Альтернативна енергетика в світі: 10-16.02.2020

755795912969465

Помпео обговорив роботу МАГАТЕ в Ірані з главою організації

Держсекретар США Майк Помпео обговорив спостереження за атомними об'єктами Ірану з главою МАГАТЕ Рафаелем Гросс у Вашингтоні.
Про це йдеться в поширеній у середу заяві офіційного представника держдепартаменту Морган Ортагус.
 «Держсекретар Помпео і генеральний директор Гросс обговорили роботу з моніторингу МАГАТЕ в Ірані, ядерну безпеку та важливе значення МАГАТЕ для інтересів США в сфері безпеки», - йдеться в повідомленні.
Раніше президент Ірану Хасан Роухані в розмові з главою дипломатії ЄС Жозефом Боррелем не виключив, що Тегеран може переглянути співпрацю з МАГАТЕ в разі виникнення «нових обставин».
У 2015 році «шістка» (Великобританія, Німеччина, Китай, Росія, США, Франція) та Іран оголосили про досягнення Спільного всеосяжного плану дій. Угода передбачала зняття санкцій в обмін на обмеження ядерної програми Ірану. Угода в первісному вигляді не прожила і трьох років: у травні 2018 року США оголосили про односторонній вихід з неї і відновленні жорстких санкцій проти Тегерана. Іран заявив про поетапне скорочення своїх зобов'язань в рамках угоди, на початку січня перейшовши до «останнього» п'ятого відмови виконувати положення угоди.
http://oilreview.kiev.ua/2020/02/05/pompeo-obsudil-rabotu-magate-v-irane-s-glavoj-organizacii/
 
 
Іран не введе обмеження проти роботи МАГАТЕ

Глава МАГАТЕ Рафаель Гросс сподівається, що Іран не введе обмеження проти роботи агентства в країні.
Раніше президент Ірану Хасан Роухані в розмові з главою дипломатії ЄС Жозепа Боррелем не виключив, що Тегеран може переглянути співпрацю з МАГАТЕ в разі виникнення «нових обставин», пише «Прайм».
«Я стурбований, але сподіваюся, що вони не зроблять це. Як я вже сказав сьогодні, діяльність (МАГАТЕ в Ірані - ред.) триває. Я сподіваюся, що ми зможемо працювати без будь-якої незручності. Я дійсно сподіваюся, що не буде ніякого порушення (роботи - ред.) Або перебою. Тому що якщо це станеться, я думаю, це буде дуже серйозним і дуже поганим посланням міжнародного співтовариства. Я сподіваюся, що цього не станеться », - сказав Гросс.
http://oilreview.kiev.ua/2020/02/06/iran-ne-vvedet-ogranicheniya-protiv-raboty-magate/
 
 
Індійський Ан-32 здійснив перший політ повністю на біопаливі

31 січня Ан-32 індійських ВПС здійснив перший політ, під час якого обидва двигуни літака працювали на біопаливі.
Політ був виконаний в високогірному аеропорту Кушок Бакула Римпоче міста Лех з використанням 10-відсоткової суміші індійського біопалива.
Раніше літак пройшов льотні випробування, і його експлуатаційні якості були перевірені на авіабазі Чандігарх до перельоту в Лех.
 Лех, що знаходиться на висоті 3256 метрів над середнім рівнем моря, є одним з найвищих і складних аеродромів в світі, і схильний до екстремальних погодних умов. Навіть в ясних погодних умовах посадка і зліт літака в Леху утруднені через розрідженій атмосфери, турбулентного вітру і близькості до гористої місцевості.
Оцінка експлуатаційних характеристик біопалива в цих умовах важлива з експлуатаційної точки зору. Це підтверджує здатність авіаційного двигуна безперебійно працювати з біопалив на краях експлуатаційного діапазону. Випробування проводилися командою, що складається з льотчиків-випробувачів з Установи по випробуванню літаків і систем, Бангалор, і пілотів з оперативних ескадрилій.
Цей успішний випробувальний політ також продемонстрував здатність індійських ВПС використовувати нові технології, одночасно з огляду на місцеві можливості. Технологія виробництва цього палива була розроблена Індійським інститутом нафти CSIR в 2013 році, але не може бути протестована і сертифікована для комерційного використання через відсутність в країні випробувальних авіаційних випробувальних потужностей. У 2018 році Індійські ВПС спонсорували цей проект і направили людські і матеріальні ресурси для повного спектру випробувань палива.
Індійські ВПС вперше використовували суміш біопалива в літаках в минулому році, коли Ан-32 пролетів над Нью-Делі під час повітряного параду до Дня Республіки.
Біопаливо виробляється з нехарчових «деревних масел», вирощених і заготовлених в племінних районах Чхаттісгарх. Зусилля ВПС Індії сприятимуть скороченню вуглецевого сліду.
http://www.wing.com.ua/content/view/24607/
 
 
Сонячна енергія, газ та накопичувачі. Масштабний проект в гірській промисловості Австралії

Австралійська гірничодобувна компанія Fortescue Metals оприлюднила плани нового проекту енергопостачання своїх розробок в Пілбарі, регіоні на півночі Західної Австралії. Компанія заявила, що має намір інвестувати 450 мільйонів доларів США в гібридний проект по вироблення електроенергії, щоб забезпечити низьку вартість енергії для своїх операцій з видобутку магнетитових руд.
Енергетичний об'єкт в Пілабаре (Pilbara Generation Project) буде включати в себе 150 МВт газових генераторів в поєднанні з сонячними фотоелектричними установками потужністю також 150 МВт і великий системою накопичення енергії (акумуляторною батареєю).
Новий проект доповнює раніше оголошені інвестиції в розмірі 250 млн доларів США в інфраструктурний проект з будівництва 275 кілометрів високовольтних ліній електропередач, що з'єднують центри видобутку Fortescue в Пілбарі (Pilbara Transmission Project).
Обидва проекти є частиною програми Pilbara Energy Connect, покликаної об'єднати всі центри видобутку компанії регіоні і забезпечити інтеграцію сонячних електростанцій.
Раніше в минулому році компанія почала проект Chichester Solar Gas Hybrid. Останній включає в себе сонячну електростанцію потужністю 60 МВт, систему накопичення енергії потужністю 35 МВт і ємністю 11 МВт * год і лінію електропередачі довжиною 60 км, що з'єднує шахти Fortescue Cloudbreak і Christmas Creek з газової електростанцією Newman компанії Alinta Energy потужністю 145 МВт.
Проект також буде інтегрований в програму Pilbara Energy Connect.
За словами Fortescue, проект Chichester Solar Gas Hybrid дозволить задовольнити до 100 відсотків потреб в енергії для операцій з видобутку залізної руди в Чичестере (Chichester Hub) за допомогою ВДЕ в денний час.
Завдяки використанню сонячної енергії і накопичувачів Fortescue зможе скоротити використання дизельного палива приблизно на 100 мільйонів літрів на рік, оскільки шахти в даний час використовують дизельні генератори.
«Pilbara Energy Connect дозволяє підключати великомасштабні джерела відновлюваної енергії, такі як сонячна або вітрова енергія, в будь-якій точці інтегрованої мережі, що дозволяє Fortescue швидко розширювати використання відновлюваної енергії в майбутньому», - розповіла генеральний директор Fortescue Елізабет Гейнс. «Встановивши 150 МВт сонячної фотоелектричної генерації в рамках Pilbara Generation Project, ми будемо уникати до 285 000 тонн викидів CO2 на рік в порівнянні з виробництвом електроенергії виключно з газу».
Австралійський проект є черговим підтвердження відомої тенденції: гірничодобувні компанії все частіше використовують відновлювані джерела енергії для енергопостачання своєї діяльності. Вони виробляють електроенергію з низькою вартістю і дозволяють знижувати вуглецевий слід бізнесу.
У минулому році BHP Group заявила, що планує перевести найбільший в світі мідний рудник виключно на відновлювані джерела енергії.
В Австралії на золотій копальні компанії Gold Fields побудовані сонячна електростанція потужністю 8 МВт і накопичувач на 2 МВт / 1 МВт * год, які працюють в комбінації з діючої газової електростанцією, яка обслуговує підприємство.
У гірській промисловості Африки діють десятки автономних гібридних енергетичних систем з використанням ВДЕ.
https://renen.ru/solar-energy-gas-and-storage-large-scale-mining-project-in-australia/
Ключові слова: Австралія
Французька компанія розробляє альтернативу ядерному паливу з РФ
Альтернатива паливу російської "ТВЕЛ" повинна бути повністю розробленою в Європі та вироблятися у ній місцевими компаніями, заявив топменеджер французької Framatome.
Французька компанія Framatome розробляє ядерне паливо, яке можна буде використовувати в атомних реакторах радянського або російського типу. Про це у четвер, 6 лютого, заявив виконавчий директор з продажів Framatome Фредерік Лельєвр під час круглого столу "Геополітика ядерної енергії" в брюссельського аналітичному Центрі європейської політики (EPC), повідомляє кореспондент DW.
"Мі розглядаємо шляхи посприяти суверенітету (країн ЄС. - Ред.), розробляючи паливо для реакторів російського дизайну. Ми хочемо надати Європі альтернативу поставок палива", - зазначив Лельєвр. За його словами, така альтернатива паливу російської компанії "ТВЕЛ" повинна бути цілковито "розробленою в Європі" та "вироблятися в Європі" місцевими компаніями. Топменеджер компанії додав, що Framatome уже вклала у цей проєкт "значну суму грошей". Про строки він не захотів говорити, зауваживши лише, що "на це знадобиться певний час".
У відповідь на запитання кореспондента DW, чи висловлювала Україна інтерес у закупівлях такого палива, Лельєвр лише відповів: "У нас були обговорення з (оператором українських АЕС. - Ред.) "Енергоатомом".
Як відомо, Україна досі більшість ядерного палива для своїх АЕС купує в Росії, але все більше використовує також тепловидільні збірки американської компанії Westinghouse. Минулого року продукція Westinghouse зайняла близько 40 відсотків в українському імпорті ядерного палива. Російська державна корпорація "Росатом" (куди входить і "ТВЕЛ") постачає ядерне паливо також і на низку атомних електростанцій у країнах ЄС, зокрема в Болгарії, Словаччині, Фінляндії, Чехії.
Контрольним пакетом у Framatome володіє французький уряд.
https://www.dw.com/uk/%D1%84%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%83%D0%B7%D1%8C%D0%BA%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%8F-%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D1%8F%D1%94-%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D1%83-%D1%8F%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%83-%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B2%D1%83-%D0%B7-%D1%80%D1%84/a-52280585
 
 
Німеччина отримує 300 млн євро на електробуси

Євросоюз виділив 300 млн євро субсидії на покупку електробусів в Німеччині.
Про це повідомляється на офіційному сайті Європейської комісії.
Зазначається, що субсидії на покриття додаткових витрат на покупку електробусів або гібридів замість звичайних дизельних автобусів і створення інфраструктури зарядки у Німеччині зможуть отримувати протягом двох років.
Загалом ЄС вже вдруге схвалив субсидіювання електричного громадського транспорту в Німеччині. У сумі було виділено 650 млн євро.
Європейська комісія вважає, що інвестиції дають автобусним операторам стимул вкладати більше коштів в електричний транспорт та інфраструктуру.
Громадські транспортні компанії також повинні забезпечити, щоб транспорт заряджався від поновлюваних джерел енергії.
Очікується, що нове збільшення фінансування призведе до додаткового скорочення викидів CO2, що відповідає кліматичним та екологічним цілям ЄС і цілям Європейського екологічного угоди. Це також допоможе поліпшити якість повітря, зокрема, шляхом подальшого скорочення оксидів азоту (NOx) приблизно до 170 тонн на рік.
https://tsn.ua/auto/news/nimechchina-otrimaye-300-mln-yevro-na-elektrobusi-1485804.html


У Парижі аеропорти перейдуть на сонячну електроенергію

У столиці Франції електроенергію для аеропортів Париж-Шарль-де-Голль, Орлі і Ле-Бурже постачатимуть три нові сонячні електростанції. Про це йдеться у 21-річному договорі купівлі-продажу електроенергії (PPA), який паризький оператор аеропортів Groupe ADP підписав з французьким постачальником газу та електроенергії GazelEnergie і розробником сонячних проектів Urbasolar, пише pv-magazine.com.
 Три сонячні електростанції побудують в департаментах Гар, Вар і Шаранта спеціально для групи ADP. СЕС будуть виробляти 47 ГВт-год на рік і покривати 10% попиту на електроенергію у трьох паризьких аеропортах або половину потреб у освітленні.
Введення сонячних електростанцій в комерційну експлуатацію планують у 2021 році.
Проект стане частиною заходів щодо виконання зобов'язання groupe ADP щодо досягнення вуглецевої нейтральності до 2030 року. Розвиток відновлюваних джерел енергії є центральним елементом екологічної політики компанії зі скорочення викидів CO2.
Наразі для теплопостачання аеропорт Париж-Орлі використовує геотермальну енергію, Париж-Шарль-де-Голль – біомасу, а Парижі-Ле-Бурже — теплові насоси. 65% електроенергії, яку споживає група, має сертифіковане відновлюване походження. Ця частка збільшиться до 100% у 2021 році, 10% з яких будуть надходити від сонячних станцій, побудованих спеціально для потреб Groupe ADP.
https://propertytimes.com.ua/novosti/u_parizhi_aeroporti_pereydut_na_sonyachnu_elektroenergiyu

Поділитися

Підписатися на наші оновлення

Знаходьте нас тут

Зв'яжіться з нами