Альтернативна енергетика в світі: 02-08.03.2020



У Швеції затверджена стратегія в області переходу на електричну авіацію


Компанія Swedavia, що є державним оператором шведських аеропортів, затвердила стратегію в області електричної авіації, передає НИАТ «Ховар» з посиланням на АЗЕРТАДЖ.
У компанії Swedavia заявили, що мета стратегії полягає в тому, щоб підготувати все десять аеропортів Швеції для роботи і обслуговування літаків з електричними двигунами і запустити першу комерційну електричну авіакомпанію до 2025 року.
В якості першого кроку Swedavia почне експлуатацію випробувального полігону для електричних літаків в аеропорту Оре-Естерсунд вже цієї осені.
У компанії впевнені, що аеропорт Оре-Естерсунд в центральній Швеції, недалеко від норвезького кордону, є ідеальною відправною точкою для стратегії електрифікації, оскільки в аеропорту вже знаходиться випробувальна зона для прототипів і безпілотних літальних апаратів. Інший кінець випробувальної зони знаходиться в аеропорту Рьорус в Норвегії. Випробувальна зона між двома північними аеропортами була створена в рамках проекту ЄС «Зелена дорога», розпочатого в 2019 році. У планах компанії також є проект з вивчення потенціалу електрифікованих рейсів між Швецією і Фінляндією. У довгостроковій перспективі Swedavia планує надати інфраструктуру для обслуговування електричних літаків у всіх десяти аеропортах компанії по всій Швеції.
http://khovar.tj/rus/2020/02/v-shvetsii-utverzhdena-strategiya-v-oblasti-perehoda-na-elektricheskuyu-aviatsiyu/
 
 
У Севільї розробили проект отримання електроенергії з апельсинів

Севілья - європейське місто з найбільшою кількістю апельсинових дерев. На кожному з 45 000 примірників, що розташовуються на його вулицях, зростає від 45 до 130 кілограмів гірких апельсинів, які потім потрапляють на звалище. Міська рада хоче почати використовувати їх потенціал для виробництва електроенергії. Минулого тижня експерти представили пілотний проект на одній з очисних станцій Emasesa (компанії, що обслуговують процеси водопостачання та каналізації), в рамках якого вони мають намір використовувати тисячі тон гіркого апельсина, зібраного в столиці Андалусії, для забезпечення енергетичної самодостатності цих об'єктів.
 Цитрусові дуже ефективні при прискоренні процесу отримання біогазу для виробництва електроенергії. На одній з очисних станцій Emasesa була встановлена ​​машина, яка вичавлює сік і очищає отриману рідину від м'якоті і шкірки. Отриманий сік вводиться в іншу установку, яка виробляє біогаз, який потім перетворюється в електроенергію. Органічні відходи стають компостом для полів. Це проект є базою для переходу на кругову економіку, засновану на відновлення ресурсів, над яким уже кілька років працюють експерти Міської ради.
Для пілотного проекту будуть використані 35 тон з 1700 тон апельсинів, зібрані на вулицях міста в цьому сезоні, що вважається не дуже хорошим урожаєм через відсутність дощу. З кожної тони апельсинів видобувається близько 500 літрів соку і 500 кілограмів шкірки. «Це інноваційний досвід кругової економіки, який дозволяє використовувати цінне органічне речовина. Йдеться про нововведення для очисних установок, які є великими споживачами енергії», - сказав під час презентації проекту Енріке Вакерісо, фахівець компанії Emasesa. Мета Міської ради полягає в тому, щоб вся ця помаранчева енергія служила для постачання очисних станцій. Фрукти, які виробники джемів відкинули через вплив на них міських забруднень, можуть в кінцевому підсумку перетворитися в інструмент для зниження цих самих забруднень.
https://espanarusa.com/ru/news/article/662322
 
 
83 водневих заправки були відкриті в світі за підсумками 2019 р

Кількість громадських водневих заправних станцій (ВЗС) за останні п'ять років збільшилася більш ніж в чотири рази. Тільки в 2019 році в світі відкрито 83 нових ВЗС. З цього числа 36 станцій були розгорнуті в Європі, 38 - в Азії, 8 - в Північній Америці і одна на Аравійському півострові, передає Petrolplaza з посиланням на щорічний звіт H2stations.org.
До кінця минулого року в світі експлуатувалося 432 водневих заправки, 330 з яких були доступні для громадського користування. Таким чином, кількість ВЗС з 2015 р зросла більш ніж в чотири рази. На даний момент заплановано будівництво ще 226 заправних станцій для електромобілів на водневих паливних елементах (FCV).
У 2019 року рейтинг доступності ВЗС очолювала Азія, де функціонувало 178 водневих заправок. З них 114 майданчиків розташоване в Японії, 33 - в Південній Кореї і 27 - в Китаї. Китайські ВЗС використовуються майже виключно для заправки водневих автобусів і вантажівок.
Південна Корея налаштована на самий амбітний зростання в короткостроковій перспективі і готується відкрити більш ніж 40 ВЗС для FCV і водневих автобусів.
У Європі в кінці 2019 налічувалося 177 водневих заправок. З них 87 майданчиків працювало в Німеччині і 26 - у Франції. Очікується, що найбільші темпи зростання покажуть французький (34 запланованих ВЗС) і нідерландський ринок (21 ВЗС). У Швейцарії діють чотири водневих автозаправних станцій, а в найближчому майбутньому планується відкрити ще шість.
У 2018 р в усьому світі з'явилося 48 нових водневих заправних станцій. Найбільша кількість ВЗС для FCV в той час перебувало в Японії (96), Німеччини (60) і США (42).
https://enkorr.ua/ru/news/83_vodorodnyh_zapravki_byli_otkryty_v_mire_po_itogam_2019_g/240359
 
 
Trina Solar почала випуск сонячних модулів потужністю понад 500 Ватт

Ще зовсім недавно на ринку переважали сонячні модулі (панелі) потужністю +/- 250 Ватт. Вони до сих пір у продажу. Однак в сонячній енергетиці йде поступовий перехід до більш «великих форм». На ринку з'являються модулі, потужність яких перевищує 500 Ватт. Перший такий 500-ватний модуль представила компанія Risen Energy в грудні минулого року.
27 лютого китайська Trina Solar оголосила про початок випуску сонячних модулів потужністю понад 500 Вт. Вони збираються з тих же самих 210-міліметрових кремнієвих пластин, що й панель Risen Energy.
Нові монокристалічні PERC модулі Duomax V (скло-скло) і Tallmax V (скло-підкладка) мають ефективність до 21%.
 Trina стверджує, що створила інноваційну конструкцію сонячної комірки за допомогою передових пристроїв сторонніх виробників, неруйнівного процесу різання і високої щільності компонування. «Це додатково знижує втрати від опору, значно підвищує стійкість модуля до тріщин і гарячим точкам і водночас максимізує ефективність модуля», - зазначає компанія. «Якби традиційна конструкція половинчастих осередків була застосована до кремнієвих пластин негабаритного розміру (210 мм), високі вихідні струми модулів могли б створювати проблеми для компонентів системи, а розтріскування могло б привести до поломки модуля».
За словами Trina, попередні оцінки показують, що в порівнянні з більш поширеними двосторонніми модулями потужністю 410 Вт, Duomax V дозволить знизити інші витрати сонячної установки (крім модулів та інверторів) на 6-8%, а LCOE проектів - на 3-4%.
Компанія очікує, що обсяг випуску Duomax V до кінця 2020 року складе 5 ГВт.
Як ми неодноразово відзначали, сонячна промисловість відрізняється безперервним потоком інновацій, які призводять до зниження матеріаломісткості та поліпшення економіки фотоелектричної генерації.
Ще кілька років тому, щоб «скласти» сонячну станцію потужністю один кіловат потрібно чотири модулі, сьогодні стає досить двох. Це істотно знижує витрати матеріалів і компонентів і, відповідно, вартість сонячної енергії.
https://elektrovesti.net/69880_trina-solar-pochala-vipusk-sonyachnikh-moduliv-potuzhnistyu-ponad-500-vatt
 
 
  Встановлена потужність вітроенергетики Європи сягнула 205 ГВт

У 2019 році в Європі встановлено 15,4 ГВт нових потужностей вітроенергетики. Це на 27% більше, ніж в 2018-му, але на 10% менше, ніж у рекордному 2017 році. На наземні вітроелектростанції припадає 11,6 ГВт, а на офшорні – 3,6 ГВт. Загалом встановлена ​​потужність вітроенергетики Європи досягла 205 ГВт, пише Windeurope.org.
 За минулий рік вітроенергетика згенерувала 417 ТВт*год електроенергії та забезпечила 15% від потреб ЄС (порівняно з 14% у 2018 році). Данія мала найвищу частку електроенергії з ВЕС минулого року (48%), далі йдуть Ірландія (33%) та Португалія (27%).
Перше місце за приростом потужностей вітроенергетики за минулий рік посіла Великобританія (2,4 ГВт, материкові плюс офшорні вітроелектростанції). За нею йдуть Іспанія, Німеччина, Швеція і Франція.
Наземні вітроелектростанції продовжують залишатися основною технологією і досі складають 89% всіх потужностей.
https://ecotown.com.ua/news/Vstanovlena-potuzhnist-vitroenergetiki-vropi-syagnula-205-GVt/
 
 
Випалену Австралію протягом кількох тижнів оповили мережею сонячної енергії

Майк і Енні Кеннон-Брукс пожертвували 12 мільйонів доларів на створення Колективу сталої енергії - коаліції, присвяченої створенню стійких мікросетей по всій Австралії, передає Depo.ua з посиланням на Goodnewsnetwork
Колектив, який використовує електричні батареї Tesla і сонячні системи 5B, вже розгорнув дві мережі екологічно чистої енергії для сільських населених пунктів в Новому Південному Уельсі і Вікторії. До їх установки пожежні і місцеві жителі використовували генераторну електрику протягом сезону лісових пожеж. Ці генератори є надто дорогими і вимагають особливого догляду, крісм того, вони також виділяють велику кількість забруднюючих речовин.
Колектив в даний час працює з постачальниками енергії по всій країні, щоб розставити панелі ще на 100 майданчиках для установки мікромережі.
Ця ініціатива аналогічна тому, як Tesla використовувала сонячні батареї для відновлення електрики в Пуерто-Ріко після урагану "Марія" в 2017 році. Тепер Кеннон-Брукс, який також є співзасновником та генеральним директором технологічної компанії Atlassian, каже, що Коаліція встановлює власні мікросітки всього за два дні.
"За три тижні ми зібралися разом, знайшли технологію, адаптували її, поставили на вантажівки і прямо зараз вона працює, виробляючи електроенергію", - заявив Кеннон-Брукс. "Ось що таке цей Колектив – об'єднання кращих технологій і винахідливості для вирішення величезної проблеми за кілька днів, а не місяців або років", - додав він.
https://www.depo.ua/ukr/svit/vipalenu-avstraliyu-protyagom-kilkokh-tizhniv-opovili-merezheyu-sonyachnoi-energii-202002261121052
 
 
Вітроенергетика Іспанії перевищила 25 ГВт за підсумками 2019 року

Після декількох років затишшя в Іспанія ввела в експлуатацію 2243 МВт вітрових електростанцій в 2019 році, повідомляє іспанська Асоціація вітроенергетики. Всі вони були встановлені на суші, і за цим показником іспанці випередили всі інші європейські країни (перше місце в ЄС за приростом материкової вітроенергетики).
Сумарна встановлена ​​потужність вітрових електростанцій Іспанії досягла 25700 ГВт.
Іспанія посідає друге місце в Європі за розмірами вітроенергетики (13% всієї встановленої потужності в ЄС). Перше місце займає ФРН.
У 2019 вітроенергетика виробила 20,8% електроенергії в Іспанії.
Всього в ЄС і за даними асоціації WindEurope було встановлено 15,4 ГВт нових потужностей вітроенергетики, на 27% більше, ніж в 2018 році. До кінця 2019 року 2/3 європейської потужності вітроенергетики було розташоване в 5 країнах: Німеччині, Іспанії, Великобританії, Франції та Італії.
Протягом 2019 року найбільші обсяги потужностей в іспанській вітроенергетики були встановлені в провінціях Арагон (1102 МВт), Кастилія-Леон (461 МВт) і Галісія (416 МВт).
В цілому в Іспанії сьогодні налічується 1205 вітрових електростанцій, на яких працюють 20940 вітряних турбін.
На п'ятірку виробників вітряних турбін доводиться 98,05% доданої встановленої потужності. Це Siemens Gamesa, Vestas, GE, Nordex-Acciona, і Enercon.
https://renen.ru/vetroenergetika-ispanii-prevysila-25-gvt-po-itogam-2019-goda/

Поділитися

Підписатися на наші оновлення

Знаходьте нас тут

Зв'яжіться з нами