Альтернативна енергетика в світі: 08-14.07.2019



У червні сонце вперше стало найбільшим джерелом електроенергії в Німеччині


За підсумками червня в Німеччині сонячна енергетика вперше виробила більше електроенергії, ніж будь-яка інша технологія генерації. 19% - 7,11 терават-годин. Про це свідчать дані, опубліковані сайтом energy-charts.de, який ведеться інститутом Fraunhofer ISE.
На графіку розмежована вироблення на основі бурого (18,7%) і кам’яного вугілля (6,9%). Якщо скласти їх разом, то вийде, що на основі вугілля в цілому було вироблено більше.
Все ВДЕ разом узяті справили за місяць більше половини - 51,6% електроенергії. Червень став третім місяцем 2019 року, в якому частка ВДЕ перевищила 50%
За перше півріччя в цілому частка поновлюваних джерел енергії досягла 47,4%:
При цьому вітроенергетика виробила 25%, а сонячна енергетика 9,1%:
Вугільна генерація виробила за півроку менше 30%. Раніше Німеччину критикували за те, що частка вугілля в її електроенергетиці надмірно висока. Ще зовсім недавно деякі коментатори розповідали, що Німеччина «однією рукою розвиває ВДЕ, а іншою будує вугільні електростанції». Сьогодні ми бачимо, що вугілля поступово втрачає своє значення в електроенергетиці країни.
Нагадаємо, що розвиток технологій зробило запуск «зелених» електростанцій дешевше, і влада Німеччини під шквалом критики можуть закрити багаторічні програми підтримки відновлюваної енергетики. Про це пише Bloomberg.
https://elektrovesti.net/66387_v-iyune-solntse-vpervye-stalo-krupneyshim-istochnikom-elektroenergii-v-germanii


В ОАЕ запустили найбільшу в світі сонячну електростанцію

Компанія Emirate Water and Electricity (Об’єднані Арабські Емірати) запустила проект за індивідуальною сонячної енергетики Noor Abu Dhabi потужністю 1,18 ГВт, передає енергореформи посилаючись на портал Engadget.
Відзначається, що 3,2 млн сонячних панелей забезпечать е / е 90 тис. Чоловік, а також знизять викиди CO2 на 1 млн тон.
У планах компанії Emirates Water and Electric також реалізація проекту потужністю 2 ГВт.
http://reform.energy/news/v-oae-zapustili-krupneyshuyu-v-mire-solnechnuyu-elektrostantsiyu-11892


Електроенергетика Індії: на основі сонця буде вироблятися 23% електрики до 2030 року

Індійський регулятор електроенергетики Central Electricity Authority (CEA) опублікував проект «Оптимальною структури генерації на 2029-2030 рік» (Optimal Generation Capacity Mix for the year 2029-30).
Крім, власне, прогнозних даних, документ містить багато статистики, тому він буде цікавий для фахівців.
Нинішня структура генерації (встановлена потужність):
Нинішня структура вироблення:
До 2030 року в Індії збільшиться як встановлена потужність електростанцій, так і вироблення електроенергії.
Структура генеруючих потужностей буде виглядати так:
Як ми бачимо, прогноз зростання потужностей ВДЕ на 20-30 рік приблизно відповідає останнім висловлюванням індійських чиновників.
Структура вироблення буде виглядати наступним чином:
Як ми бачимо, протягом аналізованого періоду ні природний газ, ні атомна енергетика не гратимуть в індійській електроенергетиці якої-небудь значущої ролі.
На вищенаведених графіках видно, що на 2029-30 роки встановлена потужність електростанцій, працюючих не на викопному паливі (сонячна енергія, енергія вітру, біомаса, гідро- і атомна енергія), ймовірно, становитиме близько 65% від загальної встановленої потужності, а їх вироблення складе 48% валової вироблення електроенергії.
Позитивні тенденції:
- потужності сонячної та вітрової енергетики істотно зростуть, і будуть відігравати вагому роль у генерації. Досить сказати, що частка сонячної енергетики у виробленні досягне 23%.
- в країні буде побудовано 34 ГВт систем зберігання енергії. Як зазначено в документі, на основі «батарей».
Негативний момент:
- незважаючи на істотне зниження частки вугільної генерації в виробленні, її частка залишиться дуже високою - 50% (сьогодні приблизно 75%). Потужності вугільних електростанцій збільшаться за період 2018-2030 приблизно на 70 ГВт. Це дуже помірне зростання, в порівнянні з попередніми роками, але все-таки це пристойне збільшення.
Таким чином, енергетична трансформація в Індії йде високими темпами. Значення вугільних електростанцій буде знижуватися, в той же час частка вугілля в генерації залишиться високою.
https://elektrovesti.net/66387_v-iyune-solntse-vpervye-stalo-krupneyshim-istochnikom-elektroenergii-v-germanii


SinoHytec представила розробки в галузі транспорту на водневому паливі

Китайська SinoHytec представила новітні розробки в галузі транспорту на водневому паливі. Найближчим часом громадськість зможе ознайомитися з спроектованим її фахівцями пасажирським автомобілем на цьому екологічно чистому енергоносії.
«Наша компанія самостійно виробила близько 300 вантажопасажирських авто на водневому паливі для комерційних перевезень, які вже пущені в експлуатацію в деяких містах Китаю», - розповів заступник генерального директора SinoHytec Юй Мінь.
За його словами, Хайнань має прекрасні умови і відмінний потенціал для створення розвинутої системи транспорту на водні, повідомляє ТАСС. Юй Мінь підкреслив, що завдяки активному впровадженню цих технологій місцевій владі буде легше підтримувати оптимальний екологічний баланс в регіоні.
Згідно з планом енергетичного розвитку провінції, на острові створять «хайнаньський водневий порт» - промислові та інфраструктурні об’єкти, завдяки яким буде сформовано цілісний ланцюжок з виробництва, зберігання і транспортування даного виду палива. Паралельно влада простимулюює розвиток підприємств - постачальників комплектуючих для автомобілів на водневому паливі, які в перспективі мають стати вдалою альтернативою легковим машинам на бензині.
Водневий паливний елемент - екологічно чисте джерело енергії з практично невичерпним ресурсом. Він генерує електрику в процесі електрохімічної реакції, єдині побічні продукти якої - водяна пара і тепло.
http://www.angi.ru/news/2872910


Країни Центральної Азії створять єдиний ринок електроенергії

Країни Центральної Азії підписали спільну декларацію про регіональне співробітництво в сфері енергетичних реформ і створенню єдиного ринку електроенергії, повідомляє Trend з посиланням на прес-службу міненерго Узбекистану.
Документ підписаний в рамках другої Центральноазіатської конференції з реформ в енергетиці, що пройшла в Стамбулі.
У Конференції взяли участь керівники державних енергетичних компаній і міністерств енергетики країн Центральної Азії та Афганістану.
Були обговорені питання інтеграції енергосистем країн регіону і співробітництва в цьому напрямку.
Азіатський банк розвитку висловив готовність сприяти країнам регіону в справі налагодження тісної взаємодії та співпраці.
Раніше заступник міністра енергетики Шерзод Ходжаєв заявляв, що Узбекистан планує побудувати досить велику кількість ліній електропередач для розширення інтеграції в регіоні.
Крім того, в Ташкенті найближчим часом планується створити Міжнародну оптову біржу електроенергії.
https://www.trend.az/business/energy/3086610.html
Ізраїльська компанія розробила 9-місний електричний літак
Ізраїльський стартап Eviation розробив пасажирський електролітак, призначений для польотів дальністю до 1000 км та здатний розвивати швидкість до 450 км / год. Дев’ятимісний літак Eviation Alice презентували в рамках Паризького міжнародного авіасалону, повідомляє New Atlas.
Розробники електролітака нині не мають на меті замінити ними звичайні літаки, що працюють в сфері комерційних перевезень на великі відстані. Alice на електротязі передусім призначений для регіональних перевезень на коротких маршрутах. Ізраїльська компанія вже уклала угоди з Siemens і magniX, які будуть виробляти два варіанти силових установок для Alice. Двигуни розташовуватимуться: один в хвостовій частині, і по одному на закіцівках крил (розмах – 16,12 метрів). Потужність кожного – 260 кВт. Двигуни забезпечать літаку крейсерську швидкість 445 км / год і дальність перельоту до 1046 км.
Представлена на авіасалоні модель – діючий прототип Alice. У планах компанії – проведення випробувальних польотів з метою отримання льотного сертифікату в 2021 році, після чого в 2022 році Eviation приступить до серійного виробництва і поставок.
https://ecotown.com.ua/news/Izrayilska-kompaniya-rozrobyla-9-misnyy-elektrychnyy-litak/


У Німеччині винайшли принципово новий електродвигун для електромобілів

Група дослідників німецького Інституту хімічної технології суспільства Фраунгофера (ICT) спільно з найстарішим технічним вузом Німеччини - Технологічним інститутом Карлсруе - розробила електромотор з корпусом з полімеру.
Дослідницький проект DEmiL передбачає розробку електромотора c інтегрованим полегшеним корпусом та безпосереднім охолодженням статора і ротора. «Електромотор складається з обертового ротора і нерухомого статора, - пояснює співробітник Інституту хімічної технології Роберт Мартен. - Через мідну обмотку статора проходить електрику, і саме тут виникає найбільша кількість втрат. Наша мета - повністю позбутися від них».
Щоб не допустити перегрівання, звичайні електромотори укладені в металевий корпус, пов’язаний з муфтою охолодження, заповненої холодною водою. Дослідники ICT пропонують діяти по-іншому: вони замінили круглі дроти плоскими, що дозволило створити охолоджуючі канали всередині самого статора, і навіть підвищити теплоефективність. Розсіювання тепла в тому місці, де воно утворюється, дозволило відмовитися від металевого корпусу - його замінили корпусом з термореактивного пластика, армованого волокнами. Ефективність такого мотора склала близько 98 відсотків.
https://elektrovesti.net/66492_v-germanii-izobreli-printsipialno-novyy-elektrodvigatel-dlya-elektromobiley

Поділитися

Підписатися на наші оновлення

Знаходьте нас тут

Зв'яжіться з нами