Duracell випустив акумулятор ємністю 14 кВтг для фотоелектричних систем у житлових будинках
Американський виробник акумуляторів випустив літій-залізо-фосфатну (LFP) систему акумулювання, що сумісна з новими або існуючими сонячними електростанціями у житлових будинках, пише PV-magazine.
Компанія вийшла на ринок стаціонарних накопичувачів з новим продуктом для побутових клієнтів – лінійкою продуктів Duracell Power Center.
За словами виробника, літій-залізо-фосфатний акумулятор сумісний з фотоелектричними системами та будь-яким брендом інвертора. Пристрій має номінальну потужність 5 кВт і ємність 14 кВт-год (яку можна розширити до 84 кВт-год). Він також має діапазон напруги від 44,5 до 53,5 В А. Ефективність становить понад 85,7%, а його продуктивність гарантується протягом понад 6000 циклів.
«Унікальна двонаправлена інверторна технологія Power Center дозволяє новим та існуючим власникам сонячних електростанцій в житлових приміщеннях зберігати надлишок сонячної енергії для використання у вечірній час, максимізуючи свої інвестиції в сонячну енергію, підвищуючи енергетичну безпеку та незалежність, і все це без додаткового обладнання», — пояснив виробник.
Новий продукт доступний на ринках Північної Америки та країн Карибського басейну.
https://ecotown.com.ua/news/Duracell-vipustiv-akumulyator-mnistyu-14-kVtg-dlya-fotoelektrichnikh-sistem-u-zhitlovikh-budinkakh/
Австрія вводить кліматичний білет на приміський громадський транспорт
Австрія ввела загальнонаціональний кліматичний квиток на приміський громадський транспорт.
Klimaticket являє собою річний проїзний на автобуси, трамваї, метро, міжміські поїзди і навіть канатні дороги, передає eurotopics.net.
Ідея уряду полягає в тому, щоб просувати громадський транспорт як екологічно безпечний засіб пересування. Ціна квитка - 1095 євро (89 тисяч рублів). При ранньому бронюванні діяла знижка 15%, і інтерес був настільки великим, що сайт для попередніх замовлень відразу ліг.
Кліматичний квиток покликаний пересадити людей з автомобілів на громадський транспорт.
Національні проїзні та дисконтні картки не є чимось новим для Європи. Швейцарія, Німеччина, Нідерланди вже давно пропонують проїзні, картки за півціни та інші знижки. Нова пропозиція Австрії відрізняє виключно низька вартість. Наприклад, проїзна карта Швейцарії коштує у три рази дорожче, а у Нідерландах річний квиток на автобуси, поїзди і метро коштує 3066 євро.
Ініціатива кліматичного квитка націлена на зниження використання паперу, а значить, споживання деревини. В цілому це зменшує вуглецевий слід.
https://ecotown.com.ua/news/Avstriya-vvodit-klimatichniy-bilet-na-primiskiy-gromadskiy-transport/
Франція зробить обов’язковим встановлення сонячних станцій на складах і навісах для автомобілів
Франція зробить обов’язковим встановлення сонячних електростанцій на складах і навісах для автомобілів, а також забезпечить підтримку будівництва СЕС на деградованих землях.
Про це йдеться у плані щодо просування сонячної енергії з десяти заходів щодо прискорення розвитку фотоелектричної галузі, про який міністр навколишнього середовища Франції Барбара Помпілі, передає pv-magazine.de.
Деякі з заходів вже були відомі і вже реалізовані, наприклад, нова компенсація за подачу фотоелектричних установок до 500 кВт і зобов'язання з встановлення станцій на певних типах будівель. Але нові положення в основному зосереджені на використанні деградованих земель і прискоренні адміністративних процедур.
Передбачається, що план буде підтримувати установку більше 3ГВт фотоелектричної енергії на рік по всій країні до кінця 2025 року.
«В даний час у нас встановлена фотоелектрична потужність у 12 ГВт, яку ми повинні потроїти до 2028 року і потроїти у рази до 2050 року, - сказала міністр. - Це багато, і ми хочемо віддати пріоритет розвитку фотоелектричної енергетики скрізь, де це можливо».
Франція планує до 2028 року мати від 35,6 до 44,5 ГВт фотоелектричної енергії. План передбачає, що до 2025 року близько 1000 сонячних проектів будуть реалізовані на громадських площах і, зокрема, уздовж автомагістралей.
Проект указу, який буде представлений для громадських консультацій ще до кінця року, звільняє сонячні системи на існуючих будівлях і парковках від перевірки впливу на навколишнє середовище. Для невеликих проектів більше не буде потрібно ніяких дозволів на будівництво.
Крім того, у 2022 році міністерство навколишнього середовища проведе всебічний розгляд різних категорій носіїв проектів, щоб визначити нові заходи щодо спрощення. Крім того, найближчим часом буде опублікований указ, що компенсує витрати на мережеві збори для невеликих проектів менше 500 кВт.
План дій найближчим часом передбачає підтримку фотоелектричної системи на будівлях і деградованих площах, обов'язкове фотоелектричне обладнання на складах, ангарах і навісах, регулярні тендери на великі проекти фотоелектричних покрівель та відкриті майданчики на деградованих площах, встановлення 1000 сонячних проектів на громадських площах до 2025 року, поліпшення впливу на біорізноманіття, грунт і ландшафт, спрощення адміністративних процедур для невеликих проектів, підтримку проектів PV-розробників, зниження плати за мережу для невеликих сонячних проектів, підтримку енергетичних спільнот, створення ярлика для сонячних міст і департаментів.
https://ecotown.com.ua/news/Frantsiya-zrobit-obov-yazkovim-vstanovlennya-sonyachnikh-stantsiy-na-skladakh-i-navisakh-dlya-avtomo/
В Данії запрацює найбільший у світі тепловий насос з морською водою
Технологічна корпорація ABB зі штаб-квартирою у Швейцарії постачає інтегровану інфраструктуру для будівництва теплового насоса з морською водою потужністю 50 МВт в Данії. Технологію теплового насоса розробить німецький спеціаліст MAN Energy Solutions, пише PV-magazine.
Тепловий насос запрацює в датському портовому місті Есб'єрг. Тепловий насос з електротепловою енергією (ETES) — це великомасштабне «тригенераційне» обладнання для одночасного зберігання, використання та розподілу електроенергії, тепла та холоду. Система використовує електроенергію для виробництва теплової енергії, яка потім може бути використана для опалення або охолодження, або перетворена в електроенергію. Він має електричну вхідну та вихідну потужність від 2 до 50 МВт, а ємність накопичувача коливається від 10 до кількох сотень МВт-год.
Завдяки технології теплового насоса електроенергія, тепло та охолодження більше не розглядаються окремо, а стають частиною загальної системи управління енергією. Наприклад, тепло може передаватися в централізоване опалення, харчову промисловість та пральні. У той же час функцію охолодження можуть застосовувати центри обробки даних, льодові арени, а також кондиціонери для хмарочосів.
ABB стверджує, що це найбільший у світі тепловий насос із морською водою на основі CO2 в якості холодоагенту. Він забезпечуватиме близько 100 000 місцевих жителів приблизно 235 000 МВт-год тепла на рік.
https://ecotown.com.ua/news/V-Danii-zapratsyu-naybilshiy-u-sviti-teploviy-nasos-z-morskoyu-vodoyu-/
У Німеччині частка електромобілів у продажах вперше перевищила 30%
У жовтні 2021 року у Німеччині частка електромобілів у продажах вперше перевищила 30%.
Ці дані опублікувало Німецьке Федеральне управління автомобільного транспорту (KBA), передає news.myseldon.com.
Швидко змінюється структура продажів. Якщо ще кілька років тому німці ні в яку не хотіли купувати електромобілі, якщо у 2019 році частка заряджаються електричних машин у загальних продажах склала кілька відсотків, то у жовтні 2021 році вона «полетіла» за 30%, досягнувши 30,4%, включаючи BEV(Battery electric vehicles) і PHEV(Plug-in hybrid electric vehicles), які відносяться до категорії «тих, що підключаються» або «заряджаються від розетки»(англ. рlug-in, їх іноді називають рlugins).
Частка "повних електромобілів"(BEV) склала 17,1%, а підключаються гібридів(PHEV) 13,3%.
Продажі Tesla зросли на 482,9%(з жовтня до жовтня).
В цілому за минулу частину 2021 року частка електромобілів(BEV+PHEV) у німецьких продажах склала приблизно 24,2%. Ще у 2019 році такі цифри було неможливо уявити.
Структура автомобільної галузі змінюється швидко. У всьому світі у першому півріччі 2021 року було продано більше електромобілів, ніж за весь 2019 року.
Згідно зі свіжим прогнозом світової енергетичної трансформації(Energy Transition Outlook 2021) від DNV GL, половина продажів пасажирських автомобілів припаде на електромобілі у 2032 році. З урахуванням нових німецьких даних це представляється досить вірогідним.
Ринок легкових автомобілів знаходиться у стагнації. Ця тенденція спостерігається вже кілька років і криза COVID-19 її посилила. У жовтні 2021 року у Німеччині було зареєстровано 178683 легкових автомобіля, що на 34,9% менше, ніж у тому ж місяці минулого року. Спад відзначається і в приватному, і в комерційному сегментах.
https://ecotown.com.ua/news/U-Nimechchini-chastka-elektromobiliv-u-prodazhakh-vpershe-perevishchila-30/
Поділитися