Альтернативна енергетика в світі: 16-22.03.2020

thumb_renewable-NCRECP

ЄС затвердив план переходу до "зеленої" економіки

Євросоюз розпочав реалізацію нової екологічної моделі розвитку, проголосивши перехід до циркулярної (кругової) економіки.
Європейська Комісія затвердила в середу план дій, оголошений одним з основних будівельних блоків європейського екологічного курсу (European Green Deal).
Його мета - привести економіку ЄС у відповідність до "зеленого" майбутнього, зміцнити конкурентоспроможність з одночасним захистом довкілля, забезпечити, щоб використовувані ресурси зберігалися якнайдовше.
 "У нас є лише одна планета Земля, але до 2050 року ми споживатимемо її (ресурси), як якби їх було три, - заявив на прес-конференції комісар ЄС з питань довкілля, океанів і рибальства Віргініюс Сінкявічюс. - Новий план зробить циркуляцію головним напрямом нашого життя і прискорить зелений перехід нашої економіки".
План дій спрямований на те, щоб стале виробництво та споживання в ЄС стали нормою. Товари, розміщені на ринку ЄС, мають бути розраховані на більш тривалий термін експлуатації, повторне використання, ремонт і переробку, а також містити якнайбільше переробленого матеріалу замість первинної сировини. Одноразове використання буде обмежено, знищення без утилізації непроданих товарів тривалого користування заборонено. Споживачі отримуватимуть надійну інформацію про ремонтопридатність і довговічність виробів, щоб робити екологічний вибір.
Єврокомісія розпочне розробку нормативно-правових заходів у таких сферах, як збільшення терміну служби електронних гаджетів, батарей і транспортних засобів, поліпшення збору та переробки відходів. Буде затверджено нові обов'язкові вимоги до упаковки товарів, складу пластмас, можливостей вторинного використання текстилю, будівництва будівель.
Нова законодавча ініціатива спрямована на заміну одноразової упаковки, посуду та столових приладів у сфері громадського харчування, мінімізацію відходів.
Європейський "Зелений курс", представлений главою Єврокомісією Урсулою фон дер Ляєн 11 грудня 2019 року, містить дорожню карту до "кліматично нейтральної" економіки, в якій зростання не прив'язане до споживання ресурсів. За підрахунками ЄК, циркулярна економіка може до 2030 року додатково збільшити ВВП ЄС на 0,5%, створивши близько 700 000 нових робочих місць.
https://ua.interfax.com.ua/news/economic/646156.html
 
 
UECC і GoodFuels тестують біопаливо для Ролкер

UECC і GoodFuels почали тестування морського біопалива на Ролкер «Autosky». Випробування триватимуть три місяці, на звичайному для «Autosky» маршруті Зебрюгге - Сантандер (Іспанія). Для цих цілей буде використано 3 тис. тонн біопалива. Бункеруватися судно будуть в порту Роттердам.
Біопаливо, розроблене GoodFuels, отримано із залишків відпрацьованого моторного масла і палива. Біопаливо «скидається» в звичайні танки, при цьому викиди CO2 виключається і істотно скорочуються викиди SOX. Через відсутність сірки біопаливо може також використовуватися для заміни дистиллятного палива. У компаніях розраховують, що використання біопалива значно знизить кількість викидів CO2.
У GoodFuels відзначають, що ці випробування допоможуть довести технічну придатність біопалива якості суднового палива і просунути його в сегменті суден типу ро-ро. «Це перші в світі випробування біопалива для ролкеров», - йдеться в спільній заяві компаній.
https://seanews.ru/2020/03/10/ru-uecc-i-goodfuels-testirujut-biotoplivo-dlja-rolkera/
 
 
Eco Marine Power представить висувні вітрила з фотоелементами

Японська Eco Marine Power має намір провести демонстраційні випробування прототипу висувних вітрил - EnergySail. Вітрила обладнані фотоелементами, що перетворюють сонячну енергію в електричну.
«Це оновлена ​​версія дослідного зразка, яка є частиною загальної системи використання відновлюваних джерел енергії для судів - Aquarius MRE, також розробленої Eco Marine Power», - повідомляє прес-служба компанії.
EnergySail може працювати на сонячних батареях, що забезпечує додаткову енергію при нульовому рівні викидів. В даний час Eco Marine Power визначається з типом фотоелементів, які будуть використовуватися в ході морських випробувань.
Висота висувних вітрил становить 6 м. Конструкція вітрил дозволяє модернізувати їх протягом всього періоду експлуатації судна з урахуванням майбутніх технологій.
Відзначається, що проект Aquarius MRE включає розробки вітроустановок і сонячних панелей для вантажних суден і круїзних лайнерів. Така система вже встановлена ​​на декількох судах, і тестування EnergySail дозволить об'єднати технологічні енергетичні рішення. Очікується, що установка висувних вітрил з фотоелементами на судно почнеться вже в цьому році.
«Ми кілька років працювали над тим, щоб непросто протестувати прототип EnergySail, а ввести цю систему в комерційну експлуатацію. Ми сфокусувалися на тому, щоб це була рентабельна установка і інтегрована з іншими нашими розробками. Це ще один крок до нульових викидів в судноплавстві », - відзначають в компанії.
http://shipsupply.ru/?xml=news&news_id=39469
 
ЄІБ виділяє 250 млн євро на проект "зеленої" енергетики

Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) підписав кредитну угоду на 250 млн євро з холдингом TenneT для будівництва на півдні Нідерландів високовольтної лінії електропередачі, по якій піде струм від системи вітряних електростанцій в Північному морі.
В опублікованому в понеділок комюніке ЄІБ повідомляє, що високовольтне з'єднання довжиною 43 км між Борсселе і Рілландом модернізується в очікуванні підключення вітроелектростанцій Північного моря до електромережі і забезпечення високого рівня надійності поставок. Проект TenneT "Zuidwest 380 кВ" дозволить передавати швидко зростаючі обсяги енергії морського вітру для користувачів в Нідерландах і за їх межами.
Одна з основних причин модернізації - зростання морських вітроенергетичних потужностей у південно-західного узбережжя Нідерландів, що входять в Борссельскую зону вітропарків потужністю 1,4 ГВт.
ЄІБ збільшив зобов'язання з кредитування TenneT до 1,8 млрд євро. Вони призначені для модернізації та розширення електропередавальних мереж TenneT в Нідерландах і Німеччині, а також сполучних ліній. Одночасно ЄІБ повідомив, що набуває частку в Національному фонді енергозбереження Нідерландів (NEF) з інвестиціями в 150 млн євро для кредитування підвищення енергоефективності домогосподарств.
Житлові будинки як і раніше є одним з основних джерел викидів CO2, тому заходи по теплоізоляції та енергозбереження вкрай важливі в боротьбі зі зміною клімату, відзначається в комюніке.
http://interfax.az/view/794902
 
 
Скандал навколо доповіді МАГАТЕ про відмову Ірану допустити інспекторів не розгорівся

У МАГАТЕ за підсумками обговорення доповіді по Ірану не стали драматизувати ситуацію навколо недопуску інспекторів на два старих об'єкта.
Про це заявив постпред РФ при організаціях у Відні Михайло Ульянов, пише Прайм.
 «Розрахунки антиіранських кіл роздути скандал навколо доповіді МАГАТЕ про відмову Ірану допустити інспекторів на дві старі майданчики зазнали краху. Більшість членів Ради Керуючих не побачили тут ризики розповсюдження і закликали Секретаріат і Тегеран продовжити консультації», - написав Ульянов в Twitter за підсумками зустрічі Ради керуючих.
Раніше директор департаменту з питань нерозповсюдження та контролю над озброєннями МЗС Росії Володимир Єрмаков в бесіді з РІА Новини закликав утриматися від спекуляцій з приводу останньої доповіді МАГАТЕ по Ірану. Він підкреслив, що Іран залишається «найбільш прозорим в плані його ядерної діяльності державою». При цьому російська сторона не раз відзначала, що співпраця Ірану і агентства зберігається «навіть в умовах тиску, погроз і шантажу» з боку США, які вийшли з Спільного всеосяжного плану дій (СВПД) щодо іранської ядерної програми.
http://oilreview.kiev.ua/2020/03/12/skandal-vokrug-doklada-magate-ob-otkaze-irana-dopustit-inspektorov-ne-rozgorelsya/
 
 
Місто у Фінляндії відмовиться від викопного палива завдяки водню

У Фінляндії місто Лаппеенранта перейде на відновлюване паливо отримане за допомогою водню, отриманого з води шляхом електролізу.
Відповідну технологію розробив Технічний університет Лаппеенранта (LUT), передає . 
Передбачається, що енергія, необхідна для електролізу вироблятиметься вітроелектростанціями. Таким чином, місто зможе відмовитися від використання викопного палива.
Наразі розробляється план перетворення водню, що утворюється в якості побічного продукту на заводах Кеміри в Йоутсено, і вуглекислого газу, що виділяється заводами Фіннсементті у Лаппеенранте, у синтетичне паливо і потім у бензин, дизельне паливо або газ в промислових масштабах. Виробництво синтетичного палива також служить рішенням для збереження відновлюваної енергії.
"Нам не потрібно десять років, щоб знайти технологію для боротьби зі зміною клімату, ми можемо діяти вже зараз", - говорить професор Партанен з Університету LUT.- У нас є сировина і рішення, а також молоді таланти в LUT, які можуть перевести теорію в практику".
Зараз Лаппеенранта експериментує з тепловим акумулятором, заснованим на технології фазового переходу. Місто використовує відходи лісової промисловості як джерело централізованого теплопостачання. Осад стічних вод, у свою чергу, служить сировиною для нової біоенергетичної установки, яка буде завершена навесні у Куккуроінмякі. Біогаз використовується в якості палива для громадського транспорту, а в майбутньому на біопаливо переведуть сміттєвози. UPM також виробляє дизельне паливо нового покоління з відході лісової промисловості.
У Лаппеенранта активно будують універсальні та сучасні дослідницькі та випробувальні лабораторії для компаній у галузі електротехніки та високошвидкісних технологій.
У Лаппеенранті жителям було запропоновано взяти участь у роботі зі зміни клімату в рамках різних тематичних семінарів зі сталого розвитку. Жителі брали участь у підготовці кліматичної Програми міста на найближчі десять років. Навколо розробки кліматичної програми для молоді була створена окрема група.
"Юніорський університет, який є частиною шкільної програми, також забезпечує всебічну освіту з питань сталого розвитку від дошкільного віку до старшої середньої школи. Завдяки освіті та участі, впровадження технологічних рішень в повсякденне життя людей також створює безпеку і впевненість в тому, що ми можемо щось зробити",-говорить Маркку Хейнонен, директор з розвитку міста.
https://ecotown.com.ua/news/Misto-u-Finlyandii-vidmovitsya-vid-vikopnogo-paliva-zavdyaki-vodnyu-/
 
 
В Канаді встановлять перший акумулятор Tesla Megapack, що заощадить $200 000 на рік

Канадська компанія Saint John Energy встановить на своїй підстанції систему зберігання енергії Tesla Megapack, що дозволить щороку заощадити $ 200 тис.
Установка буде розгорнута на підстанції Millidgeville в провінції Нью-Брансвіку.
Першу в Канаді систему акумулювання встановить електромережева компанія, повідомляє Electrek.
Tesla Megapack братиме на себе частину навантаження під час піків споживання енергії.
Це дозволить знизити витрати на $ 200 000 на рік – або на $ 3 млн протягом 15 років.
Крім того, будуть скорочені викиди парникових газів – за рахунок того, що іншим підстанціям не доведеться спалювати паливо.
Megapack має ємність до 3 МВт · год та інвертор потужністю 1,5 МВт.
Tesla доставила Megapack ще в грудні, проте запустять систему наприкінці березня.
Якщо досвід використання виявиться успішним, Saint John Energy закупить ще кілька одиниць.
https://my.ua/news/cluster/2020-03-12-v-kanadi-vstanovliat-pershii-akumuliator-tesla-megapack-shcho-zaoshchadit-200-000-na-rik

Поділитися

Підписатися на наші оновлення

Знаходьте нас тут

Зв'яжіться з нами