Рішення тижня: Кабмін схвалив національну ціль з енергоефективності до 2020 року
Держенергоефективності разом з міжнародними експертами розробили проєкт розпорядження в рамках імплементації статті 3 Директиви 2012/27/EU про енергоефективність. Згідно з документом передбачається скорочення кінцевого енергоспоживання на 20% у 2020 р. відносно базового сценарію. До 2030 року цей показник має сягнути 30%.
Також визначені наступні показники:
- первинне споживання енергії не має перевищувати 101 316 тис. тонн нафтового еквівалента у 2020 році;
- кінцеве споживання енергії не має перевищувати 55 507 тис. тонн нафтового еквівалента у 2020 році.
Коментуючи проєкт, Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко зазначив, що зменшення енергоспоживання є зобов’язанням країни, яке допоже інтегрувати Україну в європейський простір.
Подія тижня: Укренерго повідомило про перерахування коштів для компенсації витрат на купівлю електроенергії ВДЕ за «зеленим» тарифом
На сайте компаніїї зазначається, що Укренерго перерахувало авансований платіж у 1,58 млрд грн ДП «Гарантований покупець» для компенсації витрат на купівлю електроенергії ВДЕ за «зеленим» тарифом. З 31 липня по 9 серпня компанія перерахувала 740 млн грн. Залишок суми — 876 млн грн — був перерахований 13 серпня. Остаточна сума необхідного платежу для компенсації витрат на розрахунки за «зеленим» тарифом буде сформована після закриття розрахунків за липень.
Цифра тижня: За розрахунками Bloomberg NEF ціна на літій-іонні батареї до 2024 року знизиться до $ 94 / кВт*год.
Упродовж періоду з з 2010 до 2018 р. ціна на літій-іонні батареї зменшилася на 85 % і сягнула $ 176 / кВт*год. Вже за кілька років, а саме до 2030 року вартість акумуляторів цього типу впаде до $ 62 / кВт*год. За даними Bloomberg NEF на початку 2019 року у світі було встановлено 316 ГВт*год (1211 ГВт*год до 2025 р.) глобальної потужності з виготовлення літієвих елементів. 73 % цієї потужності встановлено в Китаї й лише 12 % припадає на США. Зменшення ціни має великі наслідки для промисловості, зокрема автомобільної. Прогнозується, що до 2040 року на дорогах буде більше половини електромобілів.
Поділитися