Альтернативна енергетика в світі: 19-25.10.2020

33167143002244481

Найбільша сонячна електростанція Австрії будується на полігоні побутових відходів


В Австрії завершується будівництво найбільшої в країні фотоелектричної сонячної електростанції потужністю 15 МВт. Перша черга вже підключена, об'єкт має запрацювати повністю до кінця поточного року.
Особливістю проекту є не тільки розміри, за світовими мірками вони не видатні. Сонячна електростанція будується на закритому полігоні побутових відходів, просто кажучи, на території старої сміттєзвалища.
У зв'язку з цим виникли особливі вимоги до монтажних системам, які поставляла спеціалізована австрійська компанія Schletter Group, і їх установці. Звалище законсервована, накрита плівкою, над якою тонкий шар грунту. Бурити, забивати палі не можна. Заглубляться в грунт можна було тільки на 30 сантиметрів.
Schletter Group знайшла відповідне інженерне рішення - був влаштований мелкозаглубленний бетонний фундамент (короткі палі з широким оголовками над поверхнею землі) і успішно завершує проект.
Будівництво сонячних електростанцій на деградованих землях - важливий світовий тренд. Дана практика приносить очевидну користь, бо дозволяє вводити в господарський оборот землі, непридатні для будь-яких інших корисних застосувань (будівництво, сільське господарство ...). Нагадаю, перша сонячна електростанція, побудована російською компанією «Солар Системс» (СЕС «Заводська»), також розмістилася на території колишнього звалища.
https://renen.ru/krupnejshaya-solnechnaya-elektrostantsiya-avstrii-stroitsya-na-poligone-bytovyh-othodov/


Сонячні електростанції з накопичувачами замінять вугільну в штаті Нью-Мексико

Найбільша комунальна компанія штату Нью-Мексико (Public Service Company of New Mexico, скор. - PNM) планує до 2022 закрити вугільну електростанцію San Juan Generating Station (два діючих енергоблоки загальною потужністю 847 МВт), або модернізувати її з використанням технології уловлювання та зберігання вуглецю (CCS).
Точніше, сама компанія збирається закрити об'єкт і побудувати замість нього кілька сонячних електростанцій, оснащених системами накопичення енергії. Відповідні заявки спрямовані до Комісії з громадського регулювання штату Нью-Мексико, і дві з них вже затверджені.
У той же час у міністерства енергетики США на електростанцію «Сан-Хуан» були інші плани. Разом з компанією Enchant Energy воно хотіло оснастити об'єкт системою CCS. Заступник міністра енергетики США Марк Менезес минулого тижня побував в Нью-Мексико, щоб обговорити цей проект, підкресливши його потенціал створення робочих місць. Він описав уловлювання, використання і зберігання вуглецю як «неймовірний приклад інновацій, здатних знизити викиди до нуля, зробивши викопне паливо таким же вільним від викидів, як поновлювані джерела енергії».
Про ситуацію докладно розповідає IEEFA.
Проте, експерти пророкують, що все-таки буде реалізований сонячний проект. Він включає чотири фотоелектричні станції з накопичувачами: Arroyo Solar (300 МВт сонячної генерації в поєднанні з 150 МВт сховища), San Juan Solar 1 (200 МВт і 100 МВт відповідно), 201LC (100 МВт і 30 МВт) і Jicarilla Solar 1 (50 МВт і 20 МВт). Разом: 650 МВт сонячних електростанцій плюс 300 МВт чотиригодинного систем накопичення енергії. Заплановані інвестиції перевищують 1,1 млрд доларів.
У 2018-2019 рр. вугільна електростанція San Juan Generating Station продавала електроенергію в середньому по 45 доларів США за мегават-годину. Оснащення її технологією зберігання і уловлювання вуглецю призведе до зростання ціни.
У той же час ціни договорів купівлі-продажу електроенергії (PPA), що укладаються з вищевказаними гібридними електростанціями, знаходяться в інтервалі від $ 18,65 до $ 27,35 за мегават-годину.
Тому, робить висновок IEEFA, для проекту CCS навряд чи знайдеться фінансування, а для електрики, що виробляється вугільною електростанцією - покупець.
https://elektrovesti.net/72970_solnechnye-elektrostantsii-s-nakopitelyami-zamenyat-ugolnuyu-v-shtate-nyu-meksiko
 
 
В'єтнамська фірма запускає найбільшу в країні сонячну ферму

В'єтнамська компанія Trung Nam Group в понеділок запустила сонячну ферму потужністю 450 мегават, найбільшу в своєму роді в країні Південно-Східної Азії, яка прагне збільшити частку відновлюваних джерел енергії при одночасному зниженні залежності від вугілля в структурі своєї енергетики.
 Розташована в центральній прибережній провінції Ніньтхуан, сонячна ферма на $ 604 млн підключена до національної мережі через 17-кілометрову лінію електропередачі, також побудовану Trung Nam, повідомила приватна фірма.
Зіткнувшись з неминучою нестачею електроенергії, В'єтнам розвиває поновлювані джерела енергії, поряд з проектами по виробництву електроенергії з СПГ і вугілля, оскільки гідроенергетика майже повністю задіяна, а видобуток нафти і газу досягла піку. Плани будівництва АЕС були скасовані в 2016 році.
В'єтнам планує збільшити частку сонячної і вітрової енергії в структурі своєї енергетики до 15-20% до 2030 року і до 25-30% до 2045 року з 10% в даний час.
https://novostivl.ru/post/85604/
 
 
Enel Chile побудує до липня 2021 року сонячну електростанцію в Антофагаста

Enel Chile, дію через свою дочірню компанію в галузі поновлюваних джерел енергії Enel Green Power Chile, почала будівництво нової сонячної електростанції Domeyko (фотоелектричного типу) потужністю 204 МВт, розташованої в області Антофагаста. Сонячна електростанція повинна бути побудована до липня 2021 року, а загальний обсяг інвестицій складе 164 млн доларів США.
 «З початком будівництва електростанції Domeyko ми отримаємо можливість нарощувати наш портфель відновлюваної енергетики в Чилі, країні багатій різними джерелами енергії, - зазначив Сальваторе Бернабе, Генеральний директор Enel Green Power і Глава Глобальної Генерації, - Ці зусилля ще раз підкреслюють нашу тверду прихильність завданню прискорення енергетичного переходу в Чилі, в рамках якої ми створюємо чистий і ефективний портфель генерації, підтримуючи при цьому цілі країни в області Сталого розвитку.
Сонячна електростанція Domeyko буде розташована на території близько 700 гектарів і буде складатися з 472 590 двосторонніх монокристалічних фотоелектричних панелей, створених на основі передових технологій, які дозволять підвищити ефективність уловлювання сонячного випромінювання. Після введення в експлуатацію станція буде виробляти близько 589 ГВтч в рік, уникаючи при цьому щорічного викиду 439 000 тон вуглекислого газу в атмосферу.
В процесі будівництва станції дотримуються суворих заходів безпеки у зв'язку з триваючою пандемією і відповідно до вказівок органів охорони здоров'я. Метою даних заходів є забезпечення необхідного захисту майже 600 робітників, які будуть брати участь в будівництві. Ці заходи включають в себе обов'язкове і постійне використання засобів індивідуального захисту, і, крім того, підтримку безпечної дистанції між бригадами.
Сонячна електростанція Domeyko входить в число проектів портфеля відновлюваної енергетики, мета яких - збільшити сукупну встановлену потужність за допомогою двох додаткових ГВт до 2022 року. Половина цих проектів вже знаходиться в стадії будівництва.
http://www.energyland.info/news-show--alternate-204213
 
 
Провідне енергетичне агентство світу наполягає на різкому скороченні викидів вуглекислого газу

International Energy Agency (Міжнародне енергетичне агентство) опублікувало дорожню карту по декарбонізації світової економіки, при цьому воно закликає до дій не тільки енергокомпанії і уряду, але і всіх жителів планети внести посильну лепту у порятунок клімату Землі.
 Найавторитетніший у світі орган енергетичних аналітиків, Міжнародне енергетичне агентство, відзначило в своєму щорічному головному звіті, що світ рухається до глобального потепління, що перевищує самий агресивний межа Паризької угоди, що дорівнює 1,5 ° C. Агентство, давно відоме своїм досвідом роботи з викопними видами палива, пропонує шлях країнам по переходу до використання поновлюваних джерел енергії в найжорсткіші терміни. У ньому говориться, що значна частина викопного палива з енергосистеми буде коштувати на 25% більше, ніж $ 54 трлн, які світ вже планує інвестувати до 2040 року.
У своєму звіті «Перспектива розвитку світової енергетики на 2020 рік» IEA відмовляється від свого підходу до прогнозів в області енергетики, який давно піддається критиці за недооцінку зростання використання поновлюваних джерел енергії і прискорення кліматичної катастрофи.
Виконавчий директор IEA Фатіх Біроль заявив: «Ми сповнені рішучості - я особисто сповнений рішучості - зробити МЕА агентством по глобальному переходу на« чисту» енергію».
У своєму звіті МЕА розглядає 4 різних сценарію майбутнього світової енергетики: продовження поточних тенденцій, більш тривала, ніж очікувалося, пандемія, сценарій сталого розвитку та ще більш агресивний випадок, який дозволить укластися у встановлений вченими крайній термін усунення викидів до середини століття.
Варіант з нульовим результатом, якого активісти і інвестори, що піклуються про клімат, вимагали протягом багатьох років, потребують агресивного - і все більш особистого - прийняття короткострокових рішень. До 2030 року 75% світової електроенергії повинно надходити з низьковуглецевих джерел в порівнянні з 40% в 2019 році.
Лише 2,5% нових автомобілів, проданих в минулому році, були електричними, і до 2030 року ця цифра має зрости до більш ніж 50%. Світу, що розвивається необхідно буде провести модернізацію однієї третини існуючого фонду будівель менш ніж за 10 років, а в багатших країнах ця частка зросте до половини.
Своєчасне досягнення нульового рівня викидів зажадає безпрецедентних змін в поведінці 7 млрд людей, які мають хоча б частковий доступ до сучасної енергії. Це означає, що потяги або транспортні засоби з низьким рівнем викидів CO₂ повинні замінити короткі рейси. Поїздки на місцевому автомобілі протяжністю 3 км або коротше поступляться місцем пішим або велосипедним прогулянкам, і всім доведеться встановлювати кондиціонер як мінімум на 3 ° C тепліше в літню спеку.
Ці поведінкові зміни стосуються не тільки багатих. Біроль підкреслив: «Не тільки в Лондоні, Парижі чи Нью-Йорку. Це повинно відбуватися всюди».
Глобальний спринт по скороченню викидів, до якого вчені закликали країни протягом десятиліть, ще більше ускладнює пандемія Covid-19.За оцінками МЕА, викиди вуглекислого газу в світі, пов'язані з енергетикою, впадуть на 7% в цьому році через зниження попиту, викликаного пандемією. Спад не продовжуватиметься по мірі виходу економіки з кризи. Викиди повернуться до тенденції 2010 роки без «різких змін в інвестиціях в« чисту »енергію», які закликають уряди і приватний сектор витрачати близько $ 1 трлн у кожен з наступних трьох років.
Біроль сказав: «У енергетичному секторі належить виконати велику роботу. Але одних дій енергетичного сектора буде недостатньо ».
https://novostienergetiki.ru/vedushhee-energeticheskoe-agentstvo-mira-nastaivaet-na-rezkom-sokrashhenii-vybrosov-uglekislogo-gaza/
 
  
США підтримують вантажівки з воднем в рамках нової ініціативи на 100 мільйонів доларів

До сих пір Сполучені Штати відставали від інших країн, коли мова заходила про плани по впровадженню екологічно чистої енергії після COVID. У той час як країни по всьому світу поспішили розробити пакети зелених стимулів для відновлення економіки після пандемії, США не поспішали проводити подібну політику. Приватний сектор в США також дотримується зовсім іншого підходу в порівнянні з енергетичними компаніями в Європі.
 У звіті New York Times минулого місяця під назвою «Нафтові гіганти США і Європи йдуть різними шляхами щодо зміни клімату», репортер Кліффорд Краусс написав, що «хоча BP та інші європейські компанії інвестують мільярди в поновлювані джерела енергії, Exxon і Chevron прихильні копалин видам палива і ставки на місячні постріли ». Фактично, Сполучені Штати настільки повільно включали чисту енергію в свої пакети стимулів, що навіть дивовижне кількість компаній з блакитними фішками, включаючи такі, як McDonalds і Pepsico, безпосередньо звернулися до Конгресу з проханням збільшити витрати на зелену енергію.
Однак в цьому місяці міністерство енергетики США несподіваним чином оприлюднило новий п'ятирічний план вартістю 100 мільйонів доларів щодо поетапного виведення дизельного палива з ринку для далеких перевезень зі стратегією, заснованої на впровадженні водневих паливних елементів. Сектор далеких перевезень - швидко зростаючий (всі ці замовлення Amazon повинні звідкись надходити - і поки ці горезвісні дрони не будуть готові, вантажівки по всій країні розпочнуть виконання замовлень), а попит на паливо в цьому секторі і вуглецевий слід швидко зростає разом з ним.
Хоча це чудова новина для захисників клімату і, дійсно, для всієї планети, це безперечно погана новина для і без того відчуває труднощі нафтової промисловості. Міністерство енергетики США об'єднало два різних консорціуму, які працюють над «значним зниженням вартості і поліпшенням характеристик електролізерів і паливних елементів для важких умов експлуатації», щоб «прискорити великомасштабне розгортання по всій країні», згідно цитаті автора заступник міністра енергетики США з питань енергоефективності та поновлюваних джерел енергії Деніел Сіммонс, включений в прес-реліз проекту.
Це оголошення було зроблено всього через день після того, як група під назвою «Національна коаліція вантажівок з нульовим рівнем викидів» направила в Конгрес відкритий лист, що закликає до «новому виділенню понад два мільярди доларів для придбання ZET, який прискорює виробництво і розгортання десятків тисяч автомобілів з нульовим рівнем викидів в вантажних автомобілях США протягом п'яти років».
Однак, якщо водневі паливні елементи повинні стати майбутнім галузі вантажних перевезень на далекі відстані, нам слід пам'ятати, що не весь водень створюється однаково, і, звичайно ж, не всі екологічно. Фактично, незважаючи на те, що сам по собі водень оголошений чистим джерелом палива, оскільки він не залишає після себе нічого, крім водяної пари при згорянні, водень настільки ж екологічний, наскільки і все, що було використано для його виробництва. По-справжньому зелений водень виробляється з використанням відновлюваних і чистих джерел енергії. Водень, отриманий з природного газу, який трохи більше безпечний для клімату, ніж інші викопні види палива, відомий як блакитний водень. Переважна більшість водню, що використовується сьогодні в промисловості, є сірий водень, який проводиться з використанням викопних видів палива, таких як нафта і вугілля, і тому не краще для навколишнього середовища, але, тим не менш, має певну ступінь екологічності.
Один з двох нових консорціумів Міністерства енергетики, названий «H2NEW», відповідає за «створення великомасштабних електролізерів, які виробляють водень з електрики і води, більш довговічних, ефективних і доступних». Електрика для цього електролізу є нейтральним по відношенню до джерела, тобто ми не знаємо, чи буде розглянутий водень зеленим чи ні. Однак, «ідея використання викопного палива або ядерної енергії для забезпечення енергією процесу зникає, оскільки вартість відновлюваних джерел енергії продовжує знижуватися. Тенденція «зеленої» ланцюжка поставок також зробить поновлювану електроенергію більш привабливою точкою продажу для постачальників «зеленого» водню».
Незважаючи на це твердження, з боку таких організацій, як Національна коаліція вантажівок з нульовим рівнем викидів, і зацікавлених громадян, ймовірно, буде потрібно старанність, щоб переконатися, що ініціатива дійсно працює для зниження викидів вуглекислого газу в галузі і не стає кооптованим ще одним ринком для американського природного газу, який добре служив би сланцевому сектору зараз більше, ніж будь-коли.
https://energosmi.ru/archives/46070
 
Японський міністр має намір зробити ставку на відновлювальні джерела енергії

Намір зробити поновлювані джерела енергії головними в енергозабезпеченні Японії висловив японський міністр економіки Японії Хіросі Кадзіяма 13 жовтня в інтерв'ю Nikkei Asia.
Кадзіяма заявив, що він «підвищить частку (поновлюваних джерел енергії - прим. ІА Червона Весна), не встановлюючи верхньої межі».
Японський уряд має намір задовольнити 22-24% потреб Японії в електроенергії за рахунок відновлюваних джерел енергії 2030 фінансовому році в порівнянні з 17% в 2018 фінансовому році. У категорію поновлюваних джерел енергії Японія включає гідроенергетику, але велика частина зростання припаде на енергію сонця і вітру.
Уряд Японії приступає до обговорення нових політичних цілей і розробці стратегічного енергетичного плану, який буде оголошений в 2021 році.
Оскільки країна розташована на островах, вітрові електростанції можна розміщувати в море. За словами міністра, уряд планує мати 10 гігават морських ветрогенерірующіх потужностей до 2030 року.
Мінливість і більш висока вартість вітрової та сонячної енергії є основними проблемами для їх впровадження. Для вирішення цих проблем уряд розгляне питання про фінансову підтримку досліджень і розробок в області акумуляторних батарей і сонячних панелей.
Для компаній «важливо підвищити передбачуваність» енергетичної політики уряду, додав Кадзіяма. Він пообіцяв уточнити цілі державної політики, щоб електроенергетика могла приймати інвестиційні рішення по електростанціям.
Що стосується ядерної енергетики, Кадзіяма сказав, що він «зробить все можливе в найближче десятиліття», щоб перезапустити японські атомні електростанції. Багато з них проходять перевірку безпеки після ядерної катастрофи на АЕС «Фукусіма-1» в 2011 році.
Міністр обережно поставився до ідеї будівництва нових атомних станцій, але підкреслив, що ядерна енергія «все ще необхідна».
https://rossaprimavera.ru/news/c1c4fb83

Поділитися

Підписатися на наші оновлення

Знаходьте нас тут

Зв'яжіться з нами