї транспортної системи, щоб встигнути до Олімпійських ігор 2028 року. Tesla, BMW, Edison і інші великі гравці індустрії уклали угоду про співпрацю з владою міста, щоб розробити і здійснити масштабний план, пише Electrek.
Зараз на балансі Лос-Анджелеса знаходиться близько 11 000 транспортних засобів, включаючи райдшерінгові авто, збиральні машини, сміттєвози та автобуси. Для порівняння, весь автопарк служби доставки UPS складається з 5900 машин.
Всі вони з часом повинні стати екологічно чистими. Тоді місто очиститься від смогу і подасть приклад всьому світу, довівши, що перехід на чисті автомобілі можливий в масштабах мегаполісів, пише Wired.
Крім автовиробників, в «Партнерство по електрифікації» увійшли університети, великі електростанції, компанії по установці зарядних станцій та інші організації.
Бюджету це, звичайно, обійдеться недешево. Тому Лос-Анджелес об’єднується з 30 іншими містами, щоб спільними зусиллями добиватися вигідних цін від автовиробників. Всього в їх автопарках налічується 115 000 одиниць техніки, яка потребує електрифікації.
Це обійдеться в $ 10 млрд - таке замовлення істотно спрощує переговори з автогігантами.
Більш того: умови цих колективних угод будуть доступні на порталі driveEVfleets.org. Це дозволить представникам невеликих міст, у яких немає таких фінансових важелів і досвіду переговорів, приєднатися до проекту по електрифікації. І закупити електромобілі за ціною, яку їм би ніколи не вдалося отримати самостійно.
Автогігантам це теж буде вигідно: за шанс продати свої електричні автобуси, вантажівки та автомобілі всіх містах країни не шкода трохи зменшити ціну. На Chevy Bolt EV вже запропонована знижка в $ 5 000 - муніципалітетам їх пропонують закупити за $ 32 702. Що підключається гібрид Ford Fusion Energi також можна придбати на $ 2 000 дешевше, ніж в салоні. Поки на сайті, в основному, розміщені пропозиції по седанам. Але незабаром там з’являться і знижки на електричні вантажівки і автобуси, а також збиральну техніку для вулиць.
В 2019 на дорогах Лос-Анджелеса з’являться перші в Північній Америці двоповерхові електричні автобуси. Транспортне підприємство міста Foothill Transit вже підписало договір на їх поставку. Акумулятори нових електробусів будуть сконструйовані за принципом «батареї-рекордсмена» Е2 від Proterra, яка протрималася 1770 км без підзарядки, а на найдовших автобусних маршрутах з’явиться Wi-Fi.
http://elektrovesti.net/6_v-los-andhelese-ves-obshchestvennyy-transport-budet-elektricheskim


До 2022 року європейська вітроенергетика буде рости на 17,4 ГВт щорічно - прогноз Wind Europe

Розвиток вітроенергетики в Європі прискориться, протягом найближчих п’яти років вона буде приростати в середньому на 17,4 ГВт в рік.
Про це повідомила Європейська асоціація вітроенергетики Wind Europe в своєму прогнозі розвитку галузі по 2022 рік включно.
Для порівняння: в рекордному 2017 році в Європі було введено в експлуатацію 15,7 ГВт вітрових електростанцій, а до цього протягом декількох років обсяги нового будівництва коливалися приблизно на одному рівні: 12-12,5 ГВт.
За п’ять років (2018-2022) європейська вітроенергетика виросте на 87 ГВт, і за підсумками 2022 року її встановлена потужність повинна досягти 258 ГВт. Це більше.
Основне зростання припаде на материкову вітроенергетику (70,4 ГВт), а офшорна вітроенергетика виросте на 16,5 ГВт і подвоїться в порівнянні з рівнем 2017 року.
Німеччина (73 ГВт встановленої потужності до 2022), Іспанія (30 ГВт) і Великобританія (26 ГВт) залишаться країнами-лідерами галузі в Європі, і до них додасться Франція (25,5 ГВт).
Новою нормою стане використання більш великих вітряних турбін: 4+ МВт на суші і 8 + МВт в офшорній вітроенергетиці.
У європейській вітроенергетики поступово починаються «вікові проблеми». До 2022 року вік потужностей загальним обсягом 22 ГВт перевищить 20 років. За прогнозом Wind Europe, протягом аналізованого періоду (2018-2022) з експлуатації буде виведено 4,3-6,4 ГВт вітрових електростанцій.
http://oilreview.kiev.ua/2018/09/13/2022-goda-evropejskaya-vetroenergetika-budet-rasti-na-174-gvt-ezhegodno-prognoz-wind-europe/


Азербайджан може побудувати сонячні електростанції в Дубаї

Азербайджанські підприємці зацікавлені в будівництві сонячних електростанцій в Грузії, Афганістані і ОАЕ. Про це повідомив заступник голови Державного агентства з альтернативних та відновлювальних джерел енергії Джаміль Меліков.
«Агентство намагається створити умови для того, щоб зацікавлені азербайджанські інвестори могли реалізовувати проекти, пов’язані з відновлювальною енергетикою, не тільки в Азербайджані, але і за його межами. Ми надаємо їм різного роду адміністративну підтримку, наприклад, можемо налагодити діалог з профільними державними органами в даних країнах, допомогти з вирішенням юридичних питань. Подібну ініціативу азербайджанські підприємці виявляють в Грузії, Афганістані, Дубаї », - зазначив Меліков.
Потенціал відновлюваних джерел енергії в Азербайджані перевищує 25,3 тис. Мегават, що дозволить виробляти 62,8 млрд кіловат-годин електроенергії на рік. До 2020 року планується вийти на потужність 2 676 мегават, що складе близько 20% від усієї вироблюваної в країні електроенергії.
Велика частина потенціалу країни в цій сфері доводиться на енергію Сонця, і цей потенціал оцінюється на рівні 5 тис. Мегават, повідомляє Trend.
На енергію вітру припадають 4 тис. 500 мегават, біомаси - 1 тис. 500 мегават, геотермальну енергію - 800 мегават, а що залишилися 350 мегават - на потенціал малих гідроелектростанцій (ГЕС).
У 2018-2020 роках в рамках стратегічної дорожньої карти щодо розвитку комунальних послуг (електричної і теплової енергії, водо- і газопостачання) Державне агентство з альтернативних та відновлювальних джерел енергії Азербайджану планує реалізувати 23 проекти загальною вартістю близько 13 млн манатів.
http://www.angi.ru/news/


Іспанська нафтогазова корпорація Repsol інвестує в сонячну енергетику

Іспанська нафтогазовий концерн Repsol придбав компанію Valdesolar Hive, яка володіє проектом сонячної електростанції Valdecaballeros потужністю 264 МВт в районі Екстремадура на півдні Іспанії. Обсяг інвестицій склав приблизно 200 млн євро.
Після закінчення будівництва в 2019 або 2020 року це буде одна з найбільших фотоелектричної сонячних електростанцій в Європі. Найбільшою з діючих є Cestas у Франції (300 МВт).
Електростанція буде складатися з 775 750 модулів і 13375 трекерів (поворотних механізмів). Втім, для реалізації проекту буде потрібно ще ряд процедур і дозволів.
Valdesolar Hive була компанією британського девелопера Hive, активного на ринку Іспанії і розробляє тут проекти несубсідуємих сонячних електростанцій.
Таким чином, перед нами черговий приклад інвестицій нафтогазового бізнесу в ВДЕ. Практично всі гранди галузі сьогодні активно вкладаються в технології нової енергетики, трансформуючись в енергетичні (а не тільки нафтогазові) компанії.
У планах Repsol довести обсяги своїх електроенергетичних потужностей з «низьким рівнем викидів» до 4500 МВт до 2025 року.
Раніше, найбільший нафтотрейдер світу Vitol Group запустив фонд для інвестицій в вітряні електростанції, приєднавшись до найсильнішим нафтовим компаніям, які задумалися про кінець нафтового ринку.
http://elektrovesti.net/62745_ispanskaya-neftegazovaya-korporatsiyapsol-investiruet-v-solnechnuyu-energetiku


Кількість електрозаправок в Європі і США до 2025 року виросте на 3,5 млн

Відразу дві компанії по установці зарядних станцій для електрокарів оголосили, що побудують в США і Європі 3,5 млн нових електрозаправок до 2025 року. Вони переконані, що це прискорить темпи впровадження чистого транспорту.
Передбачається, що число зарядних станцій збільшиться на порядок. Для порівняння: зараз в США приблизно 50 тис. Станцій зарядки електрокарів, в Китаї - приблизно 160 тис.
Каліфорнійська компанія ChargePoint Inc. встановить 2,5 млн станцій заряду електромобілів, а EVBox побудує ще мільйон нових і швидких електрозаправок.
Нова мережа зарядних станцій буде обслуговувати 37 млн електрокарів, які, за прогнозами, з’являться на дорогах до 2025 року.
Про це повідомила Climate Group - організація, яка займається розробкою програм зі скорочення викидів СО2. Заява зробили під час саміту Global Climate Action в Сан-Франциско, де представники урядів, бізнесмени та інвестори з усього світу зібралися для розробки стратегії щодо виконання Паризької угоди.
Гіганти нафтогазової індустрії почали усвідомлювати, що електрокари згодом знищать їх бізнес. Тому найбільш далекоглядні почали активно інвестувати в електричний транспорт. Восени Shell відкрила першу електрозаправках під власним брендом і викупила мережу NewMotion з 30 000 зарядних станцій для електрокарів. Після цього нафтовий гігант інвестував десятки мільйонів євро в німецький стартап sonnen, а глава Shell закликав Британію швидше заборонити бензинові та дизельні автомобілі.
А нафтогазова компанія ВР (колишня British Petroleum) спочатку заплатила $ 200 млн, щоб отримати 43% акцій найбільшої в Європі компанії-виробника сонячних панелей Lightsource, а тепер купила мережу електрозаправок Chargemaster. Після ребрендингу компанія буде називатися ВР Chargemaster і володіти 6500 станцій зарядки для електромобілів по всій Британії.
Як мінімум, вісім автовиробників працюють над створенням бездротових зарядних станцій. Наприклад, система зарядки від BMW надійшла у виробництво цього літа. Її можна розміщувати в гаражі або у дворі біля будинку, оскільки вона майже не займає місця і підключаються до розетки на 220 вольт. Якщо все автоконцерни представлять свої розробки так само оперативно, до 2020 року буде продано не менше 350 000 таких станцій.
За прогнозами GTM Research, до 2030 року по всьому світу встановлять 40 мільйонів електрозаправок.
http://elektrovesti.net/62764_kolichestvo-elektrozapravok-v-evrope-i-s-2025-godu-vyrastet-na-35-mln







Поділитися

Підписатися на наші оновлення

Знаходьте нас тут

Зв'яжіться з нами