Альтернативна енергетика в світі: 02-08 серпня 2021

leaf2
Велика мікрогенерація - 14,7 ГВт покрівельних сонячних електростанцій працюють в Австралії

Австралійська рада з енергетики (Australian Energy Council) опублікувала звіт про розвиток сонячної енергетики (Solar Report) за другий квартал 2021 року.
Згідно зі звітом, встановлена потужність покрівельних сонячних електростанцій в країні досягла 14,7 ГВт. Кількість покрівельних фотоелектричних систем становить 2,86 млн. Тобто на кожні дев'ять австралійців припадає одна покрівельна сонячна установка.
Середня потужність покрівельних об'єктів, встановлених в червні 2021 року, становила 8,06 кВт.
У першому півріччі поточного року 27% домашніх сонячних електростанцій встановлювалися разом з накопичувачами енергії.
Малі сонячні електростанції Австралії (одиничною потужністю менше 100 кВт - small scale solar, по місцевій класифікації) в 2020 році виробили 15,7 ТВт * год електроенергії. Це більше, ніж всі австралійські великомасштабні сонячні електростанції разом узяті або, наприклад, більше, ніж австралійська гідроенергетика.
У доповіді також наводяться дані про вартість електроенергії (LCOE), що виробляється покрівельними сонячними установками. Вона становить 0,08-0,16 австралійських долара за кіловат-годину в залежності від розміру системи та регіону. Це набагато менше, ніж роздрібні тарифи на електроенергію в країні (0,22-0,33 австралійських долара).
Досвід Австралії показує, що крихітні (мікро) сонячні установки можуть бути значною генеруючою силою.
Нагадаємо, Австралія додала рекордні 7 ГВт сонячної та вітрової генерації у 2020 р.
https://elektrovesti.net/76685_velika-mikrogeneratsiya-147-gvt-pokrivelnikh-sonyachnikh-elektrostantsiy-pratsyuyut-v-avstralii?fbclid=IwAR0JOMUkmDnblge6eIvp1spQGJHTf5VkZdrCvJH63zjaSYiCH4eGXMR2tdg
 
 
Бренд Nissan знизив вартість електрокара LEAF на американському ринку
Nissan Motor запустила найвигіднішу програму лізингу електромобілів за всю історію.
Жителі США зможуть придбати Nissan Leaf за 89 доларів на місяць.
Дилери японської марки пропонують взяти Nissan Leaf S на 24 місяці з початковим внеском 1449 доларів і щомісячною платою 89 доларів.
Пропозиція доступна тільки для ряду штатів і міст на зразок Лос-Анджелеса, Меріленда, Нью-Йорка, Х'юстона і Сан-Франциско. На решті території США при тому ж первинному внеску щомісячний платіж підвищений до 149 доларів США. Втім, навіть в такому вигляді угода виглядає вкрай вигідною.
Також Nissan Leaf S навряд чи підійде любителями довготривалих поїздок. Акція діє на електромобіль з базовою батареєю ємністю 40 кВт / год, яка забезпечує запас ходу 240 км. А ще за договором не можна проїжджати понад 16 000 км (10 000 миль) на рік.
Раніше повідомлялось, що в США було прийнято законопроект, згідно якого до 2030 року 50% від всіх продаваних авто в США повинні становити електромобілі.
https://elektrovesti.net/76684_brend-nissan-zniziv-vartist-elektrokara-leaf-na-amerikanskomu-rinku
 

LG шукає нових постачальників поруч з новими заводами по виробництву акумуляторів у США

LG Energy Solutions, виробник акумуляторів для електромобілів, працює над тим, щоб переконати деяких зі своїх найбільших постачальників побудувати об'єкти поруч з двома новими заводами в США, які компанія планує відкрити до 2025 року.
Президент LG Energy Solution Michigan Деніз Грей сказав, що наявність постачальників літію та інших матеріалів поруч з заводами з виробництва акумуляторів допоможе компанії своєчасно доставляти елементи, модулі або повні комплекти.
«Коли ми говоримо про розширення потужностей LG в США, ми також говоримо про залучення сюди наших постачальників», - сказав Грей. - Ці переговори тривають. Ми шукаємо місця, де з'явилося б більше технопарків. Ми намагаємося залучити до нас більше постачальників на території США».
LG будує один новий завод в Лордстауні, штат Огайо, і ще один в Спрінг-Хіллі, штат Теннесі, для постачання General Motors у партнерстві з GM.
«Ми також працюємо з компаніями за межами США, щоб гарантувати, що ми зможемо постачати цю сировину та обробку, щоб в повній конфіденційності ми могли поговорити з нашими клієнтами і сказати: Так, ми зможемо надати вам акумуляторну батарею, модуль або пакет, - сказав Грей. - У цій галузі має бути багато роботи, але нас надихає підтримка та наполегливі зусилля уряду щодо налагодження ланцюжка поставок».
Створення надійного ланцюжка поставок акумуляторів в Північній Америці - лише частина завдання, що стоїть перед галуззю при переході від автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння до електромобілів.
Компоненти електромобілів, такі як електродвигуни, силова електроніка і програмне забезпечення, а також водневе паливо - це інші області, в яких авторитетні постачальники і стартапи працюють над забезпеченням поставок.
https://elektrovesti.net/76679_lg-shukae-novikh-postachalnikiv-poruch-z-novimi-zavodami-po-virobnitstvu-akumulyatoriv-u-ssha
 

Швейцарці запускають виробництво інноваційної сонячної черепиці

Швейцарський виробник обладнання для фотоелектричної промисловості запускає виробництво інноваційної сонячної черепиці як покрівельного матеріалу преміум-класу.
Сонячна черепиця дозволить створювати фотоелектричні системи на будівлях, особливості даху яких не дозволяють монтувати стандартні модулі.
Щоб прискорити вихід на ринок нового продукту, швейцарський виробник придбав всі права інтелектуальної власності на готове сертифіковане рішення у німецької інженерної компанії, назва якої, як і ціна угоди, не розголошується. У той же час передбачається що у цих модулях знайде застосування і Smartwire - гетероструктурних сонячних панелей власного виробництва.
Фірма має намір представити свою сонячну черепицю на виставці Intersolar Europe, яка пройде в Мюнхені на початку жовтня. Поставки фотомодулів планується почати у другій половині наступного року. Компанія заявляє, що їх спроектує таким чином, щоб фахівці з покрівельних робіт могли їх легко встановлювати і обслуговувати.
"Призначені для інтеграції з дахом фотоелектричні системи, як і раніше, являють собою нішевий продукт», — говорить Гюнтер Ерфурт, генеральний директор Meyer Burger. - З нашою інноваційною сонячною черепицею ми плануємо зробити такі рішення масовими".
Гюнтер Ерфурт також зазначає, що анонсоване розширення модельного ряду є «послідовним кроком в рамках стратегії зростання».
Сьогодні найзнаменитіший виробник сонячної черепиці-. Її фотомодулі, здатні грати роль покрівельного матеріалу, вперше були представлені в 2016 році, а минулої осені Ілон Маск заявив, що його компанія готується випустити модель Solar Roof, яка стане «очевидним продуктом-вбивцею».
На ринку сонячної покрівлі Meyer Burger доведеться конкурувати Tesla, а також такими компаніями як Autarq, Aleo solar, Sunroof, Midsummer, Tejas Borja і Targray.
Meyer Burger нещодавно почала виготовлення власних гетероструктурних сонячних панелей Smartwire на заводі у Саксонії. Як очікується, ці фотомодулі будуть застосовуватися у тому числі на СЕС німецької фірми Next2Sun.
https://elektrovesti.net/76680_shveytsartsi-zapuskayut-virobnitstvo-innovatsiynoi-sonyachnoi-cherepitsi
 
 
Foxconn купить завод і переробить його під виробництво процесорів для електрокарів

Компанія планує виробляти електромобілі і тому хоче сама випускати процесори для них.
Тайванська Foxconn купить у виробника чипів Macronix завод і переробить його під виробництво процесорів для електромобілів.
Компанія хоче збільшити потужність заводу, щоб забезпечувати процесорами 360 000 електромобілів на рік.
Foxconn купить завод за $90,8 млн. Компанія планує виробляти електромобілі і тому хоче сама випускати процесори для них.
Як зазначає Nikkei Asia, Foxconn до 2024 року хоче збільшити потужність підприємства до випуску 15 000 напівпровідникових пластин на місяць. Цього вистачить для забезпечення процесорами близько 360 000 електромобілів на рік. 
На початку 2020 року Foxconn створила спільне підприємство з Fiat Chrysler для розробки електромобілів. За даними Nikkei Asian Review, Fiat Chrysler буде відповідати за виробництво машин, а Foxconn – за апаратне і програмне забезпечення.
У Foxconn також є СП з китайським автовиробником Zhejiang Geely Holding Group, яке зараз веде переговори зі стартапом Faraday Future та іншими про співпрацю в сфері електромобілів, пише Bloomberg.
Також Foxconn домовилася про спільне виробництво електромобіля з компанією Fisker.
У лютому Foxconn анонсувала перший електромобіль на своїй платформі – він повинен вийти в 2021 році. У жовтні компанія представила своє перше шасі для електромобілів і платформу, яка повинна допомогти автовиробникам швидше виводити моделі на ринок.
Також стало відомо, що Foxconn і автоконцерн Stellantis домовилися про стратегічне партнерство.
Раніше Електровісті писали, що Hyundai и LG планують налагодити виробництво
https://elektrovesti.net/76681_foxconn-kupit-zavod-i-pererobit-yogo-pid-virobnitstvo-protsesoriv-dlya-elektrokariv
 
 
Ізраїль введе податок на викиди вуглецю в 2023 році

Уряд країни ухвалив рішення, що оподаткування буде поступово збільшуватися до 2028 року.
На першому етапі податок буде стягуватися з викопного палива: вугілля, газ, мазут, зріджений нафтовий газ і нафтовий кокс, що покриває близько 80% викидів парникових газів в Ізраїлі.
Податок не буде застосовуватися до дизельного палива для транспорту, щоб уникнути підвищення цін для кінцевих споживачів, але пізніше він буде застосовуватися до викидів від утилізації відходів (близько 8% викидів парникових газів в Ізраїлі) та інших джерел викидів парникових газів, таких як охолоджуючі гази, що використовуються в системах кондиціонування повітря (близько 7% викидів парникових газів).
Країна планує залучити 300 млн доларів США (90 млн доларів США) від податку на викиди вуглецю в 2023 році і до 2,8 млрд доларів США (870 млн доларів США) - у 2028 році.
Наразі рішення про введення податку на викиди парникових газів направлене до фінансового комітету Кнесету для затвердження.
https://elektrovesti.net/76682_izrail-vvede-podatok-na-vikidi-vugletsyu-v-2023-rotsi

Поділитися

Підписатися на наші оновлення

Знаходьте нас тут

Зв'яжіться з нами