Альтернативна енергетика в світі: 19-25 липня 2021

Вчені створили карту регіонів, які найбільше постраждають від зміни клімату

Американські вчені створили карту регіонів, які найсильніше постраждають від змін клімату.
У дослідженні показані викиди чотирьох основних тепловиділяючих агентів, які складають 92% всіх викидів парникових газів, з 1970 по 2018 рік, передає hightech.fm. 
Зокрема, у документі представлені викиди діоксиду вуглецю (CO2), метану (CH4), окису азоту (N2O), чорного вуглецю (іноді називається PM2.5).
Дослідження підтверджує, що в той час, як люди, що живуть поблизу нафтопереробних, бурових і виробничих підприємств, відчувають локальний вплив на здоров'я і навколишнє середовище, викиди з відносно невеликої площі підвищують температуру у спільнотах і екосистемах по всьому світу.
photo_2021-07-27_11-21-13
Автори порівняли джерела цих викидів з прогнозами глобальної температури по всій поверхні планети. Вони підтвердили, що, хоча джерела викидів, що викликають зміну клімату, розташовані локально, наслідки є більш масштабними. Примітно, що 90% всіх викидів парникових газів утворюється у результаті діяльності людини на 8% площі поверхні Землі, проте до кінця XXI століття більше половини суші Землі буде відчувати сильне потепління.
«Одна з головних проблем змін клімату полягає в тому, що будь-яке місцеве забруднення має далекосяжні наслідки, - каже колишній головний науковий співробітник доктор Кайл Ван Хаутан. - Коли ми спалюємо викопне паливо, таке як вугілля, нафта і газ, то цей вплив часто експортується у віддалені райони».
У дослідженні також були виявлені економічні диспропорції, пов'язані зі зміною клімату. Дослідники показали, як більш розвинені і промислово активні регіони, такі як Західна Європа, північно-східна Північна Америка і держави Перської затоки виділяють значні обсяги викидів, що затримують тепло, проте будуть відчувати відносно менший вплив на клімат.
Країни Африки та Центральної Азії, які виробляють найменше цих викидів, відчують найбільший ефект від спалювання викопного палива.
https://ecotown.com.ua/news/Vcheni-stvorili-kartu-regioniv-yaki-naybilshe-postrazhdayut-vid-zmini-klimatu/
 
 
У Франції запустять систему накопичення енергії з використанням відпрацьованих літій-іонних акумуляторів

У Франції завершують будівництво першої в країні системи накопичення енергії з використанням відпрацьованих літій-іонних автомобільних акумуляторів для електромобілів.
Проект реалізує мюнхенська компанія Mobility House, яка спеціалізується на використанні акумуляторів другого терміну служби і додатків для підключення транспортних засобів до мережі, передає pv-magazine.com. 
Партнерами проекту виступають компанія Mobilize, що входить до групи Renault, Banque des Territoires і Фонд модернізації екологічного транспорту.
Накопичувач потужністю 4,7 МВт встановлений на території фабрики Рено в Дуе на півночі Франції. При цьому чотири мегавати кваліфіковані для участі у французькому ринку потужності для надання послуг первинного регулювання.
Нові батареї потрапили до складу системи зберігання енергії, тому що виробники електромобілів, які повинні мати у запасі певну кількість акумуляторів на випадок заміни, використовують їх у накопичувачах енергії і злегка заряджаючи і розряджаючи для підтримки в оптимальному стані.
«Ми успішно працюємо над інтеграцією та маркетингом акумуляторів для електромобілів на ринку електроенергії з 2014 року і вже активні на різних ринках Європи та США», — пояснює Роберт Хіенц, генеральний директор the Mobility House. В даний час компанія управляє парком накопичувачів загальною потужністю 33 МВт, складених з батарей, що використовуються в електромобілях, в Німеччині, Нідерландах і Франції.
https://ecotown.com.ua/news/U-Frantsii-zapustyat-sistemu-nakopichennya-energii-z-vikoristannyam-vidpratsovanikh-litiy-ionnikh-ak/
 

У Швеції винайшли бетон для зберігання електроенергії

У Гетеборзі(Швеція) розробили прототип акумуляторної батареї, вбудованої у цемент.
Будівельний матеріал майбутнього представили дослідники з Університету Чалмерса, передає innovationorigins.com. 
Вчені додали у суміш на основі цементу вуглецеві волокна. Це робить матеріал більш провідним і підвищує міцність на вигин. Потім дослідники впровадили в цю суміш сітку з вуглецевого волокна з металевим покриттям, використовуючи залізо у якості анода і нікель у якості катода.
Дослідження Тана і Чжана дозволили отримати акумуляторну батарею на основі цементу з середньою щільністю енергії 7 Вт-год на квадратний метр. Густина енергії використовується для вираження ємності акумулятора.
Підраховано, що продуктивність нової батареї Чалмерса більш ніж у десять разів перевищує попередні зусилля зі створення батарей на цементній основі.
Щільність енергії, як і раніше, відносно низька у порівнянні з комерційними батареями, однак, як зазначає Тан, завдяки величезному об'єму бетону (наприклад, у багатоквартирному будинку) технологія здатна виробляти значну кількість енергії.
Найбільш важливою властивістю цементної батареї є те, що вона перезаряджається. Як тільки прототип буде доопрацьований і виведений на ринок, він у кінцевому підсумку забезпечить широкий спектр застосувань. Накопичення енергії - один з очевидних варіантів.
Іншим прикладом є, наприклад, використання цементної батареї у системі моніторингу.
«Батарея може бути підключена до сонячних панелей і, тим самим, стати джерелом енергії для моніторів на автомагістралях і мостах, наприклад, де датчики виявляють тріщини або корозію», - говорить Емма Чжан.
Дослідники також розглядають різні програми, починаючи від забезпечення 4g-з'єднання у віддалених районах і закінчуючи харчуванням світлодіодних світильників. Бетон робить батарею дуже стійкою до погодних умов.
«Ми можемо використовувати бетон по-новому, - зазначає Люпин Тан. - Ми можемо зробити цей будівельний матеріал функціональним».
https://ecotown.com.ua/news/U-SHvetsii-vinayshli-beton-dlya-zberigannya-elektroenergii/
 
 
У Берліні відкривають центр з використання відпрацьованих акумуляторів електромобілів

У Берліні відкривають новий випробувальний центр для батарей.
Він розташується у штаб-квартирі Федерального агентства з досліджень і випробувань матеріалів (BAM), передає solarserver.de. 
Новий випробувальний центр покликаний надати розширені можливості для тестування і вивчення батарей.
«У новому випробувальному центрі ми будемо досліджувати в основному безпеку батарей і осередків, - пояснює керівник випробувального центру Аніта Шмідт. - Ми цілеспрямовано піддаємо окремі осередки, цілі батареї або пристрої з батарейним живленням механічним, тепловим або електричним навантаженням, з мультисенсорних даних, зібраних за допомогою методів візуалізації, ми робимо висновки для оцінки безпеки і стану безпеки».
Особливий випадок, який BAM хоче вивчити в новому випробувальному центрі для батарей, – це "Thermal Runaway" - ланцюгова реакція, яка може призвести до надзвичайно високих температур і пожеж. Дослідження БАМ з цього питання входять в правила і норми на національному та міжнародному рівнях.
Ще одним фокусом Центру тестування є процеси старіння і використання повторно відпрацьованих батарей. Тестові стенди дозволяють циклічно заряджати акумулятори з високою швидкістю заряду для імітації старіння. В результаті будуть краще оцінені можливості для використання батарей повторно. Йдеться, перш за все, про використання відпрацьованих батарей від електронних автомобілів, наприклад, у якості сховища для фотоелектричних систем у приватних будинках або у якості стаціонарного великомасштабного сховища для стабілізації мережі. Такі вторинні додатки можуть зробити важливий внесок в екологічний баланс технології батареї.
Крім того, є нова спеціальна лабораторія з енергетичних матеріалів. Там BAM хоче провести дослідження інноваційних та ресурсозберігаючих матеріалів для окремих компонентів батареї. «Таким чином, натрієво-іонні батареї можуть в один прекрасний день замінити сировину літієм і інгредієнтами, такими як мідь або кобальт», - пояснює Тім Феллінгер з BAM.
Великий випробувальний стенд батареї на випробувальному полігоні технічної безпеки Федерального агентства з досліджень і випробувань матеріалів у Бранденбурзі доповнить Берлінський випробувальний центр. У Бранденбурзі ВАМ перевіряє безпеку батарей у великих системах зберігання даних у реальному масштабі.
https://ecotown.com.ua/news/U-Berlini-vidkrivayut-tsentr-z-vikoristannya-vidpratsovanikh-akumulyatoriv-elektromobiliv/


Китай почав онлайн-торгівлю квотами на викиди CO2
Китай почав онлайн-торгівлю квотами на викиди вуглекислого газу.
Як заявило Міністерство екології та навколишнього середовища КНР, даний крок покликаний скоротити викиди СО2, передає interfax.com.ua. 
Торги стартували 16 липня на Шанхайській екологічній та енергетичній біржі з котируванням 48 юанів за тонну ($7,4). До закриття ринку ціна піднялася до 51,23 юаня ($7,92), тобто на 6,7%.
За день були укладені угоди з обсягом квот 4,1 млн тонн на загальну суму 210 млн юанів ($32 млн), за даними Shanghai Securities News.
У початковий список підприємств, охоплених китайським ринком торгівлі квотами, входять більше 2 тис. електроенергетичних компаній. За оцінкою Мінекології, обсяг викидів СО2 цих підприємств перевищує 4 млрд тонн на рік.
Торгівля квотами - це процес купівлі та продажу дозволів на викид СО2 та інших парникових газів. Отримавши розподілені квоти, підприємства можуть продавати зайві обсяги іншим компаніям, які їх потребують.
Протягом 3-5 років в програму будуть включені представники ще семи галузей, включаючи хімічний і нафтохімічний сектори, виробництво будівельних матеріалів, залізної руди і сталі, кольорових металів, паперу, а також авіакомпанії.
Торгівля квотами спрямована на створення ринкового механізму контролю за викидами парникових газів. Також вона послужить важливим фактором для цілей Китаю по досягненню піку викидів вуглекислого газу до 2030 року і вуглецевої нейтральності до 2060 року.
Зараз КНР займає перше місце у світі за обсягом викидів.
https://ecotown.com.ua/news/Kitay-pochav-onlayn-torgivlyu-kvotami-na-vikidi-CO2/

Поділитися

Підписатися на наші оновлення

Знаходьте нас тут

Зв'яжіться з нами