Альтернативна енергетика в світі: 24-30.12.2018



Датська компанія планує випустити електромобіль із сонячними панелями та запасом ходу 800 км


Автовиробник з Данії Lightyear спільно з нідерландською компанією LeasePlan планують випустити перший комерційний електрокар на сонячних панелях до 2020 року, а перший прототип автівки з’явиться влітку 2019 року, пише Electrek.
Lightyear офіційно повідомив, що починає виробництво комерційної моделі на фабриці Automotive Campus в Нідерландах. Вона буде називатися Lightyear One. За розрахунками інженерів, вбудовані сонячні панелі дозволять електромобілю проїжджати від 8 000 до 10 000 км на рік на сонячній енергії. Дизайн автомобіля поки що не розголошуються, але відомо, що це буде п’ятимісний повнопривідний хетчбек із запасом ходу 800 км.
Автовиробник запевняє, що в сонячну погоду електрокар може їздити місяцями виключно на сонячній енергії, а її надлишки накопичуватимуться в акумуляторах. Розробники стверджують, що їм вдалося подолати всі технічні обмеження і знайти баланс між енергоефективністю електрокара і його легкістю, забезпечивши комфорт і безпеку для пасажирів.
https://ecotown.com.ua/news/Datska-kompaniya-planuye-vypustyty-elektromobil-iz-sonyachnymy-panelyamy-ta-zapasom-khodu-800-km/


Вашингтон має намір перейти на 100% ВДЕ до 2032 року

Вашингтон буде далеко не першим містом в США, який оголосив термін переходу на відновлювану енергетику та чистий транспорт. Однак, столиця встановила собі більш жорсткий дедлайн, ніж більшість інших американських міст і штатів.
Вашингтон збирається повністю перейти на відновлювальну енергетику до 2032 року. Такий закон ухвалила міська рада округу Колумбія. Нова політика має на увазі переклад енергомережі на чисті джерела, а також заміну транспорту з ДВС на електромобілі, пише Hill.
Власникам електрокарів будуть покладені пільги, в той час як підприємствам доведеться платити штрафи за викиди СО2 і додаткові збори за використання природного газу та нафтопродуктів. Кошти підуть в так званий «Зелений банк», який буде фінансувати проекти в області чистої енергетики в галузях, які не зможуть зробити це самостійно.
Новий закон також дає меру Вашингтона повноваження підписувати з сусідніми штатами - Мерілендом і Вірджинією - регіональні угоди про скорочення викидів СО2.
Столиця стала далеко не першим містом США, який оголосив про перехід на ВДЕ. Берлінгтон і Аспен вже не перший рік покладаються виключно на чисту енергетику. Однак, Вашингтон встановив для себе досить стислі терміни, в порівнянні з іншими.
Так, Гаваї і Каліфорнія мають намір повністю перевести свої енергосистеми на відновлювані джерела вже до 2045 року.
Громадський транспорт Каліфорнії стане електричним трохи раніше - в 2040 році. На той час всі 200 перевізників Каліфорнії зобов’язані будуть повністю перейти на електричні автобуси. Такі заходи дозволять скоротити обсяг викидів СО2 на 19 млн метричних тонн в період з 2020 по 2050 рік - це все одно, що прибрати з доріг чотири мільйони автомобілів.
http://oilreview.kiev.ua/2018/12/19/vashington-nameren-perejti-na-100-vie-k-2032-godu/


Три нафтові компанії планують побудувати офшорні вітрові електростанції в США

Три компанії виграли тендер на право оренди морських ділянок у уряду США і будівництва на цих територіях офшорних вітрових електростанцій.
Компанії Equinor Wind US LLC, Mayflower Wind Energy LLC і Vineyard Wind LLC запропонували по 135 млн доларів США за три ділянки приблизно однакового розміру загальною площею 157800 гектарів біля берегів штату Массачусетс. Mayflower є дочірнім спільним підприємством Shell і EDP Renewables.
Умови конкурсного відбору передбачали гарантії збуту електроенергії з боку штату. Розміщення майбутніх об’єктів вітроенергетики дозволить їм забезпечувати електрикою міста на східному узбережжі США, що відрізняються високим енергоспоживанням, а також допомогти виконати зобов’язання штату зі закупівель відновлюваної енергії.
У тендері брали участь 11 компаній - конкуренція була високою.
Загальна сума перемогли заявок в 405,1 млн доларів США оцінюється оглядачами і офіційними особами як рекордна. Вона в дев’ять разів перевищує сплачену за результатами минулого аукціону, на якому тоді ще Statoil (колишня назва Equinor) виграла право оренди морської ділянки неподалік від Нью-Йорка під будівництво офшорних вітрових електростанцій, і порівнянна з вартістю оренди морських ділянок під буріння для видобутку нафти ( правда, нафтові ділянки істотно менше за площею).
Термін оренди на першому (попередньому) етапі становить один рік, протягом якого учасники повинні представити план оцінки ділянки із зазначенням об’єктів, що розміщуються для вимірювання вітрових ресурсів та ін.
Після затвердження плану орендарям буде надано чотири з половиною роки для підготовки і подачі докладних планів будівництва і експлуатації вітроенергетичних проектів в орендованій зоні.
Потім регулятор, Bureau of Ocean Energy Management проведе екологічну експертизу пропонованих проектів. Після затвердження планів, переможцям буде надано 33 роки для будівництва та експлуатації офшорних вітрових електростанцій.
Нагадаємо, нафтогазові компанії Shell і Equinor є великими гравцями в офшорній вітроенергетиці. Вони володіють компетенціями і активами для проведення будівельних робіт в морських умовах.
Раніше норвезька нафтогазова корпорація Equinor вирішила інвестувати в сонячну енергетику. Вона придбала 9,7% акцій компанії Scatec Solar за 82,4 млн доларів США.
Також компанія Equinor хоче забезпечити п’ять нафтових платформ в Північному морі електроенергією за рахунок спорудження плавучої вітряної електростанції. Планована встановлена потужність - 88 МВт. У минулому році біля берегів Шотландії була введена перша в світі плавуча вітрова електростанція Hywind потужністю 30 МВт, побудована норвезькими нафтовиками.
https://elektrovesti.net/63869_tri-neftyanye-kompanii-planiruyut-postroit-ofshornye-vetrovye-elektrostantsii-v-ssha


У Німеччині закрили останню вугільну шахту і припинили видобуток вугілля

21 грудня 2018 року у Німеччині офіційно завершився видобуток кам’яного вугілля. Закриття останньої шахти в Рурському регіоні означає кінець 200-річному видобутку викопного палива, що зробило можливим індустріалізацію Німеччини. Закриття останніх кам’яних вугільних шахт відбувалося з суто економічних причин і почалося в 2007 році. Зараз так звана «вугільна комісія» завершує розробку планів поетапного знищення вугільної енергетики Німеччини, що є важливим кроком до вуглецево-нейтральної економіки, пише Clean Energy Wire.
Кам’яне вугілля забезпечило індустріалізацію західноєвропейської Німеччини та її економічні успіхи після Другої світової війни. Протягом 200 років воно було частиною робочої культури у Північній Рейнській Вестфалії. Але вугілля Рурського регіону розташоване глибоко та в геологічно складних районах, що зробило «чорне золото» менш економічно ефективним. У 2017 році з 600 тисяч працівників шахти 1950-х років залишилося лише 4500.
У 2007 році було досягнуто домовленостей щодо поетапного знищення видобутку вугілля до 2018 року. Однак закінчення видобутку у Німеччині не припиняє використання вугілля як палива для електростанцій. Німеччина, як і раніше, має електростанції сукупною потужністю 21 ГВт, що працюють на вугіллі. Генерація електроенергії з вугілля становила 13% від загального виробництва електроенергії в Німеччині в 2018 році. Німеччина також активно видобуває буре вугілля у трьох залишкових кар’єрах у Північній Рейнській Вестфалії, Бранденбургу, Саксонії-Ангалі та Саксонії. Спеціальна комісія працює над поетапною відмовою від всього вугілля для досягнення кліматичної нейтральності. Також вона працює над планом поетапної відмови від генерації електроенергії з вугілля. Це пов’язано зі стратегією енергетичного переходу уряду, спрямованою на те, щоб до середини століття країна в значній мірі була вуглецево-нейтральною, а постачання електроенергії відбувалося з відновлюваних джерел.
Результати роботи «вугільної комісії» очікуються у лютому 2019 року. Вони стануть частиною першого федерального закону про захист клімату, який також буде орієнтований на 2019 рік. Головними проблемам є політична та економічна, адже колишнім регіонам видобутку вугілля потрібно чимало коштів, щоб пом’якшити соціальні наслідки зникнення найбільших роботодавців та забезпечити майбутнє процвітання через нові підприємства та інфраструктурні проекти. Вже зараз нові багато нових компаній заповнили прогалини, що залишилися в гірничодобувних та енергоємних галузях промисловості, але рівень безробіття в Дуйсбурзі, Ессені, Гельзенкірхені або Дортмунді все ще приблизно вдвічі перевищує середні показники Німеччини в 2018 році на 5,2%, а населення цілих районів цілком залежить від державних пільг.
https://ecotown.com.ua/news/U-Nimechchyni-zakryly-ostannyu-vuhilnyu-shakhtu-i-prypynyly-vydobutok-vuhillya/


Білорусь готова до роботи на єдиному ринку електроенергії ЄАЕС з 1 липня 2019 року - глава Міненерго

Міністр енергетики Білорусі Віктор Каранкевіч заявив, що республіка готова до роботи на єдиному ринку електроенергії ЄАЕС з 1 липня 2019 року.
«Білоруська енергосистема готова з 1 липня 2019 роки працювати на загальному ринку електроенергії країн ЄАЕС», - сказав В.Каранкевіч на прес-конференції в п’ятницю в Мінську.
За словами міністра, після запуску енергоринку «робота буде вибудувана у вигляді транскордонних перетоків».
У повному обсязі ринок електроенергії в ЄАЕС запрацює після запуску єдиного ринку первинних енергоресурсів - нафти і газу, який запланований на 2025 рік.
В.Каранкевіч вважає, що після цього єдиний ринок електроенергії зможе працювати за участю суб’єктів господарювання.
http://oilreview.kiev.ua/2018/12/21/belarus-gotova-k-rabote-na-edinom-rynke-elektroenergii-eaes-s-1-iyulya-2019-goda-glava-minenergo/

Поділитися

Підписатися на наші оновлення

Знаходьте нас тут

Зв'яжіться з нами