Альтернативна енергетика в світі: 28.06-04.07.2021

67514-uk

Renault планує перевести на електротягу 90% модельного ряду

До кінця десятиліття французька марка Renault планує перевести на електротягу 90% модельного ряду та випускати в Європі близько 1 млн електромобілів. Для здійснення цих планів компанії знадобляться батареї. Їх виробництвом французи планують зайнятися спільно з китайською компанією Envision AESC та молодим французьким стартапом Verkor.
В сукупності, три підприємства, розташовані у різних локаціях Європи, забезпечать батареями 400 тисяч електромобілів на рік. Так китайська Envision AESC побудує батарейний завод у місті Дуе на півночі Франції, який буде запущений у 2024 році. Вже в перший рік підприємство випустить тягові акумулятори сукупною ємністю 9 гВт*год, а до 2030 року показник виросте до 24 гВт*год. До кінця десятиліття підприємство запеспечить робочими місцями 2500 осіб. Ще 2000 осіб будуть задіяні у суміжній інфраструктурі.
У планах Envision AESC збільшення обсягів щорічного виробництва батарей до 43 гВт*год та їх поставки іншим споживачам, окрім Renault. Будівництво заводу в Дуе обійдеться у $2,4 млрд, з них $200 млн готова компенсувати французька влада.
Батареї Verkor планують використовувати для швидкісних моделей електромобілів, включаючи марку Alpine. До кінця 2023 році стартап розраховує виробляти батареї сукупною ємністю до 16 гВт*год, з них – 10 гВт*год для Renault. До кінця десятиліття, коли обсяги виробництва досягнуто 50 гВт*год, Renault зможе претендувати вже на 20 гВт*год.
Зараз електромобілі марки використовують батареї південнокорейської компанії LG Energy Solution, але до 2027 року від них хочуть відмовитися та укласти угоду з ACC – ще одним виробником батарей, створеним за участю конкуруючого автоконцерну Stellantis.
https://elektrovesti.net/76232_renault-planue-perevesti-na-elektrotyagu-90-modelnogo-ryadu 
Компанія Eaton стала новим членом асоціації Hydrogen Europe
Eaton оголосила про те, що вона стала членом Hydrogen Europe, провідної європейської асоціації, яка працює над тим, аби технології на основі паливних елементів і водню (FCH) стали для нас повсякденною реальністю в рамках політики обмеження викидів вуглецю.
Асоціація Hydrogen Europe, в складі якої перебуває 200 компаній, 80 дослідницьких організацій та 25 державних асоціацій, охоплює весь ланцюжок створення цінності в європейській екосистемі водню та паливних елементів. Окрім пропонування оптимальних методів роботи, допомоги в складанні ефективної державної політики та представлення інтересів своїх членів, асоціація також відіграє ключову роль у розробці інновацій у сфері FCH за рахунок унікальної державно-приватної дослідницької програми партнерства з Європейською комісією під назвою Спільна ініціатива щодо застосування паливних елементів та водню (FCHJU).
Завдяки фінансуванню від галузі, дослідницьких організацій та за програмою ЄС Horizon 2020 сукупний бюджет ініціативи FCHJU склав 1,33 млрд євро, які протягом останніх 7 років були використані на дослідження, розробки та презентації. Окрім того, згідно з програмою ЄС із дослідження та впровадження інновацій Horizon Europe, що перебуває на стадії розробки, метою проектів FCHJU є покращення ефективності продукції FCH з одночасним зниженням її вартості, а також демонстрація готовності технологій для застосування у сфері громадського транспорту. У підсумку ініціатива FCHJU прагне прискорити впровадження цих технологій на ринку, сприяючи відмові від вугільної енергетики.
Відтепер, ставши членом асоціації Hydrogen Europe, компанія Eaton братиме активну участь у загальних зборах асоціації, допомагатиме визначати пріоритети для технічних комісій, приєднається до робочих груп та з користю застосовуватиме досвід і оптимальні методи роботи асоціації. Компанія Eaton протягом останніх 20 років веде власний список досягнень в області прогресивних досліджень і розробок автомобільних паливних елементів, і зараз головну увагу вона приділяє ефективним та недорогим рішенням, що сприяють розвитку водневої енергетики.
«Ми дуже щасливі, що приєдналися до Hydrogen Europe», – зазначає Йорген фон Боденхаузен (Jörgen von Bodenhausen), старший керівник відділу урядових програм компанії Eaton. «Ставши членом асоціації, ми тепер можемо обмінюватися знаннями та провідним досвідом із величезною мережею технічних та наукових спеціалістів, а також політиками, спільно працюючи над розробкою інновацій, що дозволять перейти на екологічний водень, відмовитися від вугільної енергетики та забезпечити майбутню сталість».
Саме тепер, коли Європа шукає способи протистояти змінам клімату та викидам парникових газів, різноманітні та непостійні джерела електроенергії займуть суттєву частку енергетичного ринку, підвищуючи нестабільність енергосистеми. Технології FCH відіграватимуть значну роль у вирішенні цієї проблеми, надаючи системі гнучкості за рахунок зберігання екологічної електроенергії для подальшого споживання. Нещодавні дослідження, проведені організацією Bloomberg New Energy Finance, показали, що гнучкість сприятиме переходу на чисту енергію, забезпечуючи ефективну інтеграцію принаймні 80% відновлюваних джерел електроенергії до 2040 р.
«Членство в асоціації Hydrogen Europe – це неймовірний шанс зайняти передову позицію в нових розробках»,– додає Міхай Доробанту (Mihai Dorobantu), керівник відділу технологічного планування та взаємодії з урядом, Vehicle Group, Eaton. «Перехід на екологічний водень відіграватиме колосальну роль в перетворенні європейської енергосистеми. В якості члена асоціації ми можемо створювати більш широкі та безпосередні можливості для себе та наших клієнтів, що підвищать конкурентоспроможність різних підприємств Eaton в області FCH, прискорюючи впровадження критично важливих технологій з нульовим рівнем викидів».
https://elektrovesti.net/76230_kompaniya-eaton-stala-novim-chlenom-asotsiatsii-hydrogen-europe 
 

Викиди вуглецю Amazon виросли на 19% в 2020 році

Викиди вуглецю Amazon зросли на 19% минулого року, попри те, що пандемія COVID-19 викликала різке падіння світових викидів.
У своєму річному звіті про сталий розвиток Amazon повідомила, що у 2020 році в результаті її діяльності було викинуто 60,64 млн тонн вуглекислого газу. Це більше, ніж у 2019 році, коли вони становили 51,17 млн тонн. Збільшення становить 15% на рік.
Пандемія змусила багатьох людей залишатися вдома. Ця зміна в діяльності минулого року призвело до зниження глобальних викидів парникових газів. У грудні експерти виявили, що у 2020 році глобальні викиди вуглецю знизилися приблизно на 7% в порівнянні з попереднім роком, що стало найбільшим їх скороченням.
У той час як загальні викиди збільшилися, компанія заявила, що її «вуглецевомісткість», показник викидів на долар продажів, знизилася на 16% у 2020 році відповідно до її цілей.
Amazon заявила, що її викиди зросли у 2020 році в результаті зростання її бізнесу, викликаного пандемією. Компанія опинилася в числі великих «пандемічних» переможців, оскільки покупці покладалися на інтернет-магазини. Минулого року Amazon отримала рекордну виручку в розмірі $386 млрд.
Amazon оприлюднила свою «кліматичну обіцянку» у 2019 році. В рамках цього плану компанія прагне до 2040 року досягти нульового рівня викидів вуглецю. У червні минулого року компанія заявила, що до 2025 року планує повністю перейти на чисту енергію, що на п'ять років раніше від запланованого терміну.
Частиною кліматичних цілей Amazon є інтеграція електромобілів у свою мережу поставок. Компанія замовила у Rivian 100 000 електромобілів, які, як очікується, з'являться на дорогах до 2030 року.
Нагадаємо, що компанія Amazon оголосила про укладення 14 нових угод з купівлі електроенергії з відновлюваних джерел в Північній Америці та Європі, ставши найбільшим в США корпоративним покупцем відновлюваної енергії.
https://elektrovesti.net/76229_vikidi-vugletsyu-amazon-virosli-na-19-v-2020-rotsi 
 

Scatec запустила в роботу свою найпотужнішу СЕС в Україні "Прогресівка" в Миколаївській області

Норвезька Scatec з 2 липня починає промислову експлуатацію своєї найбільшої в Україні сонячної електростанції (СЕС) "Прогресівка" (Миколаївська обл.) потужністю 148 МВт.
"Ми раді завершити наш четвертий проект в Україні, підтримуючи перехід країни до зеленої енергетики", - повідомив генеральний директор Scatec Реймонд Карлсен.
Проект "Прогресівка" передбачає виробництво 184 ГВт*год електроенергії в рік, що забезпечить ресурсом 76 тис. домогосподарств і призведе до зменшення викидів парникових газів понад 70 тис. тонн.
Термін експлуатації СЕС становить понад 30 років.
В червні ПАТ "Черкасиобленерго" приєднав до своїх електромереж СЕС ТОВ "Чиста Енергія-2011" Scatec Ukraine потужністю 25 МВт в Кам'янці (Черкаська обл.). Раніше, в січні, Scatec та її партнер голландський банк FMO підключили до мережі в Кам'янці СЕС потужністю 32 МВт.
На ринок України компанія вийшла у 2017 році, побудувавши відтоді також СЕС 54 МВт поблизу Богуслава (Київська обл.).
Планується також до запуску перша черга станції в Чигирині (Черкаська обл.) потужністю 40 МВт.
Раніше норвезька група Scatec заявляла про дефолт по ряду умов їх кредитування через дії української влади та "Гарантованого покупця" ("ГарПок").
https://elektrovesti.net/76228_scatec-zapustila-v-robotu-svoyu-naypotuzhnishu-ses-v-ukraini-progresivka-v-mikolaivskiy-oblasti 
 

Tesla побудує в Каліфорнії супер-батарею з акумуляторів Megapack на 400 МВт*год

Величезне сховище електроенергії в окрузі Вентура замінить пікову електростанцію на природному газі. Цей проект виник після того, як місцеві жителі виступили проти будівництва нової пікової станції на викопному паливі, завдання якої - забезпечувати потреби населення в періоди максимального навантаження на енергомережу.
Жителі округу виступили з пропозицією доручити компанії відновлюваної енергії Arevon встановити замість пікової станції на природному газі систему акумуляторів на 100 МВт та 400 МВт*год. Таким чином, замість забруднючої повітря станції біля пляжу через дев'ять місяців буде побудовано одне з найбільших в Штатах енергосховищ.
Всі 142 акумулятори Megapack на новій станції Saticoy отримуватимуть енергію від постачальника електрики Southern California Edison в рамках 20-річного договору про обслуговування. У період пікового навантаження вони будуть направляти електрику в мережу, допомагаючи запобігати перебої в електроживленні і простої мережі.
«У спекотні дні, коли мережа відчуває велике навантаження, акумулятори сховища енергії Saticoy допоможуть висвітлювати і охолоджувати будинки, надаючи на вимогу місцеву електрику», - заявив Джон Брекенрідж з фонду Capital Dynamics, який бере участь в проекті.
Таке велике замовлення дозволить енергетичному підрозділу Tesla побити показники минулого року. У минулому році промислових акумуляторів Megapack, а також домашніх Powerwall та більших Powerpack було продано на рекордні 3 ГВт*год.
Раніше компанія Apple оголосила, що займається реалізацією великого проекту по накопиченню в акумулятори енергії, отриманої за допомогою сонячних панелей. Як з'ясувалося, майданчик по накопиченню енергії на сонячній фермі California Flats Solar Farm буде використовувати акумулятори Tesla.
https://elektrovesti.net/76227_tesla-pobudue-v-kalifornii-super-batareyu-z-akumulyatoriv-megapack-na-400-mvtgod

Поділитися

Підписатися на наші оновлення

Знаходьте нас тут

Зв'яжіться з нами