Альтернативна енергетика в світі: 26.08-01.09.2019



Німці стануть менше платити за ВДЕ з 2022 року


Система підтримки ВДЕ в Німеччині відрізняється прозорістю. Все основне прописано в Законі про відновлювані джерела енергії (EEG).
Днями аналітичний центр Agora Energiewende опублікував оновлені розрахунки скільки німці платять за ВДЕ, і скільки будуть платити.
Німецька тарифна надбавка на фінансування відновлювальних джерел енергії (EEG-Umlage), ймовірно, зросте в 2020 і в 2021 роках, а потім буде поступово знижуватися, так як все більша кількість установок буде виходити з системи підтримки (ВДЕ електростанції отримували спеціальний фіксований тариф на 20 років).
У 2020 році надбавка складе, як очікується, від 6,5 до 6,7 цента за кіловат-годину. Такий прогноз експертів компанії, зроблений на основі подій на ринку електроенергії в поточному році. В даний час розмір надбавки становить 6,41 цента за кіловат-годину (менше, ніж в 2017 і 2018 роках). Крім того, очікується зростання цін на електроенергію на оптовому ринку. Причиною цього є зростання цін на CO2, що робить електроенергію з вугілля і газу дорожче. Поточні форвардні угоди на біржі електроенергії показують зростання оптових цін приблизно на 0,4 цента за кіловат-годину в 2020 році. У той же час система влаштована таким чином, що зростання оптової ціни надає демпфуючий вплив на розмір EEG-Umlage.
В цілому, рівень надбавки на ВДЕ в останні кілька років залишається відносно постійним, і, якщо взяти до уваги інфляцію, в 2020 році він буде на найнижчому рівні після 2014 року. Проте, в 2020 році домогосподарства повинні очікувати підвищення ціни на електроенергію приблизно на один цент за кіловат-годину, прогнозує Agora. Близько половини цього підвищення пов’язане зі зростанням оптових цін на електроенергію, а інша частина пояснюється зростанням надбавки на ВДЕ, а також інших зборів і надбавок. Тариф на електроенергію для домогосподарств в Німеччині складається з десяти компонентів:
«Наші розрахунки показують, що надбавка досягне піку близько семи [євро] центів за кіловат-годину в 2021 році», - говорить директор Agora Energiewende Патрік Грайхен. «Згодом дорогі установки першого покоління втратять підтримку, і надбавка буде поступово знижуватися» (див. верхній графік).
Невелике зростання надбавки в найближчі два роки багато в чому обумовлено великими масштабами будівництва нових офшорних вітрових електростанцій з порівняно високою вартістю кіловата.
https://elektrovesti.net/67167_nemtsy-stanut-menshe-platit-za-vie-s-2022-goda


У Тегерані буде запущено 62 проєкти по електропостачанню за тиждень

Глава Тегеранської енергорозподільної компанії заявив, що в місті буде запущено 62 проєкти по електропостачанню з нагоди Тижня уряду (24-30 серпня).
«Проєкти включають освітлення вулиць і громадських місць, ремонт та оптимізацію міської електромережі і т. д.», - розповів Хаджі Реза Теймур, повідомляє Tehran Times.
За словами чиновника, в минулому 1397 іранському календарному році (закінчився 20 березня 2019), на реалізацію проєктів розвитку, включаючи будівництво та оптимізацію розподільних мереж, було виділено 2,95 трлн. ріалів (близько 70,2 млн. доларів США), що на шість відсотків більше, ніж показник за попередній рік.
Він згадав національну програму інтелектуальних вимірювань Міністерства енергетики (відому як FAHAM), зазначивши, що за нею також серйозно піде Тегеранська енергорозподільна компанія.
FAHAM прагне контролювати споживання електроенергії по всій країні, особливо серед великих абонентів, замінюючи старі лічильники електроенергії новими інтелектуальними.
На початку червня портал Міністерства енергетики Ірану (відомого як Paven) оголосив, що в Тегерані встановлено 18 650 інтелектуальних лічильників електроенергії для великих споживачів електроенергії.
Пізніше в липні Іранська компанія з виробництва та розподілення електроенергії (відома як TAVANIR) і Іранська компанія з виробництва і постачання електроенергетичного обладнання (SATKAB) підписали меморандум про взаєморозуміння для установки п’яти мільйонів інтелектуальних лічильників електроенергії.
На підставі цього меморандуму протягом наступних двох років по всій країні буде встановлено п’ять мільйонів інтелектуальних лічильників електроенергії, частина з яких буде встановлена в столиці країни Тегерані.
https://www.iran.ru/news/economics/113748/V_Tegerane_budet_zapushcheno_62_proekta_po_elektrosnabzheniyu_za_nedelyu


Вітряно-гідроакумулююча станція забезпечувала іспанський острів електроенергією протягом 24 днів

Протягом 24 днів острів Ієрро, що входить до Канарського архіпелагу, повністю забезпечували електроенергією відновлювані джерела енергії.
Левову частку «зеленої» електроенергії у період з 13 липня по 7 серпня 2019 року згенерував енергокомплекс Gorona del Viento, який поєднує вітропарк, гідроагрегати гідроакумулюючої станції та накопичувач енергоресурсів у промисловому масштабі – водосховище ГАЕС, повідомив системний оператор Іспанії REE, під управлінням якого знаходиться станція.
Потужність Gorona del Viento становить близько 22,8 МВт, з яких 11,5 МВт - потужність вітропарку.
Проект гібридної електростанції, здатної акумулювати надлишки виробленої станцією електроенергії у періоди значної вітрової активності й за рахунок цього покривати попит на електроенергію під час недостатньої вітрової активності, був розроблений спеціально для використання в енергосистемі острова Ієрро - найзахіднішого та найменшого з семи основних острів Канарського архіпелагу, що входить до складу провінції Санта-Крус-де-Тенеріфе.
ВЕС-ГАЕС Gorona del Viento на повну потужність запрацювала у липні 2015 році. Згідно з даними компанії, з 9 серпня 2015 року і по даний час енергопостачання острова повністю забезпечувалося енергокомплексом протягом 5 171,6 годин. За підсумками 2018 року у загальному балансі споживання острівної енергосистеми 56,5% припадало на електроенергію вироблену ВДЕ, що на 10% вище, ніж у 2017 році.
https://ecotown.com.ua/news/Vitryano-hidroakumulyuyucha-stantsiya-zabezpechyla-ispanskyy-ostriv-elektroenerhiyeyu-protyahom-24-d/


У Лондоні встановили автомат з продажу електрокарів

У Лондоні встановили автомат з продажу машин, в якому знаходиться електрокар Renault Zoe. Купити його можна в кілька кліків, а фінальна ціна спочатку вказана на моніторі.
Модель Renault Zoe була вибрана не випадково - це один з найпопулярніших у Великобританії електромобілів. Його вартість склала 16 000 фунтів стерлінгів ($ 19 438).
Дилер вирішив встановити автомати з-за того, що безліч покупців скаржаться, що ціни на автомобілі в автосалонах формуються непрозоро. Тобто на ціннику може бути одна ціна, а до моменту укладення угоди продавець може її значно підняти, вписавши додаткові функції.
Автомат ж позбавляє людину від необхідності торгуватися і дозволяє самостійно і спокійно вибрати ті функції, які йому дійсно потрібні або купити автомобіль в стандартній комплектації.
Нещодавно у Великій Британії проводили опитування і більшість учасників сказали, що в процесі покупки автомобіля їх відштовхує саме відсутність розуміння підсумкової вартості машини - після спілкування з менеджером цінник може змінитися досить сильно за рахунок додавання опцій, які не завжди потрібні покупцеві.
На думку клієнтів, якби автомобілі продавалися онлайн, ціноутворення стало б більш прозорим і послідовним - вони б самі могли вивчити всі доступні опції і з додаванням кожної з них відразу бачити, як змінюється кінцева вартість машини.
https://elektrovesti.net/67201_v-londone-ustanovili-avtomat-po-prodazhe-elektrokarov


Risen Energy побудує новий завод з виробництва гетеропереходних фотоелементів і сонячних батарей

19 серпня в повіті Нінхай, що входить в міську агломерацію Нінбо (провінція Чжецзян, Китай), відбулася церемонія закладки першого каменя в фундамент нового заводу з виробництва високоефективних гетеропереходних фотоелементів і сонячних батарей компанії Risen Energy Co., Ltd. продуктивністю 2,5 гВт.
Сукупний розмір інвестицій в будівництво нового заводу площею 137 000 кв метрів становить 3,3 млрд юанів (близько 467 млн дол. США). За прогнозами, після закінчення будівельних робіт у 2021 році та виходу на повну продуктивність, дохід від реалізації продукції нового підприємства складе 5 млрд юанів (близько 710 млн доларів США).
У гетеропереходних сонячних батарей є кілька переваг: вони менш схильні до деградації від впливу сонячних променів, а також мають відмінний низькотемпературний коефіцієнт. За попередніми розрахунками, ефективність гетеропереходних фотоелементів від Risen Energy буде перевищувати 23%.
https://elektrovesti.net/67209_risen-energy-pobudue-noviy-zavod-z-virobnitstva-geteroperekhodnikh-fotoelementiv-i-sonyachnikh-batarey


У Великобританії відкрили першу залізницю, що працює на сонячній енергії

Перша в світі сонячна електростанція, яка живить залізничну лінію, з’явилася в Великобританії. Тепер близько ста сонячних батарей будуть постачати відновлюваною енергією ділянки дороги поруч з містом Олдершота.
Тепер частина поїздів в країні курсують залізницею, повністю живиться від сонячної енергії. Близько ста панелей підтримують сигналізацію і освітлення на трасі біля Олдершота в Гемпширі, і цей проєкт може стати передвісником появи електропоїздів в національній мережі доріг, зазначає Engadget.
Влада країни виділила мільярди фунтів стерлінгів на електрифікацію залізничних ліній і, якщо пілотний проєкт виявиться успішним, мають намір зробити це за допомогою сонячної енергії. Уряд Великобританії прагне до того, щоб до 2040 року припинити використовувати дизельне паливо на залізничній мережі.
Влада впевнена, що відновлювані джерела енергії можуть забезпечити 20% ліверпульської мережі Merseyrail і 15% приміських ліній в Кенті, Сассексі і Вессексі, а також поїзди в Единбурзі, Глазго, Ноттінгемі, Лондоні та Манчестері.
Крім того, що сонячні електростанції виробляють більш екологічний вид енергії, ніж дизельне паливо. Крім того, вони можуть поставляти електроенергію дешевше, ніж традиційні джерела.
https://elektrovesti.net/67225_v-velikobritanii-otkryli-pervuyu-zheleznuyu-dorogu-rabotayushchuyu-na-solnechnoy-energii?preview=1


Поділитися

Підписатися на наші оновлення

Знаходьте нас тут

Зв'яжіться з нами